חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: גארפילד מוכן לספיידרמן נוסף וג'וס וידון VS גל גדות

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של מתן יניב: היקום הקולנועי של די-סי מציג את סרט גיבור העל הארוך אי פעם וגם שמועה מדאיגה לגבי המשך עלילותיה של "ליגת הצדק"; התגובה המתריסה של ג'וס וידון לגל גדות שמזלזלת בכישורי האנגלית שלה; והאם נחזה בקרוב ב"ספיידרמן המופלא 3"?
"באטמן" יהיה לסרט סולו הארוך ביותר לגיבור על אי-פעם

במדור הקודם, דיווחנו שאולפני 'וורנר' והבמאי מאט ריבס ("קלוברפילד", "כוכב הקופים") תקועים בין שתי גרסאות שונות לחלוטין של סרטם המצופה "באטמן", אך נראה שהמחלוקת נפתרה בהצלחה. כעת הודיעו האולפנים רשמית כי הגרסה הסופית של הסרט תהיה באורך של שעתיים ו-55 דקות. בכך, התוצאה מנצחת את "עלייתו של האביר האפל" (שעתיים ו-45 דקות) והופכת לסרט הסולו הארוך ביותר בז'אנר כששני סרטים בלבד מתעלים עליו - "הנוקמים: סוף המשחק" (3 שעות), ו"ליגת הצדק: גרסת סניידר" (4 שעות).

מדובר בהימור רציני של יוצרי הסרט, במיוחד מכיוון שזהו רק הסרט הראשון במה שמסתמן כטרילוגיה. יחד עם זאת, נראה ש'וורנר' מאוד סומכים על התוצאה הסופית ומבטיחים אלמנטים של אימה, פילם-נואר והשפעה מהסרט "זודיאק" של דיוויד פינצ'ר (לפי הבמאי מאט ריבס). הסרט עתיד לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-4 במרץ 2022, ולהיות זמין בשירות "HBO Max"‏ 45 ימים לאחר עלייתו לאקרנים.



האם הדמויות של "ליגת הצדק" יתחלפו לחלוטין?

בעוד ש"הפלאש" מתקרב אלינו ויהיה לסרטו האחרון של בן אפלק בתור האביר האפל, רבים תועים מה יקרה ליקום הקולנועי של די-סי לאחר יציאת הסרט. "זו הייתה החוויה הטובה ביותר שלי בתור הדמות הזו", מספר אפלק. "יש שם סצנות מצחיקות ונהדרות שהיה לי כיף לשחק, זו פשוט הדרך הכי טובה להיפרד מהדמות". מי שלא נפרד מהדמות הוא השחקן מייקל קיטון שישוב לנעליו של איש העטלף 30 שנה לאחר הופעתו האחרונה ב"באטמן חוזר". אבל זו לא תהיה הופעתו האחרונה בתור ברוס ויין, קיטון גם ישוב לשחק בסרט "באטגירל". האם זה אומר שבאטמן הולך לצאת כמעט ולחלוטין מהיקום של די-סי? כן, והוא לא לבד.

כמו שידענו זה מכבר, הסרט "הפלאש" הולך להיות עיבוד לאירוע ה-'פלאשפוינט' שבקומיקס הציג את המולטיוורס וגם אתחל את היקום של די-סי. המעורבות של סופר-גירל (סשה קייל) ב'פלאש' והסרט המתקרב של באטגירל גורמים למעריצים לחשוש שמא הן עומדות להיות חלק מ"שלושת הגדולים" (סופרמן, באטמן ו-וונדר-וומן) . כלומר, להחליף את הנרי קאוויל בתור סופרמן (שלא תכנן להיכנס לגלימה מאז 2017), את בן אפלק בתור באטמן, וגם להכניס את שהאזאם לליגת צדק חמודה יותר מאשר זו הנוכחית.

מעריצים באינטרנט זעמו על עצם השמועה, במיוחד קהל המעריצים של הבמאי זאק סניידר שעדיין מתעקש להחזיר את הבמאי יחד עם קמפיין 'Restore The Snyderverse'. אפשר להבין, בכל זאת מדובר בלמחוק כעשור של עשיית סרטים ודמויות שנחקקו בזיכרון של מעריצים רבים. 'הפלאש' מתוכנן לצאת לאקרנים ב-4 בנובמבר 2022, ועד אז - יש מה לדאוג. התגובה המתריסה של ג'וס וידון לגל גדות: "אנגלית זו לא השפה שלה"

הבמאי ג'וס וידון ("באפי ציידת הערפדים" וסרטי "הנוקמים" הראשונים) ממשיך להסתבך בעקבות צילומי ההשלמה הידועים לשמצה עבור "ליגת הצדק". כזכור, השחקן ריי פישר התלונן ישירות לאולפני 'וורנר' ודרש מהם לפתוח בחקירה על "התנהגות לא נאותה" של וידון (להגנתם, הם אכן פתחו בחקירה לפני כשנה).

גם גל גדות יצאה נגד וידון וסיפרה כי הוא איים על הקריירה שלה במידה ולא תבצע את הסצנה אותה כתב (לפי גורמים פנימיים, מדובר בסצנה בה הפלאש נוגע בטעות בחזה של וונדר-וומן אותה גדות ראתה כסקסיסטית). כעת, מגיעה התגובה של הבמאי שמכחיש את הטענות. "אנגלית זו לא שפת האם שלה", סיפר הבמאי. "על הסט אמרתי לה שאני מעדיף לקשור את עצמי לפסי רכבת (לפני שאוותר על הסצנה), בעוד שהיא הבינה שאני אקשור אותה לפסי רכבת אם לא תבצע את הסצנה. הייתי תחת הרבה לחץ באותו זמן".

להגנתו של וידון ייאמר שהוא נדרש לצלם מחדש קטעים רבים מהסרט בזמן קצוב. אנשים שנכחו בהפקת הסרט מאשרים כי אכן וידון נהג לאיים על גדות. גם גדות עצמה מסרה בתגובה לכתבה: "הבנתי בדיוק את מה שהוא אמר". וידון גם הכחיש את הטענות של פישר נגדו. "אלו שטויות, אנחנו מדברים על שחקן גרוע בכל מקרה", אמר הבמאי. פישר עצמו הגיב בטוויטר: "אני חושב שבמקום להגיב לשקרים האלה, אני אחגוג את חג מרטין לות'ר קינג, חג שמח"!. חג שמח גם לך ריי.

אנדרו גארפילד 'לחלוטין' מוכן לחזור בתור ספיידרמן

בעוד שהוא גנב את ההצגה וסגר מעגל ב"ספיידרמן: אין דרך הביתה", אנדרו גארפילד נמצא כעת באור הזרקורים עם מועמדות לגלובוס הזהב וגם שמועות על מועמדות לאוסקר על הופעתו בדרמה המוזיקלית "טיק טיק בום" (זמינה לצפייה בנטפליקס), אבל השחקן הבריטי עדיין שומר מקום חם לאיש העכביש. בראיון למגזין 'וראייטי', שאל הכתב הסקרן האם גארפילד יהיה מוכן לספק את המעריצים ויחזור ל"ספיידרמן המופלא 3"?. "אני לחלוטין פתוח למשהו כזה אם זה ירגיש נכון", סיפר גארפילד. " אם תהיה הזדמנות לחזור ולספר עוד מהסיפור הזה, אצטרך להרגיש מאוד בטוח בעצמי".

בעוד שהמעריצים כבר מוכנים לראות אותו ב"ספיידרמן המופלא 3", חלק דווקא מצפים לראות את גארפילד בפרויקטים שונים של היקום הקולנועי של 'סוני' לדמויות של מארוול. הסרט הקרוב ביותר בסדרה הוא "מורביוס" בכיכובו של ג'ארד לטו, בו כבר נרמז על מעורבותו של איש העכביש בטריילר. סרט נוסף הוא "ונום 3" שנמצא כבר בתהליכי פיתוח תחת ידיו של הבמאי\שחקן אנדי סרקיס שהצהיר כי בכוונתו להפגיש סוף סוף את ונום עם ספיידרמן. לשמועה הזו הספיק גארפילד להגיב בפודקאסט 'Happy Sad'. בעוד שגם כאן המראיין לחץ על גארפילד, השחקן סיפר שאף אחד לא פנה אליו, אבל זה בהחלט נשמע כמו "רעיון מגניב".

[*]
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בן אפלק
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט