חדשות קולנוע וסרטים

קיץ 2013 – חלק ראשון

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
קיץ 2012 נגמר וכבר הגיעו סופות החורף – אז מה היה לנו? הקיץ האחרון הביא לנו את הסרט השלישי הכי מצליח בכל הזמנים, הוכחה לכך שלא מתעסקים עם משחקי קופסא, סיומה של טרילוגיה מופלאה ו - 2 אירועים טרגיים. מבואסים שהקיץ נגמר? הזמן בקיץ תמיד עובר מהר. אבל כמו שאומרים, כל סוף הוא התחלה של משהו חדש וגיליוטינה שמופיעה במערכה הראשונה תוריד למישהו את הראש במערכה השלישית.

אז קבלו את כתבת התצפית של סרטי קיץ 2013. מה צפוי לנו? מה שצפוי בכל קיץ: המשכונים, גיבורי על, פיצוצים, סרטים בתקציב של מדינה וחצי וקומדיות שיכתבו על הפוסטר שלהם "הקומדיה של הקיץ!". גזרו ושמרו.

*התאריכים של כל סרט מתייחסים לתאריך היציאה של הסרט בארה"ב. מרבית הסרטים יוצאים בארץ יום לפני או שבוע אחרי תאריך היציאה בארה"ב. התאריכים והשמות גם עשויים להשתנות והם בהחלט לא סופיים.

3 במאי

איירון מן 3

[*]

הסרט השלישי במעללותיו של איש הברזל וטוני סטארק, האיש שעומד מאחוריו. העלילה תתרחש אחרי אירועי "הנוקמים". הקאסט של הסרט מורכב מהשמות הקבועים של הסרטים הקודמים (רוברט דאוני ג'וניור, גוונית' פאלטרו ודון צ'ידל) והפעם יצטרפו אליהם בן קינגסלי וגיא פירס. לא ממש ידוע על העלילה של הסרט, אבל הסרט יתרחש בחלקו בסין והטון שלו הסרט יהיה קצת יותר אפל מהסרטים הקודמים. את הסרט יביים שין בלאק ("קיס קיס באנג באנג"), מה שמבטיח סרט שנון נוסף בבימויו של שין בלאק ובכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור. הסרט יוקרן גם בתלת מימד.

10 במאי

גטסבי הגדול

[*]

האופציה האיכותית של הקיץ. עיבוד לספרו הידוע של סקוט פיצג'רלד על מיליונר צעיר ומסתורי המתאהב בבחורה שהכיר פעם. הסרט, בבימויו של באז לורמן ("מולן רוז"') ובכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, היה אמור לצאת בחג המולד 2012 ולהתמודד על האוסקר של 2012/2013. אך הוא נדחה לקיץ 2013 כדי לשחזר את ההצלחה של "מולן רוז'' (שגם יצא בקיץ) וכדי להימנע מתחרות עם "ג'אנגו ללא מעצורים", הסרט של דקפריו וטרנטינו שייצא בחג המולד 2012. הסרט יוקרן גם בתלת מימד.



17 במאי

סטארטרק 2: אל תוך החשכה

ההמשך לאתחול מחדש של מסע בין כוכבים "סטארטרק" משנת 2009. על העלילה של הסרט לא פורסם הרבה, אבל הנה מה שידוע: ג'י ג'י אברמהס יחזור לכס הבימוי. הקאסט של הסרט הקודם יחזור עם בנדיקט קמברבאץ' ("שרלוק" הטלוויזיוני) שיצטרף אליהם. על התסריט מופקדים דיימון לינדלוף ("פרומתאוס") והצמד חמד אלכס קורצמן ורוברטו אורסי ("רובוטריקים"). הסרט יוקרן גם בתלת מימד.

24 במאי

מהיר ועצבני 6

הסרט השישי (!) במעללותיהם של וין דיזל, פול ווקר וחבריהם שהפעם לא נראה שהם יהיו איטיים או רגועים. לא פורסמו פרטים על העלילה אבל ניתן להניח שגם בסרט החדש יהיה המון אקשן ומכוניות. ג'ינה קארנו ("בגידה כפולה") תצטרף לחבורה. הסרט יוקרן בדו מימד בלבד.

האנגאובר 3 (בדרך לחתונה עוצרים ב______)

הסרט השלישי והאחרון בסדרת הקומדיות המצליחה. כל הקאסט של הסרטים הקודמים יחזור והפעם העלילה תהיה מקורית, או כפי שהתקציר הזמני אומר: "הפעם לא תהיה חתונה ולא תהיה מסיבת רווקים. מה כבר יכול להשתבש?". הסרט יוקרן בדו מימד בלבד.

הממלכה הסודית

[*]

הסרט החדש של אולפני האנימציה "בלו סקיי". סוף סוף סרט אנימציה שלהם שאין בו סנאי שרודף אחרי בלוט, אלא ילדה המגלה עולם של אנשים זעירים ביער הנלחמים נגד כוחות השחור. הסרט יוקרן גם בתלת מימד.



7 ביוני

After Earth (אחרי כדוה"א?)

[*]

הקריירה של מ. נייט שיאמאלן היא כמו זומבי: לא משנה כמו יירו בו וכמה ינסו לקבור אותו, הוא יקום לחיים מחדש. אחרי שסרטיו האחרונים, במיוחד "איירבנדר", זכו לקיטונות בוז ברמה שמזכירה את "באטמן ורובין", הוא חוזר. הפעם הוא מביא איתו את וויל סמית' ובנו ג'יידן להרפתקאת מד"ב בעולם פוסט אפוקליפטי. תחזית: שובר קופות ענק, סרט גרוע מאוד. אה, וזה יוקרן רק בדו מימד.

ההתמחות

"הקומדיה של הקיץ!". שני אנשי מכירות (אוון ווילסון ווינס ווהן) מוצאים את עצמם מובטלים בעולמנו הדיגיטלי ונאלצים לקחת על עצמם תפקידי מתמחים בחברת היי-טק. הבמאי הוא שון לוי, שעשה את הסרטים המצחיקים "דייט לילי", "הפנתר הוורוד" מ-2006 וצמד סרטי "לילה מוטרף במוזאון". הסרט יוקרן רק בדו מימד.

14 ביוני

סופרמן: איש הפלדה

[*]

ככל הנראה יהיה הלהיט הגדול של קיץ 2013. אתחול מחדש לסיפורו של סופרמן, האיש היחידי בעולם שכוחותיו משתחווים לזה של צ'אק נוריס. הסרט יספר מההתחלה ובצורה חדשה את סיפורו של קלארק קנט ואת הפיכתו לסופרמן. הטון של הסרט יהיה דומה לטון האפל והעמוק של טרילוגיית "האביר האפל", מה שמבטיח סרט מעניין במיוחד. מה שמסקרן ב"איש הפלדה" והופך אותו לסרט כל כך מצופה זה האנשים מאחוריו: זאק שניידר מביים, דייויד ס. גוייר כתב את התסריט וכריסטופר נולאן כתב את הסיפור, הפיק את הסרט ונשם נשימות לכיוון הסט. כרגע לא ידוע אם תהיה לסרט גרסה תלת מימד.



מלחמת העולם Z

עיבוד לספר הנודע של מקס ברוקס. הסרט, בבימויו של מארק פרוסטר ובכיכובו של בראד פיט, לא יעקוב אחרי עלילת הספר אלא יתמקד בעובד האו"ם ג'רי ליין (בראד פיט) שנכנס למרוץ נגד הזמן כדי לעצור מגפת זומבים שמתחילה להתפשט בעולם. הסרט עבר המון תלאות: הוא נדחה בחצי שנה, הבמאי מתואר כחסר ניסיון באקשן וסמכות, המשטרה פשטה על הסט והתסריט שוכתב אלפי פעמים. כנראה יהיה הכישלון של הקיץ. הסרט יוקרן רק בדו מימד.

28 ביוני

קיק אס 2

[*]

ההמשך לסרט הלהיט מ - 2010. הפעם היט גירל (קלואי מורץ) תקבל הרבה יותר זמן מסך מבסרט הראשון, ג'ים קארי ייצטרף ותהיה המון אלימות ססגונית. הסרט יוקרן רק בדו מימד.

עקבו אחר הכתבה הבאה שתמשיך בסיקור להיטי הקיץ הקרובים.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2012
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט