חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "שעת נעילה" נמכרת ל-HBO ו"להיות איתה" חוזרת

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: הצלחה נוספת לכאן 11 עם מכירת "שעת נעילה" לשירות הסטרימינג של HBO, עתידה של הסדרה "ג'ודה" מוטל בספק, "להיות איתה" חוזרת לעונה שלישית ואחרונה, הסדרה "מעילה" על אתי אלון נבחרה לאחת המצופות בעולם על ידי מגזין "וראייטי" ו"חומריו האפלים" של HBO חוזרת לעונה שנייה
"שעת נעילה" נמכרה ל-HBO

אין ספק ששנת 2020 הייתה שנה עשירה בבשורות משמחות שהעלו את התוכן הדרמטי הישראלי על המפה העולמית. אחרי שביוני האחרון דרמת הריגול בכיכובה של ניב סולטן "טהרן" נמכרה במיליוני דולרים עבור רשת הסטרימינג אפל TV, תאגיד השידור הציבורי "כאן 11" מככב שוב בכותרות כשהדרמה הצבאית ההיסטורית "שעת נעילה" נמכרה על ידי "WESTEND FILMS" לענקית הדרמה רשת HBO שתשדר אותה בשירות הסטרימינג HBO Max בכל העולם, כשלושה שבועות לאחר שידור הפרק הראשון בארץ.

"שעת נעילה", שנכתבה על ידי רון לשם ("אופוריה", "תא גורדין") עמית כהן ("כפולים") ודניאל אמסל ("אופוריה"), מציגה את ימי הקרבות הקשים של מלחמת יום הכיפורים, בהפקת ענק שטרם נראתה כמותה על מסך הטלוויזיה הישראלי. לצורך שיחזור הקרבות - בהם קרב עמק הבכא המשוחזר לראשונה בטלוויזיה, נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות אשר העניקו לסדרה את התואר הסדרה היקרה ביותר שהופקה בישראל. בין היתר "שעת נעילה" מציגה קאסט שחקנים מכובד ביניהם תוכלו לזהות את ליאור אשכנזי, אביב אלוש, מאור שוויצר, עופר חיון, ג'וי ריגר, לי בירן, תום אבני, אוהד קנולר, ועוד רבים נוספים. פרק הבכורה של הסדרה ישודר ב-19 באוקטובר בכאן 11.

[*]

"ג'ודה" - הסוף?

אחרי שסדרת הערפדים של הוט עלתה לכותרות עם מכירתה לחברת הסטרימינג "הולו" בשנה שעברה, והעובדה שהעונה השנייה שלה הסתיימה בחוסר בהירות התובע המשך בעונה שלישית- נראה כי עתיד הסדרה אינו בהיר וידוע כפי שהיינו מצפים. בשבוע שעבר עלה הפרק (המפוקפק) אשר סיים את העונה השנייה של סדרת הערפדים המדוברת "ג'ודה". עם סיומה, התייחס כוכב הסדרה והיוצר שלה- ציון ברוך, להמשך דרכן של הדמויות והכריז כי במידה ועונה שלישית לא תצא לפועל בסופו של דבר- נוכל לצפות בהתפתחות מעלליו של ג'ודה ומלחמתו מול משפחת אנשי הזאב "אל סיידין" על המסך הגדול.

"להיות איתה" חוזרת בקרוב להיות איתנו

שלוש שנים אחרי שהסתיימה העונה השנייה של הקומדיה הרומנטית אותה יצא אסי עזר, שהגיעה לחשיפה בינלאומית ונמכרה להפצה ברשת הסטרימינג אמזון ואפילו זכתה לעיבוד אמריקאי ברשת ABC - סוף סוף מכריז עזר באופן רשמי: הסדרה חוזרת לעונה שלישית. על פי עזר, העונה השלישית תהווה במבנה שלה יותר מיני סדרה אשר תחתום את סיפור אהבתם מלא הקשיים והמאבקים של נועה הולנדר (רותם סלע) ועמוס דהרי (אביב אלוש). צילומי הסדרה יחלו ככל הנראה כבר בדצמבר הקרוב וכבר נחשף כי לא כל הקאסט אשר הופיע בעונות הקודמות יופיע בפרקים החדשים.



"מעילה" מופיעה ברשימת הסדרות המצופות ביותר של מגזין "וראייטי"

"מעילה", הסדרה העלילתית של yes המגוללת את סיפורה של אתי אלון, מופיעה כהבטחה הבאה עוד לפני שעלתה לאוויר. הסדרה עתידה על פי פרסום שהופיע במגזין "Variety", להשתתף בפסטיבל "MIPCOM" השנתי בקאן, המהווה מעין תערוכת סחר שנתית של תוכן לתעשיית הטלוויזיה (ובו משתתפים נציגי האולפנים הגדולים בעולם) ומיועד בעיקרו להפצה בינלאומית. המגזין פרסם רשימה בת 15 סדרות אותן הם מגדירים כ"מצופות ביותר" בנוף הסדרות הבינלאומיות, וביניהן ציינו גם את "מעילה" הישראלית אשר תוצג בהופעת בכורה בפסטיבל. "מעילה" מגוללת את סיפור מעילת הענק של אתי אלון, אשר תגולם על ידי דאנה איבגי, ואחיה עופר מקסימוב אשר יגולם על ידי יהודה לוי.



"חומריו האפלים" של HBO חוזרת לעונה שנייה

רשת HBO מכריזה על חזרתה של סדרת הפנטזיה המצופה (המבוססת על רבי המכר של פיליפ פולמן העונים לאותו השם) "חומריו האפלים" לעונה שנייה כבר ב-16 לנובמבר הקרוב. הסדרה, שעונתה הראשונה זכתה לביקורות חמות מצד המעריצים והמבקרים כאחד, היוותה אחת ההבטחות הגדולות של הרשת בז'אנר הפנטסטי, וכוללת קאסט שחקנים אהובים גדול יחסית שעתיד לגדול כבר בעונה הקרובה עם שמות כמו טרנס סטאמפ שיצטרף לשחקנים הוותיקים יותר כמו אנדרו סקוט, לין מנואל מירנדה דפני קין ועוד. נוסף לכך, הכריזו יוצרי הסדרה כי העבודה על עונה שלישית כבר החלה, כשהם עובדים במרץ על פיתוח קווי עלילה לעונה נוספת. כל זאת מבלי שהאפשרות שהסדרה תחודש ותוזמן על ידי הרשת HBO בכלל עלתה על הפרק.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ליאור אשכנזי
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט