חדשות קולנוע וסרטים

Seret משלנו: 5 הצעות לסרטי DC

Seret משלנו: 5 הצעות לסרטי DC
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בימים שלאחר תור הזהב לסרטי קומיקס, נדמה כי 'מארוול' ו'די-סי' מקציבות מאות מיליוני דולרי עבור כל דמות שיש ברשותן, העיקר לחלוב עוד מהפרנצ'ייז המתמשך. בעוד שראשו של ג'יימס גאן מתפוצץ מרעיונות, מישהו חייב לעזור לו. אז הסירו דאגה מליבכם, אנחנו כאן כדי להציל את המצב. הנה מספר רעיונות לסרטים חדשים על דמויות שמעולם לא ראינו על המסך הגדול או סגירות מעגל מוצלחות לדמויות קיימות
סופרמן: מטרופוליס

במאי: ג'יימס גאן.

שחקנים: ג'ייקוב אלורדי ("אופוריה") כקלארק קנט\סופרמן, סמארה וויבינג ("מי שעומד מאחוריי..") כלאנה לנג, אקו קלום ("החץ") בתור מיסטר טריפיק, ג'ון סינה כפיסמייקר ובניסיו דל טורו בתור לקס לות'ור. מגובה בערכים אותם למד מהוריו המאמצים, קלארק עובר למטרופוליס במטרה לשנות את העולם. אבל, הוא מתקשה להתמודד עם הצרות של העיר הגדולה. סופרמן עצמו נתפס כבדיחה בשל תמימותו ועקרונותיו, במיוחד כאשר נתקל בחבורת גיבורי העל החצופה (דמיינו גרסה קצת יותר מתונה של קבוצת The Boys), קבוצת הרשות. היחידה שמנסה לעזור לו היא שכנתו הישנה מסמולוויל וכתבת במטרופוליס טי. וי- לאנה לנג.

בו זמנית, תעשיין צעיר תוקף את עודף פורעי החוק בעיר ומכריז כי בכוונתו להתמודד על ראשות עיריית מטרופוליס. כמובן שאנחנו מדברים על לקס לות'ור (ניקולס הולט). כאשר סופרמן הופך לגיבור העל המוסרי ביותר במטרופוליס, לות'ור שואף לנצל את תמימותו בכדי להראות שכל גיבור על יכול ליפול. המסירות הבלתי מעורערת של סופרמן ומעשיו חסרי האנוכיות מעוררים עידן חדש של אמון ותקווה בגיבורי על חדשים, בדיוק העידן שאיתו ג'יימס גאן רוצה להתחיל ביקום די-סי החדש.

יחידת המתאבדים נגד יחידת המתאבדים

במאי: דיוויד אייר (יחידת המתאבדים, 2016) וזו ההזדמנות האחרונה שלך, חביבי.

שחקנים: ויולה דייויס כאמנדה וולר, וויל סמית' כדדשוט, מרגו רובי כהארלי קווין, איידריס אלבה כבלאדספורט, ארנולד שוונצנגר כגנרל וויד אילינג, ג'ון סינה כפיסמייקר וסילבסטר סטלון כקינג שארק.

אם ברצונו של גאן להתמקד במורכבות המוסרית של הדמויות, או לאתגר את התפיסה של הציבור בנוגע לתואר הנבל ותואר הגיבור, יש קבוצה אחת חביבה של דמויות אשר עושה זאת. הסרט שסוגר את הטרילוגיה מתמקד בראש הקבוצה - אמנדה וולר, שוב בגילומה הנהדר של ויולה דייויס. פעילת הממשלה הערמומית הופכת למטרה של הגנרל ווייד אילינג ולפלג מושחת בתוך הממשלה. כשהיא מזהה את האיום על חייה וסודותיה, וולר נוקטת באמצעים דרסטיים כדי להגן על עצמה. היא מושיטה יד אל האדם האחרון שירצה להגן עליה - דדשוט(סמית'), המתנקש המיומן וחבר לשעבר ביחידת המתאבדים, בבקשה להרכיב מחדש את החבורה המקורית.

כאשר הגנרל שולח את החבורה החדשה לטפל בוולר - בלאדספורט (אלבה), ראטקאצ'ר 2 (דניאלה מלשיור), קינג שארק (סטלון) ובהובלת פיסמייקר (ג'ון סינה) - דדשוט ייאלץ להשאיר בצד את שנאתו לוולר כאשר זו מבטיחה לו חנינה. נכון, היא עובדת עליהם כרגיל בכדי להציל את עצמה. כאשר השניים מקבצים חברים מיחידת המתאבדים המקורית - קילר קרוק, אל דיאבלו, קאטנה והארלי קווין המהממת (מי אם לא מרגו רובי)- הקבוצה תצטרך להתגבש מחדש ולהחליט האם לסכן את חייהם עבור וולר התככנית. כמובן, כל זאת כאשר הקבוצה החדשה דולקת אחריהם.

דום פאטרול: משבר זהות

במאי: ג'יימס גריי ("אד אסטרה")

שחקנים: ראלף פיינס בתור ניילס קולדר aka הצ'יף, ג'נה אורטגה ("וונסדיי") בתור קרייזי ג'יין, ביל סקארסגארד ("זה") בתור נגטיב מן, סיידי סינק ("דברים מוזרים") בתור אלסטי-גירל, אוליביה ווילד בתור מאדם רוג', ג'יימס ארל ג'ונס ("מלחמת הכוכבים") בתור מוח, וברנדן פרייזר בתור רובוטמן

הסרט נפתח בהצצה לעולמה המפוצל של קרייזי ג'יין (ג'נה אורטגה), נערה מתבגרת הסובלת מטראומה שמובילה לפיצול אישיות. חייה של ג'יין הם מאבק מתמיד כשהיא מנסה לעשות סדר ב'מחתרת'- כך ג'יין קוראת ל-64 הזהויות בראשה כשכל אחת מהן רוצה דבר שונה לחלוטין. כאשר אחת מהזהויות זוכה בכוחות על, אחוות האחים בהובלת מוח - מדען גאון שהפך לנבל - מפתה אותה להצטרף אליהם.

ד"ר ניילס קלדר, הידוע גם בתור צ'יף (בגילומו של פיינס), מנהל ארגון סודי המכונה "דום פאטרול". הוא מאתר את ג'יין ומזהה את הפוטנציאל שלה כנכס חזק לצוות שלו. שאר חברי סיירת האבדון, כולל רובוטמן, נגטיב-מן ואלסטי-וומן, חשים במניפולציה של צ'יף ונזהרים יותר ויותר ממנו. המסע של ג'יין מקבל תפנית אפלה כאשר אחת האישיויות שלה, קיי צ'אליס, מתחילה לפגוע בחפים מפשע. המאבק שלה לשלוט בדחפים ההרסניים של קיי מתגבר, ודוחף אותה לסף הייאוש. ג'יין הופכת לפיון במאבק הכוחות בין צ'יף לאחים, לכודה בין הרצון ליציבות לבין הפיתוי של הקבלה.

בעימות שיא, סיירת האבדון מתעמתת עם אחוות הרוע. גילוי מזעזע מתגלה: צ'יף תזמר את האירועים כדי לנצל את הפגיעות של ג'יין, במטרה להשתמש בכוחותיה למען הרווח שלו. דום פאטרול, מאוכזבת מהתרמית של הצ'יף, משלבת כוחות עם ג'יין כדי לעמוד נגד האחים והמנהיג המניפולטיבי שלהם. ג'יין מנצלת את החוזק של האישיויות השונות שלה, מאמצת את הייחודיות שלהם ורותמת את הכוחות המשולבים שלהם. זהו מותחן הזוי ומעט פוליטי החוקר את הנושאים של מניפולציה, זהות וכוח הקבלה העצמית. דרך המאבקים של קרייזי ג'יין, הסרט מתעמק במורכבות של גיל ההתבגרות ובדרכים שבהן דמויות חזקות יכולות לנצל ולתמרן אנשים פגיעים.

מלחמת חיל הפקחים

במאי: זאק סניידר

שחקנים: וויין ט. קאר כג'ון סטיוארט, ג'ינה רודריגז כג'סיקה קרוז, ארמי האמר ("קרא לי בשמך") כגאי גרדנר, רון פרלמן ("הלבוי") כקילווג ובנדיקט קאמברבאץ' כסינטרו.

סינסטרו, פעם גרין לנטרן מכובד מאוד, מכריז על עצמו כמגן האמתי של היקום ורותם את הכוח הצהוב של הפחד כדי ליצור חיל מעוררי פחד. ספוג טינה עמוקה כלפי כדור הארץ והלנטרן האגדי - האל ג'ורדן - סינסטרו מתכונן להתחיל במתקפה על כדור הארץ. שומרי היקום מזהים את האיום ומחליטים להרכיב צוות של פקחים אנושיים, כולל ג'ון, כדי להתעמת עם סינסטרו.
קאט לג'ון סטיוארט, אדריכל בהווה וחייל לשעבר בחיל הנחתים, אשר מתמודד עם טראומה בעת שירותו במלחמה. כאשר הוא משוגר לכוכב אואה כאחד מנציגי כוכב הלכת, הוא מצטרף לצוות עם גאי גרדנר, ג'סיקה קרוז וקייל ריינר, כולם תחת פיקודו של האל ג'ורדן. על אף שגלום בו פוטנציאל אדיר, סטיוארט עדיין נושא פצעים נפשיים ממלחמה אחרת ולכן לא מוכן להשתתף במלחמה הזו.

אך המלחמה האישית של סטיוארט היא לא היחידה, סינטרו כבר מספיק לגייס חיילים משלו והפקחים הירוקים סופגים אבדות קשות. לאורך הסרט, ג'ון מתעמת עם הפחדים וחוסר הביטחון שלו, ובסופו של דבר מוצא את הכוח להתגבר עליהם ולנצל את הפוטנציאל האמיתי שלו. אופרת חלל הדומה במעט ל'מלחמת הכוכבים'.



וונדר-וומן: מלחמת האמזונות

במאי: פאטי ג'נקינס

שחקנים: גל גדות כדיאנה פרינס\וונדר-וומן, מוניקה בלוצ'י כדינרו, מריה פדראזה ("בית הנייר") כדונה טרוי, אנה דה-ארמס כארטמיס, קוני נילסן כמלכה היפוליטה וג'ייסון מומואה כאקווהמן.

בואו ניתן לפטי ג'נקינס עוד הזדמנות אחרונה להציל את הפרנצ'ייז באמצעות הרפתקה אפית אמתית אשר תואמת את רוח הקומיקס. דיאנה פרינס מקבלת אות מצוקה מתמיסקירה ומתבקשת לחזור בכדי להיפרד מאמה הגוססת, המלכה היפוליטה. לאחר שנים שכיהנה כמלכת האמזונות, היפוליטה מבקשת שדיאנה תשמש כמחליפה שלה. אך מותה של המלכה גורם לחשיפתו של אי האמזונות בפני העולם כולו. לאור האיום הפוטנציאלי של עולם בני האדם, נאמנותה של דיאנה מוטל בספק ע"י האמזונות, למעט האלה ארטמיס. זו בדיוק השעה של דינארו, שהייתה חברתה הטובה של היפוליטה וכעת היא אישה מבוגרת ומרושעת, להציג לאמזונות את מי שלדעתה צריכה להיות המלכה העתידית - דונה טרוי.

דונה, אשר בילתה חמישים שנה כחיילת, מצליחה למשוך את תשומת ליבן של האמזונות כאשר משמידה לבדה צי שלם אשר מתקרב לחופי האי. היא מפצירה באמזונות שבני האדם אכזריים וכי על האמזונות להגן על האי בכוח. נבהלת למראה אכזריותה של דונה, דיאנה דורשת מהאמזונות לגרש את המכשפה, אך האמזונות מורדות בזו שכבר סרבה להיות מלכתן. דונה מאתגרת את דיאנה לדו קרב על הכתר ולמרבה ההפתעה מנצחת, בעזרת רעל ששלפה דינארו. דיאנה בורחת לתוך המים ונתקלת בדמות מוכרת - אקווהמן. בעזרת מלך האוקיינוס, דיאנה משיבה מלחמה בדונה. בסופו של דבר, תגלה דיאנה שדונה היא רק דמות אבודה שזקוקה לעזרתה. מה שבסופו של דבר יציג בפני יקום הדי.סי את וונדר-גירל.

סיפור זה מציג את הצמיחה וההתפתחות של דיאנה פרינס כשהיא מתמודדת עם אובדן וכובד האחריות של מלכת האמזונות, מגלה את מטרתה האמיתית ולוקחת על עצמה את האחריות להנחות את אנשיה לעתיד מזהיר יותר. בסרט שחותם טרילוגיה וככל הנראה את דמותה של גלוש, דיאנה הופכת מגיבורה למנהיגה ומציג לה יורשת ראויה.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט