רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - ריאן פיליפה מתארס, מדונה וראסל קרואו מתעצבנים

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סיכומי השנה סוף סוף נגמרו והשבוע מדור חדשות כוכבים ראשון לשנה החדשה - יש לנו כוכב טלוויזיה שנעצר, זמרת שפונה לבית משפט, שובר לבבות שמתארס, זוכה אוסקר שמסרב לטוס ואמא של כוכב צעיר שקונה לו מתנה מפתיעה.

כידוע אבד הכלח על נישואיו של טום קרוז לקייטי הולמס אבל נשארנו עם הרבה זיכרונות נעימים וטום נשאר עם בית. עכשיו הוא מציע למכירה את הבית המשותף שחלק עם הולמס באנגליה, במחיר שווה לכל נפש של חמישה מיליון פאונד (למי שדחוף לדעת כמה זה בשקלים שיכפיל ב-6 וירים את הלסת מהרצפה). באופן לא מפתיע האחוזה של טומי ממוקמת לא רחוק מהמשרדים הראשיים של הסיינטולוגיה בבריטניה. האם זהו מהלך המצביע על התרחקות של קרוז מהכת המסתורית או שמא דרך להשיג עוד רווחים שכן הבית נקנה במחיר נמוך בהרבה אי שם ב-2006? אין לדעת. זאת רק מכירה אחת מיני רבות שקרוז מבצע בשנים האחרונות, בין היתר הוא מכר בתים שלו במנהטן ולוס אנג'לס ומנסה למכור אחוזה אחרת בבוורלי הילס ששוויה עומד על 50 מיליון דולר.

כשהיינו צעירים ורבנו עם אמא שלנו היא מקסימום שלחה אותנו לחדר או הפסיקה לתת לנו דמי כיס. לא במקרה של מדונה. הזמרת המפורסמת נמצאת מזה מספר חודשים בסיבוב הופעות עולמי ובנה רוקו בן ה-15 התלווה אליה. הוא עבד מאחורי הקלעים ונהנה משהות של יומיים כל פעם במלון אחר על פני הגלובוס. כשהגיע הזמן להופיע באנגליה, בה חי אביו של רוקו, הבמאי גיא ריצ'י, רוקו החליט להישאר לחגים עם אבא. יש האומרים שאחת הסיבות לכך היא המבוכה הרבה שמדונה גורמת לרוקו כשהיא מעלה תמונות שלו לאינסטגרם שלה. בכל אופן הדבר לא התקבל בעין יפה אצל אמא והיא פנתה לבית משפט שיורה לבנה לחזור איתה לניו יורק. נראה שזה לא עשה הרבה רושם על רוקו והוא עדיין עם אביו. מדונה דאגה להעלות תמונות שלה עם ילדיה האחרים וגם תמונה ישנה שלה עם רוקו כדי לשדר עסקים כרגיל. גיל ההתבגרות הוא תקופה קשה גם כשאתה הבן של סופרסטאר כמו מדונה. ואולי בגלל זה.

[*]

מי שדווקא ממש מסתדר עם אמא שלו הוא זאק אפרון. בעיצומו של חג המולד נהוג לחלק מתנות ולשים אותן בתוך גרביים מתחת לעץ האשוח. אמא של זאק עשתה בדיוק את זה והוא מיהר לדווח באינסטגרם: "אתה יודע שאמא שלך קולעת בול כשהיא מכניסה את זה לגרביים שלך" עם צירוף תמונה. המתנה הייתה שקית פסטה אך לא סתם פסטה אלא פסטה בצורת איבר מין גברי. אומרים שאמא תמיד יודעת מה טוב לבן שלה.

[*] ולחדשות קצת פחות חביבות. מארק סאלינג, שהשתתף בתור נח "פאק" פאקרמן בסדרה "גלי", נעצר בידי משטרת לוס אנג'לס על החזקת חומרי פורנוגרפיית ילדים. מקורות מספרים שהמשטרה הגיעה לביתו של סאלינג עם צו חיפוש אחרי שחברה שלו לשעבר מסרה להם על החשדות נגדו. מיד לאחר מכן הוא הובא למעצר ושוחרר בערבות של 20,000 דולר. לפני שלוש שנים סאלינג נתבע על ידי חברתו על שהכריח אותה לשכב עימו ללא אמצעי מניעה ועל שהשתמש באלימות כלפיה.

נחזור למסלול החיובי ונמסור מזל טוב גדול לריאן פיליפה שהתארס השבוע. שחקן "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" הבלונדיני בן ה-41 והאבא לשלושה נמצא בזוגיות של ארבע שנים עם פאולינה סלאגטר בת ה-24. לפי המגזין "אס וויקלי" פיליפה ביקש את ידה של פאולינה בכריסמס והם חגגו את האירוסין זמן קצר לאחר מכן במיאמי. לריאן שני ילדים מנישואיו הקודמים לריס ווית'רספון.

[*]

שבוע שעבר היה זה אורלנדו בלום שחווה קשיים בשדה התעופה והפעם הגיע תורו של ראסל קרואו. השחקן האוסטרלי הגיע כאחד העם עם שני בניו לטיסה של "וירג'ן אוסטרליה" ואיתם גם מכשירי הוברבורד (מין סגווי ללא המוט). כשהגיע הזמן להעמיס את החפצים לטיסה נאמר להם שלא יוכלו לקחת איתם את ההוברבורדס, אז הם החליטו שלא לעלות למטוס. קרואו שלא מוכר כטיפוס רגוע במיוחד לקח את העצבים שלו לטוויטר, וכך היה: " 'וירג'ן אוסטרליה' המגוחכים. בלי הוברבורדס?? מאוחר מדי להגיד לנו את זה בשדה התעופה. אני והילדים שלי חתכנו משם. להתראות 'וירג'ן'. לעולם לא נשוב. למה לא הודעתם לי את זה כשהזמנתי את הכרטיס? אין לכם שום חובת אחריות?". לחברת התעופה היה הסבר ברור והיא העלתה ציוץ משלה: "הי ראסל, המידע הזה מודגש בפרטים של הזמנת הטיסה ובטופס הצ'ק אין. מקווים לראותך בקרוב". בנימה זו המדור מאחל שנה אזרחית מוצלחת ללא תקלות ועצבים.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט