חדשות קולנוע וסרטים

מה מחכה לנו בחורף בבתי הקולנוע?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: אלון רוזנבלום

הורים יקרים, הכינו את הכיס כי בחורף הקרוב תוציאו לא מעט כסף על...בייביסיטר. כן, כן למרות שבדרך כלל תקופת החורף מתאפיינת בסרטי ילדים ומשפחה שיוצאים לקראת חג המולד, השנה המצב קצת שונה בעיקר תודות לנטישתו של הכוכב המרכזי, הארי פוטר, שנדחה לקיץ הבא והשאיר את הקולנוע, מבחינת הילדים, שומם כמעט לחלוטין.

אמנם יש שני סרטי אנימציה חדשים ואדם סנדלר חוזר עם קומדיה משפחתית, אבל בסך הכל, רוב הסרטים שיעשו כותרות בחודשים הקרובים, מיועדים למבוגרים, אלו סרטים "כבדים" יותר, מועמדים אפשריים לאוסקר עם שמות מפוצצים כמו קלינט איסטווד, רידלי סקוט ודארן ארנובסקי שלא אומרים כמעט כלום לבני העשרים ומטה.

[*]

החורף הקרוב הוא גם חורף הקאמבק. ג'ים קארי ינסה להחיות את הקריירה שלו כקומיקאי מוביל, ניקול קידמן תחזור עם פרוייקט ראשון מאז הלידה, ואוון וילסון חוזר למסך אחרי תקופת התאוששות מניסיון ההתאבדות שלו.

אבל, לא הכל קודר ומבוגר ובימים אלו בני הנוער והילדים בוודאי מקפצים בתור, לקולנוע, לראות, יותר מפעם אחת את "היי סקול מיוסיקל 3". זאק אפרון, וונסה הודג'נס ואשלי טיסדייל, שילדיכם מכירים אותם טוב לפחות כמו את השכן ממול, הם כוכבי סדרת הסרטים ששני הראשונים שבהם הוקרנו בטלוויזיה והפכו לתופעה תרבותית כלל עולמית הכוללת סדרת ריאליטי ואפילו הצגה שהועלתה בהצלחה במספר רב של מדינות לרבות ישראל.

[*]

חבורת הילדים חוזרים לרקוד ולקפץ לשיר ולהיות יפים תחת פיקוחו של הבמאי קני אורטגה שבזמנו הרקיד את פטריק סוויזי וג'ניפר גריי ב"ריקוד מושחת". העלילה לא משנה (אבל אם אתם מתעקשים תשאלו את הילדים) כל עוד השחקנים נראים טוב ויודעים לשיר.

החודש, ייצאו שני סרטי האנימציה הגדולים של החורף, "מדגסקר 2" ו"בולט".

[*]

"מדגסקר 2" שמאגד שוב את ארבעת הפליטים של גן החיות בניו יורק, אלכס האריה (בן סטילר), מרטי הזברה (כריס רוק), מלמן הג'ירף (דיוויד שווימר) וגלוריה ההיפופוטם (ג'דה פינקט סמית). הסרט ממשיך מהמקום בו הסתיים הסרט הראשון וכעת ארבעת הגיבורים מנסים למצוא דרך לעזוב את האי מדגסקר ולחזור לניו יורק.

בן סטילר, כריס רוק וג'דה פינקט סמית הגיעו לישראל להקרנת בכורה חגיגית שנערכה בנתניה.

[*]

סרט האנימציה השני הוא "בולט" של חברת דיסני שיוצא היום לבתי הקולנוע (ראו כתבת הרחבה עלהסרט). המפיקים גייסו את ג'ון טרבולטה וכוכבת הילדים מיילי סיירוס בכדי לספר את סיפורו של כלב קטן שהוא כוכב טלוויזיה גדול שיוצא להרפתקה מחוץ לכותלי האולפן ומגלה שהחיים במציאות לא קלים בכלל אבל, מספקים.


[*]

סרטי האקשן הבולטים הנוספים שנראה החורף יהיו מבוססי קומיקס. "ספיריט" סרטו החדש של פרנק מילר ("עיר החטאים") שהוא עיבוד קולנועי לאחד מגיבורי הקומיקס הראשונים שנוצרו אי שם בשנות העשרים של המאה הקודמת, גיבור קומיקס ללא כוחות על מיוחדים חוץ מהעובדה שהוא יכול לחטוף מכות ולא מרגיש את הכאב. סמואל ל. ג'קסון, אווה מנדס וסקארלט ג'והנסון יעשו לכוכב הסרט גבריאל מאכט, חיים קשים. "המעניש" אחד הגיבורים הבולטים של חברת מרוול, יחזור לקולנוע בגלגול שלישי, עם שחקן שלישי שיגלם אותו, ריי סטיבנסון מהסדרה "רומא".

הדרמה של גאס ואן סיינט "מילק" על הפוליטיקאי ההומוסקסואל הראשון שיצא מהארון בשנות השבעים בסן פרנסיסקו (ונרצח). הסרט, בכיכובו של שון פן כבר מייצר באז תקשורי ומכתיר את פן כאחד המועמדים המובילים למועמדות לאוסקר.

[*]

אנחנו נזכה לראות גם את העימות הטלוויזיוני שהיה לנשיא ניקסון עם המראיין הבריטי דיויד פרוסט בסרטו של רון האוורד ("נפלאות התבונה") Frost/Nixon. וטום קרוז ינסה לארגן חבורה של קצינים נאצים וינסה לשכנע אותם לרצוח את היטלר בדרמת המלחמה "וולקירי" שביים בריאן סינגר ("אקס-מן").

הדרמות הבולטות של החורף תהיינה בסימן העבר. אם זו קיירה נייטלי שתחזור ללבוש מלמלות בדרמה ההיסטורית "הדוכסית" (כבר בבתי הקולנוע שלנו) או אנג'לינה ג'ולי שתחפש את בנה האובד בלוס אנג'לס של שנות השלושים בסרטו של קלינט איסטווד "ההחלפה" (שגם עולה היום בבתי הקולנוע).

[*]

ליאונרדו דיקפריו, פעם שנייה החורף, יחזור, אחרי למעלה מעשר שנים, לשתף פעולה עם קייט וינסלט בדרמה Revolutionary Road שביים בעלה של וינסלט, סם מנדס ("אמריקן ביוטי") השניים מגלמים זוג נשוי בפרברי ארצות הברית, בשנות החמישים התמימות משהו, שמגלה כי החיים לא כאלו וורודים.

שלושה קאמבקים מתוקשרים מצופים לנו החורף. אוון וילסון חוזר לקולנוע אחרי ניסיון ההתאבדות שלו, כשהוא מנסה למצוא נחמה בז'אנר בו הוא מרגיש בטוח, קומדיה רומנטית, לצד ג'ניפר אניסטון וכלב לברדור לבן ומקסים בסרט "מארלי ואני" המבוסס על רב המכר באותו השם ומספר את סיפורו של זוג נשוי שמחליט לגדל כלב ומגלה שהמשימה קצת גדולה עליו. גם ניקול קידמן תחזור לקולנוע אחרי חופשת הלידה שלה בסרטו החדש של באז להרמן ("מולין רוג'") "אוסטרליה" המספר את סיפורו של אריסטוקראט שמקבל חלקת אדמה באוסטרליה בתקופת מלחמת העולם השנייה. לצידה של קידמן מופיע יו ג'קמן שהחליף את ראסל קראו שפרש מהפרוייקט בגלל שדרש יותר מדי כסף. הקאמבק הגדול האחרון שייך לג'ים קארי, שבפעם האחרונה שניסה להצחיק אותנו זה היה ב"דיק וג'יין עושים את זה" (2005) והוא חוזר בקומדיה חדשה "יס מן" בו הוא מגלם אדם שלא מסוגל להגיד "לא".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2008
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט