איביזה ביקורת סרט

Ibiza Movie Review

תמונת כתבזוהר צלח על "איביזה":
"הסרט הגרוע ביותר של השנה בפער עצום מהשאר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ibiza
משחק מאור שווייצר, עופר חיון, דר זוזבסקי, דביר בנדק, אבי קושניר, מעיין בלום, נועה וולמן, שני אטיאס במאי/ת שי כנות  
ישראלי
ביקורת סרט לאיביזה מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"בזיוני ופתטי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
4.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע42.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די44.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט "איביזה" מנסה לעשות את מה שעשה "שושנה חלוץ מרכזי" אשתקד - לפנות למחנה המשותף הנמוך ביותר במטרה להפוך ללהיט קיץ מקומי. הסרט, שבוים ע"י שי כנות ("שושנה חלוץ מרכזי") עוקב אחר ים (מאור שוויצר), גולש צעיר ומוכשר שאביו מאלץ אותו להשיג כסף לניתוח של אחיו שנפצע באשמתו, מה שגורר את ים לנסוע לאיביזה במטרה לזכות בפרס הראשון בתחרות גלישה כדי לממן את אותו ניתוח. באי הספרדי מסתבכים החבורה עם מאפיונר מקומי שהוא במקרה הדוד האבוד של ים.בעוד ש"שושנה" היה סרט סולידי למדי למרות ההומור הנמוך, הסרט הזה הוא פשוט ביזיון קולנועי ממדרגה ראשונה. התסריט הוא הבסיס לכל סרט. במקרה הנ"ל הבסיס רעוע. התסריט נטול כל היגיון, עמוס חורים בעלילה, בלי המשכיות. דמויות מגיעות ונעלמות ללא כל הסבר, הפעולות שלהן לא מובנות והסוף פשוט מביך. בלי תסריט ראוי שהבמאי יכול להשען עליו והשחקנים יכולים לעשות בו שימוש כדי לפתח את דמויותיהם לא יכול להיות סרט טוב. המון תסריטאים חשובים וידועים טוענים שהרבה יותר קשה לכתוב קומדיה טובה מדרמה. זאת כנראה היתה משימה גדולה מדי לתסריטאי המתחיל/הכדורסלן/דוגמן - חיים ברבי.
ברמה מסוימת הסרט מנסה להחיות את שלישית "אסקימו לימון" המיתולוגית. אך בניגוד לבנצי, מומו ויודלה (צחי נוי שקופץ לתפקיד אורח מביך במיוחד) לשלישייה שמככבת בסרט הנוכחי אין כריזמה, אישיות או כימיה.

הדמויות הנשים בסרט,שכוללות בין השאר את נועה וולמן ודר זוזובסקי, לא היו יכולות להיות שטחיות, זולות וגרועות מאיך שהן מוצגות בסרט (זונות או מטומטמות) וגם השחקנים המנוסים יותר - אבי קושניר, דביר בנדק ופירה קנטר - מספקים הופעות מביכות שהם ישמחו שיישכחו.עבודת הבימוי גם כן מגושמת והסצנות הבודדות שכתובות בסדר מתרסקות כאן בענק. הניסיונות הבאמת עלובים ליצור דרמה בין ים לאבא שלו ובין ים לג'ניפר גם הם נכשלים כשרון חרוץ.
"שושנה חלוץ מרכזי" היה הלהיט המפתיע של קיץ 2014 עם הומור קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לראות בקולנוע המקומי, שחקנים לא רעים ואפילו תסריט חביב. הניסיון של האחים אדרי לשחזר את ההצלחה הקיץ הזה כנראה יתרסק שכן כל המרכיבים שהפכו את "שושנה" ללהיט פשוט לא קיימים פה."איביזה" מנסה להיות כזה אך הזלזול באינטליגנציה של הצופים וחוסר המחשבה המוחלט בסרט מובילים ליצירה חלטוריסטית ופתטית. ניסיתי למצוא נקודות חיוביות בסרט אבל באמת שלא קיימות כאלה ונכון לעכשיו מדובר בסרט הגרוע ביותר שראיתי השנה ובפער עצום מהשאר ויהיה קשה מאוד להזיז אותו משם.חשוב לציין כי למוצרים פופולריים יש בהחלט מקום בקולנוע הישראלי וכבר ראינו שניתן לעשות סרטים טובים וגם מעולים מסוג זה. ההחלטה של יוניטד קינג להפיק סרטים מסוג זה היא אחת ההחלטות החשובות והראויות ביותר. הפעם זה ממש לא צלח.
איביזה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shaked92גיל: 2520/07/2017 00:41:48
2/10אייקון ציון
בזבוז זמן לטעמי. עלילה טיפשית ולא מעניינת, לא מצחיק ולא אמין. ביזיון שהסרט הזה בכלל צולם ויצא לאקרנים.
שם: nanaגיל: 2902/10/2016 16:29:37
2/10אייקון ציון
פשוט לא מצחיק. אחד מהסרטים הישראליים הגרועים ביותר שראיתי ולא חסרים סרטים ישראליים גרועים. נראה שהבמאי פשוט ניסה לעשות אסקימו לימון לדור הנוכחי אך חוץ מהדיבורים על המין והדמויות אין שם קשר, בנוסף הסרט פשוט מנסה להצחיק עם בדיחות מאוד מאוד נמוכות וכנראה שהבמאי אמר שלא ישימו לב שהבדיחות לא מצחיקות אם יהיה קצת מהנוף היפה של איביזה. דביר בנדק שהוא אחד מהשחקנים הישראליים הטובים בכל הזמנים מופיע בהופעה שנראה שהוא היה מעדיף לשכוח,אבי קושניר שחקן ישראלי מצוין נותן הופעה שלא תיזכר לטובה ונראה שהסרט מנסה לייצר דרמה נוגעת ללב בין דמותו לדמות של הילד שלו אך מה שיוצא זה דרמה בגרוש, שלושת השחקנים הראשיים נותנים הופעה די לא מוצלחת וחבל כי מאור שוויצר ומעיין בלום הוכיחו שהם יודעים לשחק ואת עופר חיון לא ראיתי עדיין בהופעה טובה אז זה לא הפתיע אותי. אני אתן לסרט הזה ציון 2 ולא 1 בגלל שיש הרבה מהנוף היפה של איביזה אך היוצרים הישראלים צריכים לזכור שזה לא מספיק בשביל סרט. בקיצור אפשר לוותר
שם: מור רזגיל: 1327/03/2016 20:56:02
2/10אייקון ציון
הסרט הישראלי הגרוע ביותר שיצא לי לראות !!! הצילום מעולה, הנופים מרהיבים והפס-קול נחמד אבל רוב השחקנים בינוניים, הדיאלוגים לא מעניינים וחסרי טעם, רוב הבדיחות לא מצחיקות והתסריט והעלילה טיפשיים ודביליים ביותר. בקיצור, הסרט (השני) הכי מיותר, אידיוטי ודפוק שנתקלתי בו !!!!!!!!!!!!!!!!!
קישורים
חץ איביזה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ישראלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט