



"משעשע"הלכנו כל המשפחה לסרט מבצע ביצה. איזה כייף תענוג של סרט. צחקנו המבוגרים והילדים כל הסרט. אסופה מדהימה של שחקנים. כל אהוביי בסרט אחד. צילומי נוף משגעים.לא ידעתי שישראל כל כך יפה. ומתחת לכל הצחוק הזה מסתתרים מסרים מקסימים של שמירת הטבע וקבלת האחר. פשוט נהדר
סרט מקסים! הילדים נהנו!
את יום הקולנוע הישראלי ביליתי עם בנותיי בסרט מבצע ביצה של האחד והיחיד הדוד חיים. האולם היה גדוש בילדים והורים ואחרי כמה בקרובים שהוקדשו במיוחד לסרטים ישראלים, הסרט התחיל. דבר ראשון, הצילום האיכותי גורם לספארי,בו מתחיל הסרט,להיראות מרהיב מאי פעם. המוסיקה היפהפיה שהוקלטה באופן חי גם צובעת את הסרט שבזכותה מרגיש לעיתים כמו סרט מצוייר. עם המון בדיחות סלפסטיק שילדים והורים אוהבים וקאסט נפלא שכולל את יהורם גאון, שלומי קוריאט וירון ברלד ומצחיק עד דמעות ומעל כולם דוד חיים שהחיוך שלו שובה את כולם מהרגע הראשון. נכון, אני קצת משוחד אחרי שעבדתי עם האיש הנפלא הזה במשימה מהאגדות אבל חוץ ממני, כל האולם מסביבי התגלגל מצחוק ועקב בדריכות אחרי העלילה ושתי הבנות שלי משני צדדיי לא הפסיקו לצחוק ולהיות במתח ולהתרגש. בסוף הסרט בת ה4 התעקשה שאחזיק לה את הסוכרייה כדי שתוכל למחוא כפיים ובת ה9 אמרה שזה היה הסרט הכי מצחיק שראתה. כמה מפתיע היה שכמה שניות אחרי כשהאור נדלק גילינו את הדוד בכבודו ובעצמו שהגיע לצפות עם המשפחה ושכמובן נעתר בסובלנות גדולה לכל ילד וילדה שרצו להצטלם או לקבל חיבוק. נהנינו מאד. ואני מאד ממליץ להגיע ל״מבצע ביצה״ ולצחוק מסרט ישראלי כחול לבן.
אחד הסרטים הישראלים הטובים שנעשו כאן. עלילה מרתקת, הומור משובח, שחקנים מהשורה הראשונה, וגם מסרים שגורמים לחשוב. לסיכום: לא לפספס. עם אזהרת סכנת התמכרות לשיר הנושא :)
הלכתי עם בתי לסרט. סרט ישראלי מצחיק עם עלילה יפה בכיכובו של כוכב הילדים דוד חיים, הקומיקאי ברלד ועוד שחקנים טובים. מאוד נהננו. מומלץ .