נורמנדי בערום ביקורת סרט

Normandie nue Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "נורמנדי בערום":
"סרט שעושה טוב בלב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Normandie nue
משחק פרנסואה קלוזה, טובי ג'ונס, פרנסואה קסאבייה דמזון, ארתור דופון, גרגורי גדבואה, ונסן רגאן במאי/ת פיליפ לה גה  
זר
ביקורת סרט לנורמנדי בערום מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"קליל ומשמח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע75.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די11.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"נורמנדי בעירום", סרטו החדש של פיליפ לה גה, הוא סרט שעושה טוב לצופה וממלא אותו בשמחה. הסרט הוא דוגמה מצוינת איך סרט קליל ולא עמוק במיוחד יכול לספק בידור מהוקצע למשך שעה ומחצה, ובסיומו ייצא הצופה עם חיוך רחב שיישאר על פניו עוד הרבה זמן אחר כך.אי שם בנורמנדי נמצא כפר קטן שבו כולם מכירים את כולם וכולם סובלים מהמצב הכלכלי שמביא את האיכרים המקומיים לפאתי פשיטת רגל. ראש העיר הנמרץ, שכמו רבים וטובים מראשי השלטון המקומי נחשד בשחיתות, מנהיג את התושבים בהפגנה גדולה על הכביש הראשי, הפגנה שאליה נקלע צלם מפורסם המתמחה בצילומי ערום המוניים. בעקבות ההפגנה נאלץ הצלם לבצע סטייה מדרכו. בשולי הכביש הוא מבחין בשה בתולי ובו במקום הוא מחליט כי שם הוא יצלם את תמונת העירום ההמונית הבאה שלו. זו תחילתה של העלילה הלא ממש מורכבת של הסרט שבדומה לסרטו של לה גה, "הנשים בקומה השישית", מעלה על נס את האנושיות שבאדם וכמו בסרט ההוא ברור לצופה כי בסופו של דבר הכול יסתדר לטובה.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
לאחר שפונה האמן לראש העיר, מבין האחרון את הפוטנציאל הכלכלי שבצילום כזה שיוכל לפרסם את תושבי הכפר ואת רצונם שמישהו יתייחס אליהם ואל בעיותיהם, אבל צריך למלא שעה וארבעים של סרט אז ברור שחלק מהתושבים יתנגדו, יתפתחו מריבות, הקצב המקומי כמעט ויהרוג את האמן וראש העיר אפילו ישקול התאבדות.בעלילת משנה רומנטית, חוזר בנו של צלם הכפר לחנות של אביו ומחליט למכור אותה, אחת מבנות הכפר מתאהבת בו וכעת עליו להחליט האם להניח לעבר ולשלווה הפסטורלית ולנטוש את מכורתו. בעוד עלילה צדדית מגיע לכפר עירוני שמגלה שהוא אלרגי לכל מה שזז בכפר ולכן אולי ייאלץ לחזור לפריז. בראיון שקיימתי עמו הבמאי טוען בתוקף כי בעיניו אין עדיפות לכפר על העיר והוא טיפוס עירוני בהחלט. הצופה ישפוט האם יש או אין בסרט רומנטיזציה של חיי הכפר.
פרנסואה קלוזה, הזכור מהלהיט "מחוברים לחיים", אפקטיבי מאוד בתפקיד ראש העיר האנרגטי שמנסה נואשות לשכנע את תושבי הכפר להצטלם בעירום. טובי ג'ונס הבריטי בתפקיד סהרורי של צלם העירום ההמוני, המזכיר את דמותו של ספנסר טוניק, צלם העירום ההמוני שאף צילם כאן בשנת 2011 מאות אנשים עירומים בים המלח ועורר את זעמם של הדתיים. את ההצגה גונבת דפני דומון בתור הבחורה שמתאהבת בצלם הצעיר. "נורמנדי בעירום" אינו סרט חשוב אך הוא בידור קליל שעושה טוב בלב ומספק חווית צפייה מהנה ומשעשעת.
נורמנדי בערום - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ramiגיל: 6901/02/2019 12:59:23
8/10אייקון ציון
סרט חביב,שמספר על המצוקה של החקלאים בצרפת כבר כמה שנים,שמחליטים לעשות מעשה, למשוך תשומת לב,לעלות לכותרות,להפגין סולידריות ואחריות משותפת.משחק טוב,וגם הומור.
שם: יעקבגיל: 6008/12/2018 22:57:10
6/10אייקון ציון
זה בעצם לא קומדיה אלא עוד סרט צרפתי המבכה את סופו של הכפר החקלאות הצרפתית שקיבלה עד היום הנשמה מלאכותית ממכסים וחומות הגנה, עם מספר קטעים קלילים. מלא בטיפוסים ססגוניים כמו בסרטים רבים מסוג זה - צרפתיים, אנגליים וכו''. בקיצור לא מזיק.
שם: איילתגיל: 6226/11/2018 18:38:22
9/10אייקון ציון
סרט קטן על חקלאים צרפתים בכפר קטנטן.הם נדרשים על ידי צלם אמריקאי ידוע(זה מחווה לספנסר טוניק ופרויקט הצילומים שלו מאז 2003-צילום המוני אנשים בעירום במקומות שונים בטבע או בעיר -אמנות המיצג).כאן הצילום יעזור לכפריים לפתור בעיות אישיות שבינם לבין עצמם.
קישורים
חץ נורמנדי בערום (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט