רובוטריקים 4 ביקורת סרט

Transformers: Age of Extinction Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "רובוטריקים 4":
"במקום לספק סצנות אקשן מרהיבות הרובוטריקים לא מפסיקים לקשקש"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Transformers: Age of Extinction
משחק מארק וולברג, ניקולה פלץ במאי/ת מייקל ביי  
מדע בדיוני
ביקורת סרט לרובוטריקים 4 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פטפטני ומשמים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די17.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אין ספק, הבמאי מייקל ביי הצליח להתעלות על עצמו ולספק לנו את סרט הרובוטריקים הגרוע ביותר בסדרה הקולנועית שככול הנראה לא תסיים את חייה בעתיד הקרוב. במקום להעביר את המושכות לבמאי צעיר ועכשווי, מייקל ביי לקח על עצמו את המשימה ללמוד מהביקורות שטענו שהסרטים בסדרה הם אוסף סצנות פעולה בלי דמויות ובלי עלילה. התסריטאי ערן קרוגר שכתב את התסריטים לשני הסרטים הקודמים בסדרת הרובוטריקים השקיע קצת יותר ממה שהיה צריך בפיתוח הדמויות הקרטוניות ובעלילה הילדותית להחריד. התוצאה 157 דקות של שיחות בלתי נגמרות בין בני אנוש ילדותיים ורובוטריקים שחורשים במוח טקסטים לעוסים משלל סרטי פעולה סוג ג'.אחרי פרישתו של שאיה לאבוף שרוצה להשתתף מעתה והלאה רק בסרטים אייכותים או אומנותיים גוייס לתפקיד הראשי מארק וולברג שכנראה ממש זקוק לכסף, אחרת לא ברור איך השחקן הזה שדווקא זכה למספר הצלחות ביקורתיות בשנים האחרונות התגלגל לתוך הבלגן המביך. את בתו מגלמת בחוסר כשרון ועם אפס בכריזמה ניקולה פלץ שצריכה לפלוט מבין שפתיה טקסטים בלתי אפשריים ומגוחכים.
העלילה מתמקדת בקייד, מכונאי רכב כושל וממציא כושל אף יותר המגדל בת מתבגרת ומרדנית הלובשת בגדים חושפניים. כאשר הוא מוצא משאית ישנה הוא מחליט לעשות כסף מהחלקים שלה אבל אז הוא מגלה שלא מדובר במשאית רגילה, אלא באופטימוס פריים שירד למחתרת. הממשל האמריקאי הכריז על הרובוטריקים והשקרניקים כאויבים מאז שהחריבו כמעט לחלוטין את שיקגו. עכשיו קייד מוצא את עצמו בלב מאבק אלים בין הרובוטריקים ששרדו, סוכנים ממשלתיים אלימים ורובוטים חדשים ומרושעים לא פחות.בין סרטיו של מייקל ביי אפשר למצוא כמה טיפשיים וכייפים במיוחד, כגון: "בחורים רעים 1 ו 2", "הפריצה לאלקטרז", "איילנד" ו"רובוטריקים 3". וגם כמה איומים, כמו "ארמגדון", "פרל הארבור", "רווח וכאב" וכמובן "רובוטריקים 1 ו 2". מעט התקוות שהיו לי בעקבות הסרט השלישי בסדרה נגוזו כלא היו. הסרט הרביעי יכול להתחרות על תואר אחד הסרטים הגרועים ביותר של שנת 2014, אחד הסרטים הגרועים ביותר של ביי וגם על תואר הסרט הגרוע בסדרה.
לסרטי הרובוטריקים כמו לכל סרטיו של מייקל ביי יש מטרה אחת, והיא לספק בידור חלול ומשעשע שיעביר לצופים שעתיים פלוס מהנות באולם הקולנוע הממוזג במהלך הקיץ. לא בקשנו מהסרט הזה שום דבר מעבר לכך וגם בדרישה המינימלית הזאת היוצרים לא עמדו. התוצאה היא סבל גדול במיוחד לקהל שיש לו שארית IQ כלשהי במוח ההולך ומתנוון עם שלל סרטי הקיץ האיומים המציפים אותנו. מי שרוצה לראות סרט פעולה עתידני כייפי ואיכותי שירוץ ל"קצה המחר".
רובוטריקים 4 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: aloncoolגיל: 2325/06/2017 09:19:09
9/10אייקון ציון
אומנם סרט ארוך, אבל הוא סרט מצויין שמשאיר את הצופה דבוק למסך
שם: מור רזגיל: 1218/08/2015 13:20:03
3/10אייקון ציון
בין הסרטים הגרועים ביותר שצפיתי. אל תראו ואל תנסו בשום פנים ואופן, אפילו לא בבית !!! סתם בזבוז זמן של 3 שעות.
שם: ערןגיל: 2502/08/2015 16:04:09
3/10אייקון ציון
תת רמה זו מחמאה. הדבר היחיד שעשה את הסרטים הקודמים לחינניים הוא שיה לא-בוף. כאן, דמות אב גרועה של מארק וולברג, וביתו בת ה"17" (בכל סרט אחר הם זוג), אין לסרט שום סיכוי. אפקטים? עלילה? מתח? תחפשו בסרט אחר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט