חדשות קולנוע וסרטים

טריילרים חדשים: "אווטאר: דרכם של המים", "הלוויתן", "רוחות אינישרין"

מדור טריילרים חדשים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור הטריילרים החדשים: טריילר חדש ואחרון לסרט ההמשך ל"אווטאר" רגע לפני שהוא מגיע למסכים, סרטו החדש של דארן ארונופסקי בכיכובו של ברנדן פרייזר, סרטו החדש של מרטין מקדונה בכיכובם של קוליאן פארל וברנדן גליסון, סרט המתח "נעדרת", "פוקר פייס" בכיכובו של ראסל קרואו והעיבוד הצרפתי "מאסטרו" לסרט הישראלי "הערת שוליים"
אווטאר: דרכם של המים

רגע לפני שהוא מגיע לבתי הקולנוע ב-14 בדצמבר וכשמכירת הכרטיסים לסרט ההמשך לשובר הקופות הגדול בכל הזמנים של ג'יימס קמרון כבר החלה, מגיע הטריילר החדש לסרט ההמשך ל"אווטאר". עשור לאחר אירועי הסרט הראשון, אנו מתלווים לסיפורה של משפחת סאלי (ג'ייק, נייטירי וילדיהם), הצרות עימן הם מתמודדים, המאמץ שהם עושים על מנת לשמור האחד על השני, המאבק שלהם להישאר בחיים והטרגדיות המלוות אותם.



רוחות אינישרין

אחרי סרטו הנפלא "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" שזיכה את פרנסס מקדורמנד בפרס השחקנית הטובה באוסקר ואת סם רוקוול בפרס שחקן המשנה, חוזר מרטין מקדונה עם סרט חדש שזכה בפסטיבל ונציה בפרס התסריט הטוב ביותר והשחקן הטוב ביותר לקולין פארל.

פארל וברנדן גליסון (ששיחקו יחד גם ב"ברוז'" של מקדונה) מגלמים את פאדרייק וקולם, שני חברי ילדות המתגוררים סמוך לחוף המערבי של אירלנד, שמוצאים את עצמם בפרשת דרכים כאשר קולם מפסיק במפתיע את החברות ביניהם. האירועים מסלימים במהירות כאשר פאדרייק מנסה להצית מחדש את היחסים וקולם מציב לו אולטימטום עם השלכות לא צפויות. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-2.2.23.

נעדרת

מהיוצרים של "חיפוש" מגיע הסרט החדש "נעדרת" מותחן מפתיע שגורם לך לתהות עד כמה אתה מכיר את הקרובים אליך ביותר. כאשר אמה של ג'ון נעלמת בזמן חופשה בקולומביה עם החבר החדש שלה, החיפוש של ג'ון אחר תשובות נתקל בקשיים בירוקרטיים.

בעוד היא נמצאת אלפי קילומטרים משם, בלוס אנג'לס, ג'ון משתמשת באופן יצירתי באמצעים הטכנולוגיים שבהישג ידה כדי לנסות למצוא אותה לפני שיהיה מאוחר מדי. אבל כשג'ון מתחילה לחפור לעומק, החקירה הדיגיטלית מעלה יותר שאלות מאשר תשובות. וכשג'ון חושפת סודות על אמה, היא מגלה שמעולם לא הכירה אותה בכלל. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב- 23.2.2023.



פוקר פייס

ג'ק פוליי (ראסל קרואו) הוא הייטקיסט מיליארדר שמכור להימורים. ערב אחד הוא מארח את חבריו הטובים למשחק פוקר עם 'HIGH RISK' ונותן להם הזדמנות לזכות ביותר כסף ממה שהם אי פעם חלמו. ככל שהמשחק יתפתח, החברים יגלו מה באמת עומד על כף המאזניים כשמבינים שכדי לשחק, הם יצטרכו לוותר על הדבר היחיד שהם מנסים בכל כוחו לשמור עליו והוא -הסודות שלהם. בזמן שכל אחד מהמשתתפים נאלץ לחשוף את סודותיו , מזימת הנקמה מתפתחת לשיאים חדשים כשגנבים לא צפויים פורצים פנימה והאירוע הופך לערב בלתי נשכח. הסרט עתיד לצאת ב 2.2.23.



הלוויתן

סרטו החדש והמדובר של דארן ארונופסקי ("ברבור שחור", "רקוויאם לחלום") מסמל את חזרתו למסך הגדול של ברנדן פרייזר ("המומיה"), בתפקיד ראשי מרגש שרבים צופים שיזכה אותו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר. פרייזר משחק לצד הכוכבת העולה סיידי סינק ("דברים מוזרים").

צ'ארלי הוא גבר ששוקל כמעט 300 קילו, ולא יוצא מפתח ביתו. הוא מלמד כתיבה דרך האינטרנט, מזמין אוכל ישירות הביתה, וחיי החברה שלו מתחילים ונגמרים בחברתו הטובה ליז שמבקרת אותו ודואגת שהוא בסדר. כשההזדמנות צצה, ועל אף שלא היה נוכח בחייה כמעט בכלל, צ'ארלי מחליט לנסות ולחזור להיות חלק מעולמה של בתו אלי, לפני שיהיה מאוחר מדי.

מאסטרו

עיבוד צרפתי לסרט הישראלי המצליח "הערת שוליים" של יוסף סידר שאף היה מועמד לאוסקר לפרס הסרט הזר הטוב ביותר. הגרסה הצרפתית מחליפה את עולם האקדמיה באולם הקונצרטים ואת ספר התלמוד בשרביט המנצחים בכיכובם של השחקנים הצרפתים המוערכים איוון אטאל ופייר ארדיטי.

בני משפחת דומא הם מנצחים מוזיקליים בדמם, והמקצוע עובר מאב לבן – פרנסואה, האב, בשלהי קריירה בינלאומית ארוכה ומצליחה, ודני, הבן, נמצא בשיאו לאחר זכייה בעוד פרס חשוב. כשפרנסואה מגלה שהוא נבחר לנצח ב"לה סקאלה" – בית האופרה האיטלקי המפורסם והיוקרתי – הוא מרגיש שחלום חייו, שחשב שכבר חומק ממנו, סוף סוף מתגשם. גם בנו שמח בשבילו, אבל אז הוא מבין את הטעות – זה לא אביו, אלא הוא, שנבחר לתפקיד היוקרתי.



לצפייה בטריילרים נוספים בעמוד היוטיוב של האתר >> לחצו כאן
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ראסל קרואו
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט