מלשין ביקורת סרט

Snitch Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מלשין":
"דרמת מתח משפחתית המיועדות לבני הנעורים ולהוריהם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Snitch
משחק דוויין ג'ונסון, סוזן סרנדון במאי/ת ריק רומן יו  
דרמה
ביקורת סרט למלשין מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"יומית לכולם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע50.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות22.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
דוויין "דה רוק" ג'ונסון שהתפרסם בעיקר בסרטי פעולה קלילים, קומדיות מודעות לעצמן וכמובן בסרטי ילדים כמו "פיית השיניים" ו"המסע אל האי המסתורי 2" מנסה מפעם לפעם להוכיח שהוא גם יכול להיות שחקן דרמטי ראוי ולא רק שחקן פעולה בסרטי המשך ל"מהיר ועצבני" שהפרק השישי שלו יגיע לבתי הקולנוע במאי או "ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון" שיוצא בסוף מרץ בבתי הקולנוע.נכון, כל הנתונים פועלים נגדו. הוא התחיל כמתאבק ומשם הפך לשחקן מפוקפק ב"מלך העקרבים". עדיין יש לו את הלוק של המתאגרף אבל דוויין ג'ונסון גם מספק מעבר למראה איכות אנושית נוגעת ללב. הוא משתמש בה עד תום בדרמה המשפחתית האפקטיבית "מלשין".
העלילה עוקבת אחרי ג'ון מתיוס, איש עסקים מאוד מצליח שבנו התיכוניסט הצעיר מסתבך בסחר בסמים על לא עוול בכפו. כדי לעזור לבן התמים וחף הפשע, הוא פונה לתובעת המחוזית ומבקש ממנה להתיר לו להפוך לסוכן סמוי ותמורת המידע שהוא יספק הם ישחררו את בנו. עכשיו עליו למצוא מישהו שמכיר סוחרי סמים ויעזור לו לחדור לקרטל. הוא מתידד עם אחד מעובדיו ויוצא למסע שעלול לסכן את חייו ואת חיי הסובבים אותו.הבעיה המרכזית של ה"מלשין" היא שהוא מזכיר לעיתים סרט טלוויזיה כנראה בגלל שאיש הפעלולים הבמאי ריס רומן וון פשוט ניסה להתרחק מעולם הפעולה ולספק סיפור על אב שיעשה הכל כדי להציל את בנו תוך כדי שהוא מתמקד בדרמה והרבה פחות בסצנות אקשן. מאחר והתסריט שלו ושל ג'סטין הייט לא ממש מספק עומק כלשהו על הדמויות או בונה עולם פשע מצמרר ומטריד אנחנו נתקעים בסרט שהוא דרמה חביבה ולא מזיקה מבוצעת היטב אך לא מעבר לכך.
סוזן סרנדון שמרבה להופיעה בסרטים בתקופה האחרונה לא בררנית במיוחד ומשתתפת גם בסרט זה בתפקיד זניח של התובעת המחוזית. ברי פפר הוא השוטר הקשוח, רפי גברון הבריטי הוא הבן המופלל שמחפש אחרי דמות אב באופן נואש, מלינה קנקארדס היא הגרושה של ג'ון מתיוס ואילו נאדין ולאסקז היא אשתו הנוכחית. אפילו בנג'מין בראט צץ להופעה כגנגסטר. כולם טובים ונותנים את המכסימום בדמויות הרדודות והלא מפותחות שהתסריט מספק להם. כאמור, אפילו דוויין "דה רוק" ג'ונסון מפתיע לטובה ומצליח איכשהו לרגש.חבל ש"המלשין" הוא סרט שנוצר במחשבה ראשונית שהוא יתאים לבני 13 ולהוריהם ולכן התוצאה, על אף שהיא עשויה היטב טכנית, מרגישה פרווה. לא באמת סרט מתח ופעולה סוחף ולא באמת דרמה עמוקה ורצינית. סרט שמנסה ללכת על בטוח ובסוף מספק מוצר חביב ולא יותר מזה.
מלשין - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Mגיל: 5607/12/2015 23:56:09
6/10אייקון ציון
ממש לא מדהים אבל לא משעמם, פה ושם אפילו מותח, ומכביר את הזמן במהירות... למרות זאת... לא כיפי בתור סרט פעולה ומבחינת המסר והדרמה והעובדה שזה סיפור מבוסס על אמיתי... בערך... אפשר לוותר
שם: מאורגיל: 2029/11/2014 00:08:22
8/10אייקון ציון
סרט על אדם גרוש שהבן שלו הסכם לעשות טובה ולקחת סמים האבא עושה הכול על מנת שיוכל לצאת כמה שיותר מוקדם לאמא שלו סרט אקשן מלא פעולה שווה צפייה
שם: anipoגיל: 4205/10/2014 06:04:31
8/10אייקון ציון
מי שמצפה לסרט אקשן יתאכזב. מדובר על דרמת מתח טובה סביב עולם הסחר הסמים ועל מה שאב מוכן לעשות למען בנו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט