הטינה 2 ביקורת סרט

The Grudge 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הטינה 2":
"לבנות טיפש-עשרה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Grudge 2
משחק שרה מישל גלר, אדיסון צ'אן, אמבר טמבלין, אריאל קיבל, ג'ינפר בילס, מתיו נייט, תרזה פלאמר במאי/ת טקאשי שימיזו  
אימה
ביקורת סרט להטינה 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"לבנות טיפש-עשרה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע23.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די66.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפני כשנתיים כתבתי בביקורת שלי על הסרט "הטינה", שאני לא אוהב לראות סרטי אימה בקולנוע בארץ. הוספתי וכתבתי שהקהל הישראלי וחברי למקצוע בפרט לא אוהבים את הז'אנר הזה. נראה שהציניות הישראלית איננה נפרדת מהאנשים כאשר הם נכנסים לאולם החשוך. זעמתי על הישראלים בוגרי השטחים שרגילים להצטלם עם גופות של מחבלים וכלל לא מוטרדים מהרוח של הילד היפני שעורו צבוע כחול וקטלתי סטודנטים לקולנוע לשעבר שמעדיפים סרטי איכות ולא טראש יפני.עכשיו הגיע סרט ההמשך והורס את הכול. הביקורת הזו היא תמרור אזהרה לכול מי שמחשיב את עצמו כמכור לז'אנר הלא מוערך של סרטי אימה יפנים. גם סרט ההמשך בוים על ידי הבמאי המקורי, טקשי שימיזו. גם הפעם על תקן המפיק ניתן למצוא את סם ריימי ("ספיידרמן"), הבמאי שאחראי על טרילוגיית סרטי "Evil Dead" הפולחניים וסרטי האימה "דארקמן" ו"רואה בקלפים".
הסרט הראשון הפתיע בקופות ושבר שיאים כלכליים לסרטי אימה. למי שיגיע הפעם צפויה אכזבה גדולה. העלילה הפעם נודדת לה בין יפן לארה"ב ונעה בשלושה מישורים מקבילים כאשר שחקנים גרועים, בימוי מחפיר, אפקטים של סאונד מוגברים וסתם טעם רע משתלטים על סרט ההמשך והופכים אותו לסרט אימה שהוא מצחיק ומשעמם לסירוגין אבל בהחלט לא מפחיד.שרה מישל גלר מסיימת את הקריירה שלה בסרט זה ומפנה מקום לשחקנית אמבר טמבלין. העלילה הראשונה עוסקת באוברי דיוויס המגלה שאחותה קרן (מישל גלר) מאושפזת בבית חולים ביפן ומואשמת ברצח בן-זוגה. אוברי יוצאת לטוקיו כדי להשיב את אחותה לארה"ב. איסון, עיתונאי חטטן מסבך את אוברי עם הקללה שפגעה באחותה.
העלילה השנייה עוסקת באליסון, תלמידה אמריקאית בבית ספר הבינלאומי ביפן המוכנסת לתוך הבית הנטוש והמקולל על ידי שתי בנות מקובלות ומרושעות. הקללה תרדוף גם אותן. העלילה השלישית מתרחש בשיקגו כאשר ג'ק לא מצליח להסתדר עם אמו החורגת החדשה. הוא גם מוטרד מהתנהגותם המוזרה של השכנים. לאט, לאט דיירי הבניין מאבדים משפיותם."הטינה 2" יכול להפחיד ילדים שלא נחשפו לסרטי אימה והוא בעיקר מיועד לילדות בנות טיפש עשרה. הנוכחות המאסיבית של בנות צעירות ומאוד טיפשות בסרט שמקשקשות שטויות ומתנהגות כמו אהבלות מושלמות מעורר אי נוחות. גם המשחק של כולן מביך עד מחריד ואפילו מביש. כול זה לא מנע מהסרט לפתוח במקום הראשון ברשימת שוברי הקופות בארה"ב. לא יפליא אותי עם בסוף השבוע השני הוא כבר לא יהיה בצמרת. בכל מקרה מסם ריימי וטקשי שימיזו אני מצפה להרבה, הרבה יותר.
הטינה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ירין גולדשטייןגיל: 1407/09/2011 10:25:52
10/10אייקון ציון
סרט מדהים !! והרבה יותר יפה מהראשווון ! מומלץ לראות פעמיים כדי להבין אין אולי לא כזה מפחיד אבל מדהים ומומלץ !
שם: סשה פרוניןגיל: 1721/01/2007 12:10:33
2/10אייקון ציון
אני פשוט המום מהתגובות של האנשים פה באתר. לתת לסרט הזה ציון 9? אתם ראיתם את אותו סרט שאני ראיתי? הסרט הראשון היה מפחיד בצורה בלתי רגילה ויצאתי מהסרט עם צמרמורות בגוף. הסרט הזה פשוט הורס הכל. המשחק גרוע,הבימוי חלש וחסר מעוף והסרט בכלל לא מפחיד. איך אפשר להגדיר את הסרט כסרט אימה? לא היה רגע אחד שבו נבהלתי הכל היה צפוי. אתה פשוט יושב ורואה את הסרט ואתה כבר יודע, הנה בקטע הזה תבוא הילדה המכוערת שעושה קולות מוזרים. פשוט תת רמה.
שם: ילדה של סרטים!גיל: 1608/12/2006 14:23:35
1/10אייקון ציון
אחד הסרטים הכי אידיוטים שאי פעם ראיתי! בחיי. אני וחברה פשוט ישבנו וצחקנו כל הסרט.. מרוב טמטום אנשים, מרוב טמטום! הרוח הרפאים קצת מפחידה לפעמים אבל עצם העקרון זה סרט זוועתי! לא ממולצץ לבזבז 31 שקלים.
קישורים
חץ הטינה 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט