דרושה חברה לסוף העולם ביקורת סרט

Seeking a Friend for the End of the World Movie Review

תמונת כתבשחר עמית על "דרושה חברה לסוף העולם":
"סוף רע"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Seeking a Friend for the End of the World
משחק קיירה נייטלי, סטיב קארל, אדם ברודי במאי/ת לורן סקפריה  
קומדיה
ביקורת סרט לדרושה חברה לסוף העולם מאת שחר עמית | מבקר
ציון המבקר
"סוף רע"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע60.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בני המאיה חזו את זה, הומלסים ברחוב הזהירו מפני זה וכעת סטיב קארל מנסה לצחוק על זה. "דרושה חברה לסוף העולם", ניסיונה הראשון של התסריטאית לורן סקפרה ("הלילה של ניק ונורה") בבימוי מספק דרמה קומית עם הומור שחור, המתרחשת בעולם אפוקליפטי. הפוטנציאל כל כך גדול התוצאה נדושה.הסרט נפתח בתשדיר רדיו שמודיע על כשלונה של משלחת חלל בפיצוץ אסטרואיד אשר מאיים על כדור הארץ ומכריז כי סוף העולם יגיע בעוד שלושה שבועות. עם ההכרזה, בורחת מהמכונית אשתו של דוג' (סטיב קארל), אירוע שאח"כ מסתבר כי היה צריך להיעשות כבר מזמן. מאותה נקודה קארל, כוכב "בתול בן 40" והגרסה האמריקאית לסדרה המצליחה "המשרד", מוצא את עצמו מסתובב ללא מטרה.
תחילה הסרט מנצל את הפונטציאל שבכאוס הנוצר מסוף העולם. סקפריה נותנת לאקספוזיציה אופי של קומדיה שחורה אשר בונה את דמות הנרגן. בעוד כולם שותים, מתמסטלים ושוכבים עם כל דבר שעדיין נושם, הוא ממשיך להגיע למשרד של חברת הביטוח בה הוא עובד ועולה בו הדילמה לגבי החיים כאשר הם ללא מטרה.אבל הוא מוצא מטרה די מהר עם בואה של קיירה נייטלי המגלמת את שכנתו הצעירה, פני, היא ההפך מדוג' ובדיוק מה שהוא צריך. היא אוספת תקליטי וניל ומספיק נאיבית להאמין שהעולם ישרוד. יחדיו הם מוצאים מטרות משותפות: לסגור את כל הפינות הפתוחות בחייהם הרגשיים, למצוא אהבות ישנות ולהשלים עם בני משפחה ובעיקר לא להיות לבד כשהקץ מגיע. לכן הם יוצאים למסע דרכים, אתם יכולים לנחש לבד מה קורה בדרך. די במהרה האפלה מתפזרת והסרט נבלע אל תוך אווירה רומנטית נדושה שלא מצליחה לרגש וגם לא ממש מצחיקה.
קארל, בהופעה בדומה לזו ב"העולם ע"פ דן", מצליח לשעשע ולשדר כי ניתן לסמוך עליו, כשמולו נייטלי בדמותה של ההיפסטרית הפכפכית חביבה אבל הכימיה בין קארל ונייטלי אינה קיימת וכאשר אין כימיה בין השחקנים הצמד לא מצליח לשדר רומנטיקה אמיתית. קשה לקנות את התאהבותם הפתאומית והתוצאה היא שלל סצנות מביכות הן לשחקנים והן לקהל."דרושה חברה לסוף העולם" בעיקר מרגיש מפוספס. ההתעלמות המוחלטת מתחושת החרדה הנלוות לסוף העולם והתמקדות בדמויותיהן של דוג' ופני, שבקושי מצליחים לסחוב סרט שלם, נותנת טעם של סרט קיץ רגיל ואפילו מאכזב. אם זה סוף העולם אז צפוי לנו סוף רע.
דרושה חברה לסוף העולם - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמוסגיל: 5112/03/2016 07:34:16
9/10אייקון ציון
סרט נפלא עזבו את ההגדרות, בואו בראש פתוח, זה סרט שפותח דלתות המחשבה. הרעיון שבעוד 28 יום יכחד המין האנושי, מוציא החוצה את כל הצביעות ומוריד את המסכות מכל האנשים. לכן מה שמרתק בסרט זה לראות מה קורה לחברה האנושית כשלרגע היא נחשפת במערומיה. סטיב קארל באחד הסרטים הטובים שלו וקיירה נייטלי פשוט גורמת לך להתאהב בה. סרט מצויין.
שם: סיגליתגיל: 2714/09/2013 14:05:09
6/10אייקון ציון
לא סרט כזה וואו ומצחיק אבל נחמד להעביר את הזמן.אל תצפו ליותר מידי
שם: דב ישראליגיל: 3711/11/2012 17:42:35
6/10אייקון ציון
Seeking a Friend for the End of the World כתוצאה מאסטרואיד אשר מאיים על כדור הארץ,סוף העולם יגיע תוך שלושה שבועות...קיירה נייטלי מקסימה ומהממת כתמיד,אך אין ממש כימיה בין השחקנים,אפשר לראות בלי ציפיות,6+.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט