



"ממוחזר לעייפה"סרט טוב. בצפייה הראשונה שלי בו, השתעממתי מאוד, מאוד אבל, הרגשתי שלא הייתה מספיק העמקה בדמויות, והסרט הרגיש משעמם. בצפייה השנייה הסתכלתי עם יותר תשומת לב על איך העלילה נבנתה, והאמת שהיא נבנתה בצורה ממש טובה, שעושה את הסרט הזה לאחד מחמשת סרטי "מלחמת הכוכבים" האהובים עלי. קטעי האקשן קצת טיפשיים בצורה כזאת שתמיד הרעים יורים באלה שמיותרים אבל מפספסים את הטובים, אבל זה לא חדש בסרטים כמו "מלחמת הכוכבים" ו"שר הטבעות", סרטים מז''אנר ההרפתקאות בעיקר. לסיכום, פחות מחודש לפני "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר", אני אשמח לדרג כאן את חמשת סרטי "מלחמת הכוכבים" האהובים עלי. חמישי - רוג אחת. רביעי - אחרוניי הג''דיי. שלישי - נקמת הסית''. שני - סולו. ראשון - האימפריה מכה שנית.
אפתח בזה שאגיד שלא אהבתי את הסרט. הוא לא גרוע, אבל הוא ממש לא טוב. בגדול הבעיה העיקרית של הסרט היא שהוא מאוד משעמם, מאוד אבל. הסיבה העיקרית שהוא משעמם היא שאין מספיק העמקה בדמויות, ואין אפשרות ממשית להתחבר איתן ולכן הסרט משעמם ולא סוחף. האקשן לא מדהים בכלל והמשחק לא הכי הלהיב אותי. לא כל כך ממליץ, רק אם אתם מעריצים שרופים של "מלחמת הכוכבים".
סרט ספין אוף מושלם לסדרת הסרטים של מלחמת הכוכבים!
סרט מעולה
הסרט מאוד שונה מהסרטים הרגילים הוא מביא לנו את הנקודה המתה שהייתה בזמנו איך השיגו את התוכניות של כוכב המוות . סרט מעולה חובה ללכת שחקנים מעולים תסריט מעולה בקיצור סרט ענק