חדשות קולנוע וסרטים

הנוער משתלט על ה-DVD - ביקורות סרטי DVD חדשים

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אין ספק כי נתח השוק הגדול בספריות הדי וי די הוא בני הנוער ואנשים צעירים שרוצים לבלות ערב חורפי יחד עם החברים מול הטלוויזיה, לצחוק ולהנות. טמיר כהן, בן נוער בנפשו, צפה בשלושה להיטים שרק לפני מספר חודשים הוקרנו בבתי הקולנוע בארץ וכעת ניתן להשיגם בספריות.

איזה מין שכנה

מתיו קידמן בן ה- 18 (אמיל הירש) הוא בחור מרובע ושאפתן שמעולם לא חי באמת, עד שהוא מתאהב בשכנתו החדשה, היפיפייה והתמימה לכאורה, דניאל (אלישה קאת'ברט). כשמתיו מגלה ששכנתו "התמימה" דניאל היא כוכבת פורנו, הוא מתחיל לאבד שליטה על חייו המאורגנים. מתיו מצידו, עוזר לדניאל לקבל שליטה על חייה שלה.

אי אפשר להתחיל את הביקורת בלי להתייחס לכוכבת הסרט, אלישה קאת'ברט. סדרת הטלוויזיה המצליחה, 24, בהחלט נתנה לה קרש קפיצה מצויין לקריירה הקולנועית. בסדרה 24, היא הייתה הדמות שרבים אהבו לשנוא, לאור העובדה שהיא שיחקה שם, למרות גילה הצעיר, בתפקיד הדודה הפולניה המעצבנת.בעונה השלישית אף הגדילו לעשות והתאימו לה את התסרוקת לתפקיד הדודה. כפי שכולם יודעים, כל פרסום, אפילו שלילי, עובד וההצעות האטרקטיביות לשחק בסרטים הגיעו במהרה. הסרט "איזו מן שכנה" (איזה מן תרגום נוראי), אינו התפקיד הראשון שלה בקולנוע (אפשר לראותה למשל ב"ימי בית הספר הטובים" ו"אהבה זה כל הסיפור"), אבל הוא בהחלט הסרט הבולט הראשון שלה בתפקיד הראשי. ראוי לציין, כי לא פלא שאחרי התפקיד ב"24" ולאור גילה הצעיר (21+) היא נבחרה לשחק בתפקיד סקסי בקומדיית נעורים, שהרי מה יותר קל מלהיכנס למשבצת הבחורה הלוהטת ומה יותר מתאים מזה, על מנת לשנות את תדמית הדודה שנוצרה לה ב"24".

הסרט עצמו, כמו כל קומדיית נעורים המבוססת על סקס, לא כולל קטעי סקס שבהם רואים משהו ממשי, אלא בעיקר מדברים על זה. אבל קטע מסויים בו רואים כמעט לראשונה את דניאל בסרט, ללא חלק עליון (עם הגב מופנה אלינו, אל תתלהבו) ועם חוטיני אדום לוהט, יבהיר לכם בדיוק לאן הסרט חותר ולאיזה משבצת קולנועית רצו לדחוף את אלישה קאת'ברט. הסרט מספק לא מעט קטעים משעשעים והוא בהחלט עונה על הציפיות, עם סיפור העוסק באהבה, שגורמת לזוג לשנות לטובה זה את זה ועל שנות הקולג' מלאות ההורמונים והמסיבות. לא מדובר בקומדיית הנעורים הטובה ביותר שנעשתה, אך בהחלט זהו סרט קליל וחביב, המתאים לימי הקיץ, בעיקר לנוער (יש הרבה סרטים כאלו עכשיו). לסיכום, בכורה מוצלחת למדי לאלישה קאת'ברט שנראית נפלא וסרט נעורים משעשע למדי המתאים לבילוי קליל ולא מחייב.הרולד וקומר משתוללים באמריקה

הרולד (ג'ון צ'ו) תקוע כעובד זוטר בחברת השקעות בנקאיות. הוא עובד קשה, לא מוערך על ידי עמיתיו ואין לא אומץ להתחיל עם שכנתו היפה. חברו הטוב , קומאר (קאל פן), הוא בדיוק ההפך ממנו - מבלה את מרבית זמנו בשאננות, משפחתו רוצה שילמד רפואה אבל הוא מעדיף להתעלם מהעולם האמיתי. בסופי שבוע צמד הלוזרים נמלטים מהמציאות בעזרת עישון חומרים אסורים וצפייה בטלוויזיה. במהלך ערב סוטול שגרתי, הם מבחינים בפרסומות למסעדת המבורגרים בשם "White Castle" ומחליטים למצוא סניף פתוח. מהר מאוד מסתבר שהצרוף של סוטול עם הנסיון להגיע למקום ספציפי, אינו פשוט כלל. מה שמתחיל כערב מאנצ'יז שגרתי, הופך למסע סוריאליסטי רבוי מכשולים שבו הם פוגשים דמויות מטורפות ושלל חיות.

הבמאי דני ליינר, שאחראי גם לסרט "אחי איפה האוטו שלי?", חוזר עם סרט סטלנים מטורף חדש. בדיוק כמו ב"אחי איפה האוטו שלי?", גם בסרט הזה שני גיבורי הסרט עסוקים בעיקר בעישון סמים ובחשיבה מסיבית על סקס. גם בסרט הזה, מדובר במסע הזוי, רק שבמקום לחפש את הרכב שנאבד, גיבורי הסרט בסך הכל מנסים להגיע למסעדת המבורגרים. גיבורי הסרט אינם מסתפקים בהגעה למקום, הם רוצים להגיע לשם כשהם עדיין במצב של סוטול מה שאומר שכאשר הדרך מתארכת עליהם לחפש כיצד להתמסטל מחדש. כבר מתיאור העלילה ברור כי מדובר בסוג ההומור הנמוך והמטורף ביותר, שמי שלא אוהב אותו, עדיף שיוותר על הצפייה בסרט זה. מכיוון שגיבורי הסרט הם זרים (קוריאני והודי), הסרט משתמש בבדיחות רבות על היחס הרע והניצול של זרים בארה"ב, מה שרק מספק עוד ועוד סיטואציות מטורפות. אוהבי הסרטים בסגנון זה יהנו מהסרט הזה, למרות שהוא לא הסרט הטוב ביותר שראיתי מסוגו. עדיין, הוא כולל המון סיטואציות מטורפות ומספר בדיחות מצויינות. לסיכום, קומדיית סטלנים מטורפת, מומלצת, רק לאוהבי הקומדיות מהסוג הנמוך ביותר.
ימים מכורים

סרט העוקב אחרי שלושה ימים בחייהם של חבורת מסוממים ובעיקר אחר מסעו של גיבור הסרט, המנסה בדחיפות להשיג מנת סם. בדרך להשגת המטרה, הוא פוגש דמויות מוזרות ומשוגעות שונות: טיפוסים מוזרים ואקצנטריים שמבשלים בעצמם סמים (רורק), סוחרים בהם ( לגויזאמו), שוכבים עם גברים עבורם (סוברי ומורפי) ובעצם מוכנים לעשות הכל כמעט. סרט שעלילתו פשוטה יחסית והוא מנסה יותר להעביר את האווירה וההוויי של המסוממים.

סרט שמשווים אותו ל"רקוויאם לחלום" אבל הוא אינו דומה לו מלבד המכנה המשותף - הסמים. סרט זה אינו דרמה נוקבת כמו רקוויאם לחלום, אלא סרט אווירה המציג לנו הצצה לחייהם של המסוממים, בגובה העיניים בצורה מציאותית ביותר. הסרט מתחיל בקצב מסחרר כולל צילומים אמנותיים ותזזיתיים בהתאם לז'אנר סרטי המסוממים, בהמשך הסרט מאיט בהדרגה. הבעיה של הסרט שפה הוא מתחיל ונגמר. אין לו שום עלילה וההתרחשויות די חסרות חשיבות. הסרט נותן הצצה למציאות ותו לא וקצת ממצה את עצמו הרבה לפני סופו. אפשר לראות, אבל מומלץ רק למכורים לז'אנר מיוחד זה. השאר יכולים לוותר בשקט.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט