גוף מארח ביקורת סרט

The Host Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "גוף מארח":
"סרט בנות רומנטי, מביך וילדותי שהתחפש לסרט מדע בדיוני"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Host
משחק דיאן קרוגר, מקס איירונס, וויליאם הארט במאי/ת אנדרו ניקול  
מדע בדיוני
ביקורת סרט לגוף מארח מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"תסריט אינפנטילי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע66.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם אי פעם חשקה נפשכם לגלות איך "פלישת חוטפי הגופות" היה נראה אם ילדה בת 12 שעולמה הרוחני והתרבותי נשען אך ורק על צפייה בסרטי "דמדומים" היתה כותבת ומביימת אותו, אז עכשיו הוליווד מספקת לכם את ההזדמנות לגלות. נכון שחיכיתם לזה ?נראה שאפילו מעריצות "דמדומים" לא ממש מתחברות לעולם המדע בדיוני של הסרט מפוצל האישיות "גוף מארח" המבוסס, איך לא, על עוד יצירת מופת היסטורית והיסטרית של סטפני מאייר האושייה שעומדת מאחורי ספרי וסרטי "דמדומים".
מאייר, הנוצריה השמרנית שעשתה קופה בהוליווד, מצאה את האור בצורת הירוקים שהאולפנים ההוליוודים שופכים עליה רק כדי שתמציא עלילות טיפשיות על נערות מטומטמות שנקרעות בין שני חתיכים יפי מראה אך אטומי מבע. הפעם היא היתה ממש מקורית ומתארת עולם שמרביתו נשלט על ידי חייזרים שחדרו לתוך גופם של בני האנוש.הבמאי/תסריטאי אנדרו ניקול התפרסם בזכות סרט המדע הבדיוני "מה קרה בגטקה" והתסריט המושלם שלו לסרט "המופע של טרומן". הוא מעולם לא הצליח לשחזר את ההצלחה ומאז הספיק ליצור סרטים לא אחידים ברמתם, כגון "שר המלחמה", "עולם הזמן", "סימון" וגם לכתוב את התסריט ל"טרמינל". אין ספק ש"גוף מארח" הוא בהחלט רגע השפל בקריירה הלא יציבה של איש הקולנוע הניו זילנדי.
העלילה מתרחשת בעתיד הלא רחוק. חייזרים משתלטים על גופם ונפשם של בני האנוש. "נפש" אחת כזאת מוצאת את דרכה לגופה וזיכרונותיה של מלאני - נערה לוחמנית השייכת למחתרת. הנפש החייזרית ונפשה של מלאני נאבקות על רגשותיהן וגם על הגוף של מלאני. הנפש מתאהבת באיאן ואילו מלאני עדיין מאוהבת בבן זוגה ג'ארד. וכך השתיים מתווכחות ביניהן בעזרת voice over מטופש עם מי כדאי לגוף של מלאני להתנשק. בהקרנת העיתונאים שנכחתי הקהל פרץ בצחוק.מביך עוד יותר לראות שחקנים מעולים כמו הזוכה בפרס האוסקר - וויליאם ארט, דיאן קרוגר הגרמניה וסירשה רונאן השחקנית הצעירה המועמדת לפרס האוסקר על "כפרה" בתפקידיהם הגרועים ביותר אי פעם. חובבי סרטי מדע בדיוני - שימרו מרחק. "גוף מארח" הוא עוד עינוי מחריד ומיותר לבני אנוש שהשכל שלהם אבד. זוהי דרך נלוזה לנסות לעשות כסף מכלום שאפילו במאי ותסריטאי ראוי כגון אנדרו ניקול לא מצליח להפוך למשהו שבני אדם יכולים לצפות בו בלי ש ה I.Q שלהם יפגע באופן אנוש.
גוף מארח - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shayeגיל: 3210/08/2013 07:40:05
7/10אייקון ציון
הייתי מגדיר את זה אפילו רומנטי באותה מידה שזה "פעולה" . בהחלט סרט חביב מיועד לדור חובבי סרטי ערפדים... עשוי בקלילות קצת מכל דבר (חוץ מהומור), נחמד.
שם: StarFishגיל: 3204/08/2013 16:46:29
9/10אייקון ציון
סרט מעולה עם שעלילה חדשנית כסרט מדע בידיוני אולי הרעיון לא הכי גאוני למרות שדי נחמד, העלילה הצדדית בין הדמויות היא שעושה את הסרט לטוב, אחרי שראיתי את הסרט נתתי לאישתי גם לראות(היא לא אוהב מדע בידיוני) היא מאוד אהבה אותו, בדרך כלל סרטים כאלה באים בלי אופי ורק עם אפקטים, הפעם יש עלילה צדדים מאוד מעניינת.
שם: Rami4982גיל: 3713/07/2013 15:11:36
9/10אייקון ציון
סרט זורם בכיף. עלילה מרתקת ומפתיעה. מומלץ בחום. הרעיון מאחורי הסרט מקורי ומעניין
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט