הגרסא הניידת לסרט הנפלא "תא טלפון", שמשתמשת בכל הקלישאות על טלפונים סלולריים. התוצאה היא סרט מתח, קצבי, ללא יומרות, אך בהחלט מהנה.
באמצע היום, פורצת קבוצת גברים, לביתה של ג'סיקה מרטין (קים בסינג'ר) וחוטפת אותה באכזריות. היא אינה יודעת מה הסיבה לחטיפתה, והחוטפים רוצים ממנה ומבעלה, משהו שאין לה מושג אפילו מהו. היא נכלאת בחדר סגור והטלפון שבחדר מנותץ לרסיסים ע"י אחד החוטפים.
בניסיון נואש להינצל, היא מחברת את החוטים, מחייגת ספרות רנדומלית ומצליחה להגיע לטלפון הסלולרי של בחור צעיר בשם ריאן (כריס אוונס). היא מנסה לשכנעו לא לנתק את השיחה, מסבירה לו את מצבה הבלתי אפשרי ומבקשת שיעזור לה. מכאן מתחיל מרוץ כנגד השעון לנסות ולהציל את ג'סיקה משביה ולשכנע את המשטרה לעזור מה שמתברר כלא פשוט בכלל, לאור הסיטואציה המוזרה כל כך.לא בכדי משווים את הסרט הזה, לסרט המצוין "תא הטלפון". כבר מהתקציר נשמע שהסרטים דומים ובדיקה של האחראים על הפקת הסרט הזה, מראה כי התסריטאי של הסרט הזה, כתב גם את "תא הטלפון". עולה השאלה, מה כבר יש לחדש אחרי הסרט "תא הטלפון", בעיקר לאור העובדה שאת אלמנט ההפתעה משם, אי אפשר לנצל גם פה. התשובה היא די פשוטה: הסרט הזה הרבה פחות מתוחכם והוא מוותר על אלמנט ההפתעה והטריקים ומשאיר רק את ליבת העלילה, המתח והמרוץ נגד השעון.
מימד חדש שנוסף לסרט הזה ומשנה אותו מאוד לעומת הסרט "תא טלפון", זה העובדה שמדובר בטלפון סלולרי. הסרט נעשה הרבה פחות סטטי, משום שאפשר לנסוע, ללכת או לרוץ ולהמשיך לדבר ומצד שני יש להיזהר שלא להגיע לאזור ללא קליטה ולגרום לניתוקה של השיחה הגורלית. כל המרכיבים הנ"ל יוצרים סרט בלי יותר מדי יומרות, רק קצב טוב ומתח ממוקד ומעניין.
כריס אוונס הצעיר וקים בסינג'ר הותיקה עושים את התפקידים הראשיים בצורה אמינה וטובה. לסיכום, מעבר לזה אין צורך להכביר במילים. לא מדובר בסרט הכי מתוחכם שראיתי והוא אפילו עובר בין כל הקלישאות לגבי הטלפונים הסלולריים, אבל זהו בהחלט מותחן קצבי ומשובח, שלא דורש מחשבה ושיחזיק אתכם חזק בכיסאות ובכורסאות לכל אורכו. מומלץ.