חדשות קולנוע וסרטים

seret קומיקס: ספיידרמן עם הפתיחה השלישית בטיבה בקופות בכל הזמנים

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של מתן יניב: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שובר שיאים בארה"ב וגם בישראל; הסרטים הבאים של איש העכביש כבר בפיתוח אך מי שפחות מתלהב לחזור לגלם את הדמות הוא טום הולנד; צילומים נוספים של "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" יביאו הופעות קמע ודמויות חדשות; היילי סטיינפלד מספרת על שובו של קינגפין ב"הוקאיי"
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא הפתיחה השלישית הכי מרוויחה של כל הזמנים

ידענו ש"ספיידרמן" יהיה הצלחה למרות הסגר וימי הקורונה, אבל לא ידענו עד כמה. עם תגובות רועשות, ציון של 94% ב'רוטן טומטוז' ושבירת שיא מכירות כרטיסים מוקדמות בכל הזמנים, נראה שסרטו החדש של ג'ון ווטס הולך לשבור שיאים רבים כאשר כבר בסוף השבוע הראשון להקרנתו שלו "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הביא 600 מיליון דולר ברחבי העולם, כמעט חצי מהם (260 מיליון דולר) בארה"ב בלבד.

מדובר בפתיחה הטובה ביותר של סרט קולנוע מאז "הנוקמים: סוף המשחק" (שעדיין אוחז בסוף השבוע הפתיחה הגדול אי פעם עם 858 מיליון דולר ברחבי העולם) והפתיחה השנייה בטיבה אי פעם בארה"ב, אחרי – ניחשתם נכון – "סוף המשחק". זו גם הפתיחה השלישית בכל הזמנים בעולם אחרי "סוף המשחק" ו"מהיר ועצבני 8". אחרי כמעט שנתיים של אכזבות מהכנסות קולנועיות, מדובר בחדשות טובות לבתי הקולנוע והוכחה שלא ניתן להחליפן בסטרימינג או בטלוויזיה. זוהי גם הפתיחה הטובה ביותר של ספיידי בקולנוע שרק משפר את השיאים של עצמו מאז שצורף ליקום הקולנועי של 'מארוול'.

גם בישראל שובר ספיידי שיאים עם 250 אלף צופים בסוף השבוע הראשון, הפתיחה הטובה לסרט מארוול בארץ אי פעם. "אם היה צריך הוכחה נוספת לכך שאין תחליף לחווית הצפייה בבתי הקולנוע, הרי זו הוכחה מוחצת"', נמסר ממפיצי הסרט בארץ – חברת 'פורום פילם'.



'ספיידרמן 4' נמצא כרגע בשלבי פיתוח לפי המפיקים קווין פייג'י ואיימי פסקל

האם חשבתם ששני סרטי "ממד העכביש" שמגיעים בשנה הבאה, 3 סרטים על נבלי-העל של ספיידי שמגיעים בשנתיים הקרובות וסדרת אנימציה בכיכובו של טום הולנד יצליחו לספק את שיגעון הספיידרמן שצברנו? ובכן, לא. אולפני 'סוני' עדיין נחושים להמשיך את המסורת של סרט ספיידי מדי שנתיים (אם כי זה לא אושר סופית) ומפיקת הסרט איימי פסקל אישרה כי: "אם אני אקבל את מה שאני רוצה, טום הולנד יחזור בקרוב לעוד טרילוגיה".

אבל קצת קשה לסמוך על המילה של המפיקה שהבטיחה לנו סרט 'ששת המרושעים' וסרט ספין-אוף על דודה מיי. מי שבטוח אפשר לסמוך עליו זה נשיא חברת 'מארוול' קווין פייג'י שאישר זאת גם הוא. "כן, 'ספיידרמן 4' אכן קורה ולא תהיה פוליטיקה בין החברות שתפריע הפעם", סיפר המפיק כשהוא מתייחס לוויכוח בין 'דיסני' ו'סוני' בנוגע לאחוזי ההכנסות של הסדרה. ויכוח שכזכור, כמעט וגרם לספיידרמן לצאת מהיקום הקולנועי של מארוול. "איימי (פסקל) ואני, ו'דיסני' ו'סוני' מפתחים כרגע את המשך הסיפור מכאן", סיפר ל'ניו-יורק טיימס' בתקווה שהמעריצים לא יפתחו חרדת נטישה בעקבות הוויכוח ההוא שגם הוביל לתנועת #SaveSpiderMan. הילד הבעייתי נכון לעכשיו הוא דווקא השחקן הראשי ופיטר פרקר בעצמו - טום הולנד. הולנד, שנמצא כעת בזוגיות עם מושא אהבתו בסרט זנדאיה, סיפר שהוא מבקש לקחת הפסקה ממשחק על מנת להתמקד בהקמת משפחה. עוד סיפר השחקן שהוא לא מתכוון להמשיך לשחק את ספיידרמן לתוך שנות ה-30 לחייו.

"לומר את האמת, אני לא יודע את התשובה", סיפר הולנד בעצמו בראיון ל'הוליווד רפורטר'. "היו דיבורים לגבי ההמשך של ספיידרמן. אם זה יהיה איתי, אני לא בטוח. אולי אני אהיה מפיק או משהו, אני לא יודע. אני כן יודע שאני אוהב את הדמות הזו ויהיה לי עצוב להיפרד ממנה, אבל השגתי את כל מה שרציתי להשיג בתור ספיידרמן". האם זה אומר ש'סוני' יצטרכו למצוא שחקן אחר או להציע סכום כסף חביב להולנד? להזכירכם, השחקן רוברט דאוני ג'וניור ("איירון מן") ביצע תעלול דומה לחברת 'מארוול' והדבר עלה להם 50 מיליון דולר לכל סרט בכיכובו (אם כי ההשקעה הוכיחה את עצמה לבסוף).

בעיה נוספת שניצבת בפני יוצרי "ספיידרמן 4" היא כיצד ניתן להתעלות על העלילה האפית שהציג הסרט השלישי בסדרה שגם מאחד 20 שנה של פעילות קולנועית. על כך הגיבה פסקל: "אי אפשר לחשוב כיצד להתעלות על עצמך במובנים של גודל, אבל אנחנו אכן רוצים להמשיך להתעלות על עצמנו במובנים של איכות ורגש". המראיין גם העז לשאול שתי שאלות גדולות בנוגע לסרט הרביעי ועליהן פייג'י השיב בחיוך. "שאלת ה'איפה' ו-'מתי' היא כיפית כמובן, וזה בדיוק החלק שאנחנו לא נדבר עליו".

[*]

צילומים נוספים של "דוקטור סטריינג' 2" יביאו הופעות קמע ודמויות חדשות

התכנית המקורית של 'מארוול' הייתה לפתוח את סאגת סרטי וסדרות המולטיוורס עם "וונדה-ויז'ן", להיכנס בזהירות ל"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" ומשם להשתגע עם "לוקי" וגם עם "ספיידרמן: אין דרך הביתה". התוכנית הזו השתנתה לחלוטין בפרוץ מגפת הקורונה והאולפנים נאלצו להמר שהקהל יסלח להם על הקפיצה המהירה. ההימור השתלם עם ביקורות חיוביות במיוחד לעונה הראשונה של "לוקי" (שגם הבטיח עונה שנייה ומצופה) וכמובן ההצלחה של ספיידרמן החדש. אז מה עושים עכשיו עם המומחה לכשפים? האם חוזרים אחורה לסרט שהיה אמור להציג את הקונספט המטורף באיטיות או משנים את התכניות ויוצרים סרט שאפתני הרבה יותר?

התשובה עלתה לפני מספר חודשים כאשר הבמאי סם ריימי (טרילוגיית 'ספיידרמן' המקורית ו'Evil Dead' האגדי) סיפר כי הצוות יצא לצילומי השלמה כשנה לאחר שהשחקנית אליזבת' אולסן אישרה את סיום הצילומים המתישים ביותר בקריירה שלה. מגזין ה'הוליווד רפורטר' אישר את השמועות שהסיבה לצילומים מחדש וגם לשכתובים הם "ליהנות כמה שאפשר עם הקונספט של המולטיוורס".
עוד מספר המגזין שהסרט הולך להציג הרבה הופעות קמע נחמדות, דמויות חדשות לחלוטין וגם להחזיר כמה דמויות ישנות. שמועות באינטרנט דיברו על הופעתם הראשונה של האקס-מן ביקום הקולנועי של 'מארוול' כמו גם קרב ענקים בין מגנטו לבתו (בקומיקס לפחות), הלא היא מכשפת השני\וונדה מקסימוף. שמועה נוספת היא שהסרט גם יראה גרסאות שונות לדמויות כמו איירון מן והענק הירוק עם השחקנים שכמעט וגילמו את הדמויות כמו טום קרוז או גילמו בסרטים מחוץ ליקום הקולנועי של מארוול כמו אדוארד נורטון. בטרם ניכנס לממדי הטירוף בעצמנו, דוקטור סטריינג' יחזור להציל את המולטיוורס במרץ הקרוב.



היילי סטיינפלד על שובו של הקינגפין ב"הוקאיי"

זהו שבוע מצוין עבור מעריצי הסדרה "דרדוויל", כמו כתב זה. מאז שהסדרה בוטלה במפתיע לאחר 3 עונות מוצלחות בלבד, הרבה סימני שאלה עלו לגבי מעורבותו של צ'ארלי קוקס וחבריו ביקום הקולנועי של 'מארוול'. הסדרה המקורית הופקה ע"י מארוול בשיתוף עם נטפליקס כחלק מפרויקט 'המגנים' הלא מוצלח במיוחד, אך מעריצים דווקא אהבו את הטון האפל ואת הטייק של קוקס בתור מאט מורדוק. נשאלה השאלה האם מורדוק של קוקס בכלל קיים ביקום הקולנועי והאם נזכה לראות אותו שוב?

את השאלה הזו אנחנו נשאיר באוויר, אבל כן נספר שהסדרה 'הוקאיי' הציגה לראשונה את הנבל האייקוני 'קינגפין' תחת משחקו הגאוני של וינסנט ד'אופריו. בפרק החמישי לסדרה, מביט קלינט ברטון (ג'רמי רנר) בתמונה שמציגה קייט בישופ (היילי סטיינפלד) ומספר שהדמות הנוכחת בה הוא האדם שממנו פחד והוא האחראי העיקרי על רצף האירועים בסדרה עד כה. ברטון סוגר את הפרק בכך שהוא מכריז לראשונה על שמו- קינגפין.

"הייתי מעריצה של וינסנט במשך הרבה זמן. זה תמיד מדהים להיות חלק ממשהו עם אנשים שאתה מעריץ", משתפת סטיינפלד שמגלמת את המעריצה המקצוענית של ברטון. כמו סטיינפלד, גם הרבה אנשים יצאו מרוצים מהפרק הנ"ל וזאת לא רק מכיוון שקינגפין הוא אחד הנבלים האייקוניים ביותר ביקום 'מארוול' (בעיקר בזכות סדרת האנימציה 'ספיידרמן' משנות ה-90) אלא גם מכיוון שד'אופריו היה אחד השיאים הגדולים בסדרת "דרדוויל" והטייק שלו על הנבל היה לא פחות ממבריק. עברו גם שנים מאז שהשחקן עצמו הביע נכונות לחזור לתפקיד, בעיקר בסרטו הראשון של טום הולנד כספיידרמן. האם זה אומר שהשחקן עלול לקבל את מבוקשו?

הפרק החדש של הוקאיי עתיד לעלות ב'דיסני+' ביום רביעי הקרוב. כל מי שרוצה להמשיך לעקוב אחרי קינגפין של ד'אופריו יכול לצפות בסדרה "הד" בו אלקווה קוקס תחזור לנעליה של מאיה לופז, בתו המאומצת של ברון הפשע. האם זה אומר שקינגפין יצוץ שם?
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט