האנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 7

Grey's Anatomy Series Review

תמונת כתב על "האנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 7":
"שיפור בהתקדמות העלילה לצד הידרדרות של דמויות אחרות"
פוסטר Grey's Anatomy
משחק אלן פומפאו  ג'סטין צ'יימברס  צ'נדרה וילסון  פטריק דמפסי  
דרמה
ביקורת סדרה להאנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 7 מאת
ציון המבקר
"אופטימיות מרומזת "
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
מדד פופולריות
3.9/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי הפרק הקודם של האנטומיה, לגמרי הייתי מוכנה להיכנס במרדית עם הבכיינות המעצבנת שלה, אך הבלתי יאמן קרה, מרדית נרגעה! כנראה שקצת (הרבה) סקס עם דרק יכול לפתור כל צרה שבעולם, ואולי גם להביא שלום עולמי יום אחד, מי יודע.רק חבל שאחרי שקיבלנו את מרדית שלווה וחמודה (היא אפילו יזמה ערב בילוי עם אחותה הטרייה), אנחנו נאלצים לקבל את דרק שבור, עצוב ומיואש מהחיים. למה זה מגיע למקדרימי, שמתפוצץ כולו מכוונות טובות, כל מפח הנפש הזה? אשתו לא מעריכה את המאמצים שלו למען המשפחה, הוא לא מצליח להגן על אחותו ברגע שהיא צריכה אותו, ובכלל, “הוא לא יודע מי הוא כבר". נו באמת, אפשר כבר להניח לו ולתת לנו כמה רגעים מנחמים של כל המשפחה (כולל זולא, וביילי הבן שכבר שכחנו איך הוא נראה) על הספה? זה כל כך הרבה לבקש?
בנוסף לכל זה, מלווים את כל הפרק פלאשבקים מיותרים שתוקפים את דרק ומנסים להמחיש לנו את הדרמה שעברו הוא ואמיליה בילדותם, כשלא הצליח למנוע ממנה לחזות ברצח של אביהם. הבחירה הזו של ההבזקים מהעבר, מספקת לנו מבט על רגשות האשמה של דרק, אך מרגישה מתאמצת מאוד ובעיקר מפריעה לנו להתרכז בעלילה העיקרית של הפרק.אז נחת, לא זכינו לקבל כל כך מהר, אבל כן קיבלנו רגע מתוק של ג'קסון ואפריל, אחרי יום ארוך, בו איבדה אפריל ההריונית מטופלת שההריון שלה הסתבך. מקסים לראות איך עם כל הפערים שיש ביניהם, ג'קסון לא מאפשר לעובדה שאפריל מחזיקה באמונה פנאטית באלוהים, להפריע לו לאהוב אותה. אפילו נדמה שהוא נדבק באופטימיות שלה, כשהיא אומרת לו שהיא לא דואגת לגבי העתיד.
ועוד קצת בפינת האופטימיות: מי שקיבלה בפרק הזה הזדמנות להוכיח את עצמה, ולחזור לתלם, היא אריזונה, שכנגד כל הסיכויים הצליחה להציל עוברית מסכנת חיים, ללא הפיקוח חמור הסבר של ד"ר הרמן. לגמרי מגיע לאריזונה הכבוד הזה, ונראה שהיא בדרך לסלול לעצמה קריירה בתור מנתחת עוברים. מה שלא ברור זה מתי יחליטו שם למעלה לארגן לה אהבה חדשה, או לפחות בחורה שווה להשתעשע איתה. פשוט קשה לי לראות אותה לחוצה כל כך, בלי אפשרות לפרוק את כל המתח הזה (זוכרים את הבגידה הלוהטת עם ד"ר לורן, שגילמה הילארי ברטון ההורסת? אז כזה). הרגע הביזארי ביותר בפרק מגיע כאשר אלכס, ווילסון, קאלי, מרדית ומגי פירס מתכנסים בבית של אלכס ומשיקים בקבוקי בירה לזכרו של ג'ורג' אומאלי. לפי החישוב שלי, לא ראינו את ג'ורג' כבר מהעונה החמישית, והאמת היא שלא כל כך אכפת לנו ממנו. אני בספק אם לדמויות יש בכלל זמן ויכולת להתרפק על כל המתים שהם צברו לאורך העונות. נותר לנו רק לקוות שאף אחד לא עומד למות לנו בקרוב, שמרדית תתנצל על כל מה שעשתה לדרק, ושוובר יקח את מגי לאכול ביחד גלידה כמו אבא אוהב. אם זה יקרה אני מוכנה להקריב את עצמי ולצפות ב”מרפאה פרטית”. אבל מה הסיכוי שזה יקרה?
האנטומיה של גריי 11 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות דרמה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט