פיטר פן ביקורת סרט

Peter Pan Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "פיטר פן":
"אחרי שתי גרסאות מצוירות של דיסני, חוזר אלינו הילד שלא רוצה לגדול בסרט קולנוע סוחף, מרגש, מרהיב עין ומלא אפקטים, כמו שלא ראיתם מעולם."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Peter Pan
משחק ג'ייסון אייזקס, ג'רמי סאמפטר, רייצ'ל הרד-ווד, לין רדגרייב, אוליביה וויליאמס, ריצ'ארד בריירס במאי/ת פי.ג'יי הוגאן  
מדע בדיוני
ביקורת סרט לפיטר פן מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אחרי שתי גרסאות מצוירות של דיסני, חוזר אלינו הילד שלא רוצה לגדול בסרט קולנוע סוחף, מרגש, מרהיב עין ומלא אפקטים, כמו שלא ראיתם מעולם."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע7.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די82.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
עדיין קשה להאמין שהסרט הכל כך יפה הזה, אולי אחד היפים ביותר שנראו מבחינה ויזואלית בשנים האחרונות לא היה מועמד לפרס אוסקר על העיצוב האומנותי. מדובר באחת החוויות האסטטיות של השנה. מלבד העיצוב הויזואלי הסוחף של הסרט, מדובר בסרט מושלם לכל המשפחה.הסיפור צריך להיות מוכר לכל ילד, ואם הוא לא מוכר כנראה משהו לא בסדר אצל המשפחה המגדלת אותו. לילה קריר בלונדון, ונדי מספרת לשני אחיה סיפורים על הקרבות שמנהלים קפטן הוק המרושע וחבריו הפיראטים. היא לא יודעת שיש עוד מישהו שאוהב להקשיב לסיפוריה, פיטר פן. המפגש ביניהם סוחף אותם אל הרפתקה קסומה בארץ לעולם לא עם בתולות ים, פיראטים מרושעים, אינדיאנים טובים, פיות יפות, ילדים אבודים וקרוקודיל ענק ומאד רעב.
הבמאי האוסטרלי פי.ג'יי.הוגאן, שביים בעיקר סרטי בנות עם ניחוח הומוסקסואלי כגון "החתונה של החבר שלי", "חתונתה של מיוריאל" וסרט הקולנוע העצמאי UNCONDITIONAL LOVE ביים בתנופה מפתיעה סרט ילדים שכל מבוגר שיצפה בו ילקק את האצבעות. מלבד החוויה הויזואלית הסוחפת, מדובר בתסריט בוגר ומצחיק שפונה יותר אל הילד שבתוכנו ולא אל הילד שלידנו.צוות נפלא של שחקנים ותיקים וילדים חביבים מככבים בסרט כאשר מוביל את הסרט ביד רמה ג'רמי סאמפטר כפיטר פן. כריס אייזק מגלם גם את מר דארלינג החביב והצנוע שילדיו נעלמו וגם את קפטן הוק המרושע בעל יד הכרס. לין רדגרייב הותיקה נותנת הופעת אורח כדודה מיליסנט השמרנית. אבל מי שגונבת את ההצגה בעזרת תנועות גוף משעשעות ובלי להוציא כמעט מילה אחת מהפה היא לודיבין סנייה (בריכת שחייה, 8 נשים) הצרפתייה, שמגלמת בכישרון רב את טינקרבל הקנאית.
כשאדם גדל הוא נזכר במעט מאד סרטים שהוא ראה כילד. "פיטר פן" הוא מסוג הסרטים שהילדים שלכם, כאשר הם יגדלו, יזכרו בחיבה.אין ספק, פסח 2004 שייך לפיטר פן.
פיטר פן - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: גבריאל המלאךגיל: 1511/04/2013 22:27:55
10/10אייקון ציון
אחד בסרטים הכי יפים שראיתי העלילה מדהימה מה עוד אפשר לבקש
שם: יערהגיל: 1514/07/2004 15:41:57
9/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט בדי וי די עם קולנוע ביתי, ואני חייבת לומר... סרט פשוט יפה הוא אמנם ילדותי, אבל מעלה חיוכים קטנים על השפתיים בכל כמה דקות... אמנם יש אפקטים טיפה טיפשים, אבל עדיין, מאוד אהבתי את הסרט.. הוא ממש קסום לדעתי.... וגם הילד שמשחק את פיטר פן חמוד נורא, רק חבל שהוא מתפתח מאוד במהלך הסרט ומבחינים בזה... נתחיל בגובה, ממה ששמעתי, הוא גבה ב-20 ס"מ במהלך צילומי הסרט. דבר נוסף, הקול... בתחילת הסרט יש לו קול די ילדותי, אבל לקראת הסוף מתחילים להבחין שהקול שלו טיפה יותר עבה... הילדה שמשחקת את וונדי טיפה עקומה, אבל חמודה... מה שכן, נורא אהבתי את הסרט, ויפה איך ששינו קצת את הסיפור והוסיפו את הקטע עם הדודה ושיש את הרומן הקטן בין וונדי ופיטר...
שם: אביגיל: 1606/06/2004 15:11:53
3/10אייקון ציון
אני אישית לא מבין על מה המהומה חוץ מאפקטים אין בו שום דבר שווה והעלילה ממש על הפנים
קישורים
חץ פיטר פן (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט