השליחים ביקורת סרט

The Messengers Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "השליחים":
"סאונד מפחיד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Messengers
משחק קריסטן סטיוארט, דילן מקדרמוט, פנלופי אן מילר, ג'ון קורבט, דסטין מיליגאן, ג'ודל פרלנד במאי/ת אוקסיד פאנג, דני פאנג  
אימה
ביקורת סרט להשליחים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סאונד מפחיד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע10.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די68.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות21.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לא ברור לי למה סם ריימי היה צריך להטריח את צמד התאומים ההונג-קונגים דני ואוקסיד פאנג עד הוליווד אם כול מה שהוא היה מעוניין זה שהם יספקו לו סרט אימה זניח ומיותר כמו "השליחים". צמד האחים התפרסם בעיקר בזכות סרט האימה המעולה "The Eye". אין כל כך קשר בין הסרט שהפך אותם לכוכבים לפני יותר מחצי עשור לסרט העכשווי, וחבל.את התסריט העלוב שאחראי עליו מארק וויטון המבוסס על סיפור מאת טוד פארמר, ראינו כבר בעשרות סרטים אחרים. רצח אכזרי, בית מקולל, רוחות מהעבר, משפחה במשבר עוברת להתגורר בבית חדש. ילדים מתוסבכים, הורים שלא מקשיבים - כול אלו הם מתכון מוכן מראש שרק צריך להכניס למיקרוגל ולחמם. האחים פאנג בסך הכול היו צריכים לנסות ולהמציא קצת זוויות צילום מגניבות ולדאוג לכך שהרוחות יהיו דומות לרוחות רפאים מסרטים יפניים כמו "הטינה" או "הצלצול".
בכל מקרה, על אפקט הפחד היה אחראי עורך הסאונד שדאג בכל פעם להכניס צליל גבוה כשרוח רפאים או עורב מופיעים על המסך. כשצופים בסרט ברור לחלוטין שהבמאים לא ממש התעניינו בנעשה על הסט. הוא לא מריח כמו סרט אופייני לאחים פאנג. אין בו שמץ מן האווירה והאיכויות של סרטי האימה האסיאתים שלהם. "השליחים" הוא סרט אימה אמריקאי לבנות הטיפש-עשרה. אולי יש בו מחווה דלה ל"ציפורים" של היצ'קוק אבל לא יותר מזה. התוצאה שלו מזכירה יותר את "הטינה" האמריקאי מאשר את "The Eye" ההונג-קונגי.שחקני אמצע דרך מככבים בתפקידי המבוגרים, ביניהם: ג'ון קורבט, דילן מקדרמונט ופנלופה אן מילר. אף אחד מהם לא מפגין רמת משחק מרשימה. להפך, התינוק בגילומם של התאומים איוואן ותאודור טרנר הרבה יותר אמין משלושתם ביחד. נראה כי שלושת השחקנים הבוגרים והמקצועיים בסרט בסך הכול באים להיות נוכחים על הסט כדי לקחת יותר מאוחר איזשהו צ'ק הביתה. היחידה שמראה איזשהו עניין במתרחש היא הכוכבת של הסרט קריסטן סטיוארט שעושה תפקיד סביר ולא מביך.
למי שעדיין לא ראה את "The Eye" המקורי אני ממליץ בחום להשיג עותק שלו במהירות האפשרית לפני שהגרסה האמריקאית בכיכובה של ג'סיקה אלבה תגיע אל המסכים בחודשים הקרובים ותחריב אותו לחלוטין. אני מהמר שהיא תהיה יהיה יותר דומה לסרטי אימה אמריקאיים מביכים כמו "הטינה 2" והרבה פחות דומה לסרט המקורי והמפתיע.האחים פאנג עצמם מסיימים בימים אלו לצלם עיבוד אמריקאי לסרט הביכורים המעולה שלהם, "Bangkok Dangerous" בכיכובו של ניקולאס קייג'. הסרט המקורי היה מותחן פעולה דרמטי עצמאי על גבול המהפנט. נקווה שהשניים שהתפרסמו בשנים האחרונות כספקי סרטי אימה עמוסי אווירה לא יהרסו את הזיכרונות הטובים שיש לי מסרטם הראשון. בינתיים המעבר להוליווד לא מוכיח את עצמו.
השליחים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רונהגיל: 2212/12/2007 16:58:27
7/10אייקון ציון
סרט לא מפחיד בכלל..... ציפתי לסרט אימה ומסתבר שהוא לא אז התאכזבתי, ניתן להגדיר את הסרט כמותח אבל לא מפחיד. למרות שציפתי לממש מפחיד הסרט היה סביר.
שם: אורטל טלגיל: 1919/11/2007 08:12:34
10/10אייקון ציון
אני דווקא מאוד אהבתי את הסרט,הוא מותח ומעניין...אני צופה בהרבה סרטי אימה,והסוף לא ממש היה צפויי...אני אוהבת הפתעות...השחקנים פשוט מצויינים!!!!!!!!!!!!
שם: ליאורגיל: 1429/08/2007 18:48:50
1/10אייקון ציון
סרט אימה בין הגרועים ביותר שראיתי בחיי (וראיתי המון). כל כך צפוי, כל כך משעמם, כל כך הרבה זיבולים וכדומה. סרט מיותר לגמרי וגם אם היו משלמים לי לראות אותו נראה לי לא הייתי רואה (אם כן אז הייתי לוקח את ההזדמנות לישון). תתרחקו מהסרט. בוב הבנאי יותר מפחיד מזה.
קישורים
חץ השליחים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט