מג'יק מייק ביקורת סרט

Magic Mike Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מג'יק מייק":
"כייפי ושמרני"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Magic Mike
משחק צ'נינג טייטום, אלכס פטיפר, מת'יו מקונוהי, מאט בומר במאי/ת סטיבן סודרברג  
דרמה
ביקורת סרט למג'יק מייק מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"כייפי ושמרני"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחד הבמאים יוצאי הדופן הפועלים בהוליווד הוא סטיבן סודרברג, במאי שאוהב להתעסק בפירוק סגנונות וז'אנרים ולנסות לחבר אותם מחדש בדרכים עכשוויות. גם כשהוא לא מצליח במשימה וכושל לעיתים בגדול, היצירות שלו תמיד מצליחות להיות מעניינות ומפתיעות. לפני שנה סודרברג יצר שני סרטי ז'אנר שהיו פופולאריים בשנות ה-90 (מגפה קטלנית וגיבורה קטלנית) - הוא ברא אותם מחדש בעולם שלנו בעשור השני של המאה ה-21. "התפשטות" עסק בעולם שמגפה שוררת בו ואילו "בגידה כפולה" הוא סוג של "חתיכה דוקרנית" לאניני טעם."מג'יק מייק" ממשיך את הקו שלו משני סרטיו מהשנה הקודמת הוא בעצם סוג של "קוקטיל" למתקדמים, רק עם הרבה יותר שרירי בטן ואחוריים מעוצבים. גם הסרט הזה עוסק, איך לא, בכסף והורמונים או הורמונים וכסף. גם בסרט הזה ישנו גבר צעיר עם חלומות הנקרע בין עולם של ממון ונשים קלות להשגה מול יציבות ואהבה. וכדי להפוך את זה למעניין הרבה יותר הסרט מבוסס באופן רופף על סיפור חייו של השחקן הראשי צ'נינג טייטום שגם מגלם את הגיבור הראשי - מייק.
ל"מג'יק מייק" יש הכל: דירה יפה, מכונית שווה, ומה שנראה כמו אספקה אינסופית של נשים. הסוד שלו? הוא חשפן והוא ממש טוב בזה. הוא הרבה יותר מחשפן; הוא רקדן, הוא בעל נוכחות כובשת והנשים הולכות שבי אחריו. אבל בבקרים הוא עובד קבלן ובאתר הבנייה הוא פוגש את "הנער" (אלכס פטיפר) - צעיר מרדן עם רעב להרפתקאות בעיצומו של מסע חיפוש עצמאות. הוא מחליט לקחת אותו תחת כנפיו ומלמד אותו את עסקי החשפנות - על ומחוץ לבמה.את מנהל המועדון הכריזמטי והפתטי בו זמנית מגלם מת'יו מקונוהי בכשרון רב, ואילו החשפנים לצידם הם כוכבי הטלוויזיה: מאט בומר (צוורון לבן), אדם רודריגז (בטי המכוערת), ג'ו מאנגנילו (דם אמיתי), קווין נאש (WWF) כולם עושים עבודה טובה אבל אין ספק שהכוכב האמיתי של הסרט והכשרון הטבעי כרקדן וגם כחשפן הוא האיש שבזכותו הסרט הזה נוצר, צ'נינג טייטום. רבות כבר סופר על כך שבהפקת הסרט "בגידה כפולה" טייטום סיפר לסודרברג את סיפור חייו ואילו הבמאי זוכה פרס האוסקר, פרס דקל הזהב בקאן ועוד כמה פרסים חשובים החליט ליצור את סרט החשפנות המדובר.
אבל האם באמת מדובר בסרט החושף את מאחורי הקלעים של עולם החשפנות, האם העולם הזה באמת כל כך צפוי ובנאלי כמו שהוא מוצג בסרט? האם עולם החשפנות כל כך שמרני והאמנים שמופיעים במועדון הקטן בעיירה טאמפה שבפלורידה לא חושפים את איברי מינם? נראה שאת הקסם של מייק העדיפו לשמור לדמיון של הצופים כדי לא לזכות בדירוג NC-17 שהיה הורג את הסיכויים המסחריים של הסרט. ואכן, הסרט "הקטן" הזה שעלות הפקתו היתה 7 מיליון דולר כבר עשה רק בארה"ב מעל ל 100 מיליון."מג'יק מייק" הוא דרמה סקסית עשויה באיפוק שמעדיפה להסתיר מאשר לחשוף, מבוימת במקצוענות, מצולמת נפלא, המוסיקה מושלמת והשחקנים לוהקו בקפידה. הוא מצליח לשלב בין הנמוך לגבוה ולספק בידור מציצני לא זול אבל גם לא נועז ומאתגר. באופן מפתיע אולי בגלל שזה הסרט הכי פחות יומרני ואולי גם הכי פחות קולנועי של סודרברג בשנים האחרונות זה גם סרטו המהנה ביותר. יש סיכוי שקהל המעריצים של הבמאי יתאכזב, אבל השאר יתמוגגו.
מג'יק מייק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Roei_Pגיל: 1717/09/2015 16:25:03
6/10אייקון ציון
טוב יותר ממה שציפיתי. סרט שנראה זול אבל בעל עומק ותוכן רב. מחכה לראות את סרט ההמשך.
שם: דב ישראליגיל: 3714/08/2013 20:41:12
6/10אייקון ציון
Magic Mike סרט על עולם החשפנות הגברי ...מנהל המועדון השחקן מת'יו מקונוהי משחק טוב, כל השאר היה סתמי ובכלל הסרט מיועד לדעתי הרבה יותר לבנות, אז רק אם ממש משעמם לכם.
שם: עגיל: 3018/05/2013 14:17:37
3/10אייקון ציון
סרט סתמי וקליל להעברת הזמן, אין בו תוכן שבאמת שווה להתעכב עליו. לאוהבי/ות גברים שריריים שיודעים לרקוד
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט