חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: פוקימון חוזרת בלייב-אקשן וטריילר לסיום "בית הנייר"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: נטפליקס רוכשת סרט ריגול בכיכובו של וויל סמית', הסדרה פוקימון מתעוררת לחיים בגרסה חדשה, טריילר לסרט האנימציה המוזיקלי "Vivo" ג'ניפר גארנר תככב בסרט ההמשך ל"יום הכן" ובסדרות נוספות בנטפליקס, קים קרדשיאן ודמי לובאטו יתארחו בתכנית הבישול של פריס הילטון וסדרת פשע תיעודית חדשה על הרוצח הסדרתי דניס נילסן (דז)
טריילר לסרט המוזיקלי המונפש "ויוו"

נטפליקס ואולפני סוני מפרסמים את הטריילר החדש להרפתקה המוזיקלית הקרובה שלהם: "ויוו" (Vivo). הסרט היה אמור לצאת לאקרנים ביוני, אך כעת יגיע ישירות לענקית הסטרימינג. הסרט מתרחש בקובה, ומתאר את סיפורו של ויוו - קינקאג'ו יחיד במינו (הידוע גם בשם "דוב דבש" מיערות הגשם, בקולו של לין-מנואל מירנדה), שחייב למצוא את דרכו מהוואנה למיאמי כדי להעביר שיר בשם הבעלים והמורה החביב שלו אנדרס (חואן דה מרקוס גונזאלס, "בואנה ויסטה סושיאל קלאב").

הסרט כולל שירים ומוזיקה מקורית של מירנדה ("המילטון", "שכונה על הגובה"). הקולות כוללים את אגדת הפופ הלטינית זוכת הגראמי גלוריה אסטפן בתפקיד מרתה - אהבת חייו של אנדרס; השחקנית החדשה ינאראלי סימו בתפקיד גבי - אחייניתו של אנדרס וזואי סלדנה כרוזה - אמו של גבי. 6 באוגוסט, בנטפליקס ישראל (עם תרגום / דיבוב לעברית).



נטפליקס רוכשת סרט ריגול בכיכובו של וויל סמית'

נטפליקס רכשה את הזכויות למותחן הפעולה "Fast & Loose" בבימויו של דייויד לייץ' ("דדפול 2") ובכיכובו של ויל סמית'. התסריט לפרויקט מגיע מ-ג'ון הובר ו-אריך הובר, שיצירותיהם הקודמות בסוגת הפעולה כוללות את זיכיון "Red" ואת "תרגיל בריגול" בהובלת דייב באוטיסטה. היצירה האחרונה של הצמד כוללת את "אימה במצולות" בכיכובו של ג'ייסון סטאת'ם ואת סרט ההמשך שלו - שעדיין בפיתוח.

"Fast & Loose" יראה את סמית' כגבר שמתעורר בטיחואנה ללא זיכרונות מזהותו או מחייו. כשהוא מתחיל לחבר את העבר שלו, הוא מגלה שהוא מנהל חיים כפולים כפושע וכסוכן סמוי של ה-CIA. על פי דיווחים באתרי התקשורת, נטפליקס ניצחה את כל השחקנים המרכזיים על הזכויות לסרט, ולאחר מכן לקחה את הזמן לנהל משא ומתן על העסקת כל הכישרונות המעורבים. בעת כתיבת שורות אלה לא נקבע תאריך תחילת הפקה למותחן הפעולה. הסיפור של "Fast & Loose" אולי נשמע מעט מוכר לאלה שראו את סרטי ג'ייסון בורן, אך בהתחשב ביכולתו של לייץ' לקחת תסריטים פשוטים ולהפוך אותם ליצירות משעשעות בכל ז'אנר - הסרט יכול להפתיע.

[*]

פוקימון מתעורר לחיים בנטפליקס

נטפליקס החלה לפתח סדרת פוקימון לייב-אקשן, המבוססת על סדרת הקלפים הפופולרית. אין כמעט פרטים, אבל הודלף כי השואו-ראנר של "לוציפר", ג'ו הנדרסון, הוחתם לכתוב את הסדרה ויהיה המפיק בפועל. נטפליקס והנדרסון סירבו להגיב. סדרת פוקימון בלייב-אקשן תהיה טבעית עבור נטפליקס, שכרגע מציגה כמה סדרות שונות של פוקימון, שזמינות כבר היום בנטפליקס ישראל. הזכיינית גם הייתה שותפה בעבר לסרט קולנוע בלייב-אקשן הראשון אי פעם: "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" בשנת 2019 שזכה להצלחה קופתית, והכניס למעלה מ-430 מיליון דולר ברחבי העולם. [*]

טריילר לעונה האחרונה של "בית הנייר"

טריילר לחלק הראשון של העונה האחרונה בהחלט של סדרת הלהיט הספרדית שיעלה בספטמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.



טריילר לסדרה הזויה, מטורפת וגם קצת מתוקה – "טעם דובדבן חדש לגמרי"

במאית צעירה מגיעה להוליווד בתחילת שנות ה-90 כדי לביים סרט ומסתבכת במסע הזוי ומוטרף של סקס, נקמה – וחתלתולים. בכיכובם של רוזה סאלאזר, קת'רין קינר, אריק לאנג, ג'ף וורד ומני חסינטו. 13 באוגוסט, בנטפליקס ישראל.



מאט בומר יככב בסדרה מוגבלת של נטפליקס – "Echoes"

מאט בומר ("צווארון לבן") יופיע בתפקיד הראשי מול מישל מונהאן בסדרת מתח פסיכולוגית, שיוצר השואו-ראנר, בריאן יורקי ("13 סיבות"). הסדרה היא מותחן מסתורי על תאומות זהות: לני וג'ינה, שתיהן מגולמות על ידי מונהאן, שחולקות סוד מסוכן. מאז שהיו ילדות, לני וג'ינה החליפו בין חייהן, שהגיעו לשיא כמבוגרות: הן חולקות שני בתים, שני בעלים וילד, אבל כל דבר בעולם הכוריאוגרפי המושלם שלהן נזרק לחוסר סדר כאשר אחת האחיות נעלמת. בומר יגלם את ג'ק בק, בעלה של לני. הוא הנער השכן שגדל להיות הבעל שכולם מחבבים: מלא נשמה, אבא אוהב וחבר יקר בקהילה, מנהל קליניקה וטרינרית מוצלחת וחוות סוסים, שהייתה במשפחתו מזה דורות. כשאשתו נעלמת באופן מסתורי, לג'ק יש מה להפסיד, כשהחיים הסודיים שלה עולים על פני השטח. טרם נמסר מועד שידור בנטפליקס ישראל.

"סוויט טות': נער עם קרניים" מחודשת לעונה שנייה

עיבוד הקומיקס "סוויט טות'" חוזר לעונה שנייה בנטפליקס, לאחר שדרמת הפנטזיה משכה אליה 60 מיליון צופים בארבעת השבועות הראשונים שלה לאחר השקתה ב-04 ביוני, 2021, והציבה אותה במקום השישי ברשימת סדרות המקור באנגלית הנצפות ביותר של נטפליקס. הסדרה, שתשוב לעונה נוספת בת שמונה פרקים, מבוססת על סדרת הקומיקס של DC מאת ג'ף למיר ועוקבת אחר הרפתקאותיו של גאס (כריסטיאן קונברי) - חלק צבי וחלק ילד - שעוזב את ביתו ביער כדי למצוא את העולם החיצון שנפגע מאירוע קטלני. הוא מצטרף למשפחות נוודים של בני אדם וילדי בעלי חיים כמוהו, בחיפוש אחר תשובות על העולם החדש הזה ועל התעלומה מאחורי מוצאו ההיברידי.
מי יתארח במטבח של פריס הילטון?

פרסמנו לא מכבר, כי פריס הילטון תגיש תוכנית בישול חדשה בנטפליקס - שכותרתה בחוכמה: "לבשל עם פריס", ועכשיו יש לנו את רשימת האורחים והטריילר. הסדרה בת ששת הפרקים תביא טוויסט חדש לסגנון המסורתי, כיוון שהיא לא יודעת לבשל כלל. בעזרת חברים מפורסמים היא תגלה מרכיבים חדשים, ובתקווה - תוכל גם ליצור מהם משהו אכיל ולהגיש איזו מנה ראויה לשולחן. אורחי הסדרה הם: קים קרדשיאן ווסט, ניקי גלייזר, דמי לובאטו, סוויטי, ללה פונס ובפרק האחרון - קתי וניקי הילטון. 04 באוגוסט, 2021, בנטפליקס ישראל.



נטפליקס אומרת כן בפעם השנייה לסרט "יום הכן"

ג'ניפר גארנר משתדכת שוב לנטפליקס עבור סרט המשך של "יום הכן", ומיזמים אחרים, לאחר שחתמה על הסכם רב-שנתי עם שירות הסטרימינג. הסרט השני של "יום הכן" נמצא כעת בפיתוח, וגארנר שוב מפיקה ותחזור לתפקידה כאליסון טורס. "יום הכן" הוא קומדיה משפחתית, המבוססת על ספר ילדים מאת איימי קרוז רוזנטל, שעלתה לנטפליקס ישראל במרץ 2021. הסרט התרכז באמא ובאבא, שבדרך כלל אומרים לא, ובכל זאת מחליטים לומר כן לבקשות הפרועות ביותר של ילדיהם, עם כמה כללי יסוד, ביום סוער של כיף והרפתקאות.

בארבעת השבועות הראשונים ליציאתו, הסרט נצפה על ידי 62 מיליון משקי בית והפך לסרט הילדים והמשפחה המצליח ביותר של נטפליקס עד כה. בנוסף לסרט ההמשך של "יום הכן", גארנר תופיע בקרוב בשני סרטי נטפליקס, שאינם חלק מהעסקה החדשה שלה. הראשון הוא "The Adam Project" - סרט מדע בדיוני של הבמאי שון לוי, ומככבים בו גם ריאן ריינולדס, זואי סלדנה ומארק רופאלו. השני (שגם היא תפיקה) הוא "Family Leave" - קומדיה בהשראת ספר רב-המכר של הניו-יורק טיימס מאת איימי קרוז רוזנטל: "Bedtime For Mommy".

הסיפור האמיתי מאחורי דז – "זיכרונותיו של רוצח: הקלטות של נילסן"

נטפליקס מפרסמת טריילר באנגלית לסרט פשע תיעודי על הרוצח הסדרתי הבריטי דניס נילסן. הסרט משתמש בשפע מארכיון אישי שנשאר בתאו של נילסן לאחר מותו, כולל למעלה מ-250 שעות של קלטות אישיות, שמעולם לא פורסמו. הסרט מבטיח לקחת אותנו לעולמו של נילסן שהתוודה בהריגתם של 15 בני אדם בשנת 1983. במשך חמש שנים הוא אסף צעירים פגיעים, פיתה אותם חזרה לביתו וחנק אותם, לפני שהשליך את גופתם מתחת לרצפת ביתו. הוא היה גם הנושא של סדרת דרמה של ITV: "דז" שמשודרת בכמה מגופי השידור בישראל. 18 באוגוסט, 2021, בנטפליקס ישראל.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוגוסט
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט