אמא שלי אוהבת נשים ביקורת סרט

My Mother Likes Women Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "אמא שלי אוהבת נשים":
""אמא שלי אוהבת נשים" הוא הבילוי המושלם של בנות עם אמהותיהם. קומדיה רומנטית מצחיקה ומשעשעת עם קורטוב של פילוסופיה בצידה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר My Mother Likes Women
משחק לאונור ווטלינג, סילביה אבסקל, מאריה פויילטה, רוזה מריה סרדה, אליסקה סירובה, צ'יסקו אמדו, חביאר אלוריאגה במאי/ת דניאלה פיירמן, אינס פריז  
זר
ביקורת סרט לאמא שלי אוהבת נשים מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""אמא שלי אוהבת נשים" הוא הבילוי המושלם של בנות עם אמהותיהם. קומדיה רומנטית מצחיקה ומשעשעת עם קורטוב של פילוסופיה בצידה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
רק במקרה הקומדיה הרומנטית החדשה "אמא שלי אוהבת נשים" היא דוברת ספרדית. מבחינת התסריט, העשייה הקולנועית, הבימוי ועוד זוהי קומדיה אמריקאית. בשנים האחרונות אנו עדים לגל של "סרטי חתונות" ואהבות ייחודיות. אחרי "חתונה יוונית שלי" ו "ממבו איטליאנו" מגיעה "החתונה הלסבית שלי", וכמו הסרטים הקודמים שצוינו, גם זו מצליחה להצחיק ולרגש אותנו.חייהם של שלוש אחיות מתהפכים כאשר אימן מגלה להן כי היא מנהלת רומן...עם אישה צעירה, בערך בת גילם. אלווירה היא הנוירוטית שבאחיות, היא איננה זוכה לקידום לו היא ראויה בעבודה, הפסיכולוג שלה מטריד אותה מינית במקום להקשיב לבעיותיה וצרכיה, ועל כל אלו נופלת הפצצה שמטילה אימה. אלווירה, מזועזעת כהוגן מההתפתחות האחרונה, מחליטה עם אחיותיה - חימנה, האחות הגדולה, שהיא אשת משפחה וקריירה מסודרת, וסול, האחות הצעירה, רוקיסטית שמסרבת לגדול - להילחם בכל הכוח כדי להפריד את האם מהמאהבת.
קשה לאמר כי הסרט חוטא במקוריות אבל הוא בהחלט סרט חביב שיעביר לכם שעה וחצי של כיף. השחקניות עושות את העבודה על הצד הטוב ביותר בייחוד לאונור ווטלינג שמגלמת את אלווירה, הבת הנוירוטית שחוטפת התמוטטות עצבים בעקבות גילוי הרומן ה"אסור" של אמה.את הסרט ביימו אינס פאריס ודניאלה פחרמן שעבדו קודם בעיקר בטלוויזיה. רוסה מריה סרדה, שמגלמת את האמא, היא אחת השחקניות הוותיקות של ספרד ואנו יכולנו לראותה בסרטו של פדרו אלמודובר "הכל אודות אמא".
זהו סרט במשקל נוצה. לא מחייב, לא טוב מידי, אבל בהחלט חביב. מומלץ בעיקר ליומיות. כל בת צריכה להרים טלפון לאמה ולקחת אותה לראות את הסרט.לסיכום: "אמא שלי אוהבת נשים", היא קומדיה הוליוודית קלאסית דוברת ספרדית. משעשעת ומהנה. בידור מוצלח.
אמא שלי אוהבת נשים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט