מג'יק מייק 2 ביקורת סרט

Magic Mike XXL Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מג'יק מייק 2":
"שפע סצנות ריקוד בוטות ונועזות בסרט שהעלילה והדמויות בו זניחות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Magic Mike XXL
משחק צ'אנינג טייטום, אליזבת בנקס, אמבר הרד, אנדי מקדואל במאי/ת גרגורי ג'ייקובס  
מוזיקלי
ביקורת סרט למג'יק מייק 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מסיבת רווקות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע61.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סטיבן סודרברג הבטיח שהוא לא יביים יותר סרטי קולנוע ולכן הוא פינה את כיסא הבמאי למפיק הקבוע שלו בשנים האחרונות, גרגורי ג'ייקובס. זה לא מנע מסודרברג לצלם את הסרט, לערוך אותו, וגם לקבל קרדיט של מפיק בפועל, במה שנראה כמו דרך קלה להכניס קצת כסף לכיס שלו. למי שאיננו זוכר, "מג'יק מייק" היה להיט מפתיע בשנת 2012 עם הכנסות של מעל ל- 167 מיליון דולר ברחבי העולם. עלות הסרט בזמנו הייתה 7 מיליון דולר בלבד.סרט ההמשך זונח את הקו העלילתי מהסרט הראשון. זה לא סרט על גבר צעיר עם חלומות הנקרע בין עולם של ממון ונשים קלות להשגה מול יציבות ואהבה. הוא בהחלט לא מבוסס על סיפור חייו של השחקן הראשי צ'נינג טייטום. זה גם לא סרט החניכה על חשפן ותיק הלוקח תחת כנפיו חשפן צעיר. גם מת'יו מקונוהי איננו בנמצא. מספרים לנו שהוא לקחת את בן הטיפוחים "הנער" (אלכס פטיפר) והם נדדו למקאו, סין לפתוח מועדון חשפנות לבקשתו של מיליונר.
נשארנו עם טייטום ואסופת שחקני טלוויזיה: מאט בומר (צוורון לבן), אדם רודריגז (בטי המכוערת), ג'ו מאנגנילו (דם אמיתי), גבריאל איגלסיאס (קריסטלה) והמתאבק המזדקן קווין נאש (WWF), שממשיכים איתנו מהסרט הראשון. הפעם כתוספות חיזוק צורפו דונלד גלובר (קומיוניטי) המוכר גם כזמר זוכה פרסים הנושא את השם Childish Gambino והרקדן/שחקן סטיבן בוס מסרטי "סטפ אפ". כנראה שניהם היו צריכים למשוך קהל אפרו-אמריקאי לאולם הקולנוע. גם הנוכחות הכריזמטית של ג'יידה פינקט סמית' כידידה מהעבר של מייק ומנהלת מועדון אקסלוסיבי ביד רמה תורמת רבות לסרט. פינקט סמית' שלא נראתה על המסך הגדול זה זמן רב פשוט מהפנטת.אליזבת בנקס התפנתה לרגע מקריירת הבימוי המשגשגת שלה (פיץ' פרפקט 2) להופעת אורח משעשעת וכל כך לא מפתיעה. עוד נוכחת היא אנדי מקדואל, פעם כוכבת קולנוע (ארבע חתונות ולוויה אחת, לקום אתמול בבוקר) היום היא בתפקיד אורח של גרושה, אפרורית וחרמנית שמתלהבת מחשפנים. הכוכבנית הצעירה אמבר הרד (זוגתו הביסקסואלית של ג'וני דפ) מופיעה בתפקיד מושא אהבתו של מייק. אפילו מלכת הדראג המפורסמת Vicky Vox מצאה לעצמה מקום של כבוד.
גם הפעם ריד קרולין כתב את התסריט, שעלילתו מתרחשת שלוש שנים אחרי פרישתו של מייק מחיי החשפנות כדי להקים תא משפחתי ועסק נגרות מצליח. חבריו עוצרים בעיר מגוריו בדרך להופעה אחרונה בהחלט במירטל ביץ'. הוא מחליט להצטרף וכמו בכל סרט מסע הם יפגשו מכרים ותיקים, ירכשו אהבות חדשות וחברים חדשים, ירקדו, ויפתיעו עם תנועות חדשות, נועזות וסקסיות יותר מתמיד. מאחר ועלילה או דמויות עמוקות אין לסרט הזה, הוא נשען בעיקר על אווירה בין החברים ומספר סצנות ריקוד/חשפנות מרשימות במיוחד. מהבחינה הזאת הסרט הזה נועז יותר ומבדר יותר.כמו שבסרטי פעולה אנחנו דורשים מסרט אחד להמשכו שהסצנות יהיו מרשימות יותר, כאן אנחנו מעוניינים שהריקודים יהיו יותר סקסיים וגם הגברים ייראו הרבה יותר טוב. לפחות בתחום הזה הסרט עומד במשימתו ומספק את הסחורה. מי שמחפש קצת יותר מזה יתאכזב למדי ממוצר הצריכה הקיצי הזה.
מג'יק מייק 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מוזיקלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט