הגיבורים של בוסטון ביקורת סרט

Patriots Day Movie Review

תמונת כתבמבקר/ת אתר סרט על "הגיבורים של בוסטון":
"לא תישארו אדישים לגבי המתרחש על המסך הגדול"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Patriots Day
משחק מארק וולברג, ג'ון גודמן, קווין בייקון, ג'יי קיי סימונס, מישל מונהאן במאי/ת פיטר ברג  
דרמה
ביקורת סרט להגיבורים של בוסטון מאת
ציון המבקר
"עוצמתי ומותח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבמאי פיטר ברג לוקח אתכם למסע חיפוש אחר טירוף בדמותם של האחים צ'רנייב, טרוריסטים אשר ביצעו פיגוע בזמן מרתון בוסטון בשנת 2013. הצלחתו של ברג כבמאי החלה לחלחל לאחר סרטו "השורד האחרון", ומאז נראה כי הקלף החזק שלו הוא מארק וולברג. ברג אינו חדש בתיאור סיפורים המבוססים על מקרים אמיתיים. גם סרטו הקודם, "אסון בלב ים", מבוסס על מקרה אמיתי וגם שם הוא שיתף פעולה עם וולברג. בניגוד לסרט האחרון, "הגיבורים של בוסטון" הצליח לו.השנה כבר התוודענו ללא מעט עיבודים קולנועיים המבוססים על סיפורים אמיתיים בהם "סאלי נס על ההדסון", "המייסד" ו"המרגל – סנודן". זאת משימה לא פשוטה להביא למסך הגדול סיפור שכבר כולם יודעים כיצד הוא נגמר. ברג מצא את הדרך לעשות זאת בעזרת שלל סצנות פעולה מותחות ובניית דמויות מעניינת של אנסמבל שחקנים נפלא. אתם תמצאו את עצמכם נשאבים אל תוך חיי האזרחים של העיר בוסטון, שחיו את טראומת הפיגוע הקשה.
למי שאינו זוכר את האירוע, הסרט מגולל את סיפורם של שני אחים טרוריסטים בשם ג'וחאר ומטארלן צ'רנייב, מוסלמים צ'צ'נים שהיגרו עם משפחתם מרוסיה ב-2002 וזכו למעמד תושבי קבע. השניים ביצעו פיגוע באמצעות פצצות שהכינו בתוך סירי לחץ. האמריקאים עד היום אומרים שאחרי אירועי 11 בספטמבר, הפיגוע בבוסטון הוא המקרה הכי קשה שידעה ארצות הברית.הסרט מתחיל בבוקר המרתון, אז אנו מתוודעים לדמותו של וולברג, סמל משטרה מקומי חמום מוח בשם טומי סונדרס, ששותה ומקלל יותר מידי – או בקיצור, בוסטוני אמיתי. גם את מישל מונהאן תמצאו בתפקיד משני, עזר כנגדו של סונדרס. לאחר הפיגוע, טומי מוצא את עצמו נכנס למצוד אחר המפגעים, בשיתוף פעולה עם הבולשת הפדרלית ובסיוע האזרחים האמיצים של בוסטון.

הסרט משלב קטעי וידאו מקוריים מהפיגוע עצמו ונראה לעיתים על גבול הדוקומנטרי. ברג בחר לספר אודות הפיגוע ואת המרדף, דרך המקומיים. לאורך הסרט שזורים חייהם השגרתיים של חלק מאזרחי העיר. במהלך המרדף המצלמה עוקבת גם אחר השוטר שון, המחכה לצאת לדייט עם בחורה שהכיר, זוג נשוי בשם פטריק דאונס וג'סיקה קנסקי שרק עברו לצפות ברצים, וילד קטן בשם ליאו, שהלך עם אביו (שאיבד את רגלו עקב הפיגוע) כדי לצפות באמו של לאו רצה במרתון. חיי כל האזרחים שנכחו שם, השתנו מאז לנצח. שלושה מהם, לא שרדו.
הסיפורים של האזרחים מעניקים עוצמה לסרט וכמעט גונבים את ההצגה ממשחקו של וולברג. בזמן המרדף תפגשו גם את ג'ון גודמן, המגלם את נציב המשטרה בזמנו, אד דייויס. יחד עם קווין בייקון בדמותו של ריק דלוריה, סוכן FBI, כולם יחד מחפשים את האחים צ'רנייב ונעזרים באזרחי העיר במסע החיפוש.לאחר בימוי סרטים שחטאו בקלישאות כמו "באלטשיפ" ו"אסון בלב ים", חשבתי שעדיף לברג להישאר כמפיק לאור ההצלחה של הסרט "באש ובמים". הצפייה ב"הגיבורים של בוסטון" מוכיחה כי ברג חזר ליכולת הבימוי הסוחפת שלו כפי שהוכיח בעבר.
הגיבורים של בוסטון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4825/04/2020 10:15:43
6/10אייקון ציון
קיטש אמריקאי. סרט לינארי מיותר שמתאר את האירועים סביב הפיגוע במרתון בוסטון ב 2013, לפני במהלך ואחרי. החצי השני טוב יותר ומציג את המצוד אחר שני האחים הצ''צ''נים שאחראים לאירוע הטרור. זה כמו לקחת סרט דוקומטרי ולהלביש עליו שחקנים מקצועיים עם עלילה.סרט אחר בשם "חזק יותר " שגם מתבסס על אירועי אותו מרתון,הרבה יותר מעניין. שם אנו נחשפים לסיפור לא מוכר,אנושי,מרשים ומעורר השראה. בקיצור, למרות גלרייה מרשימה של שחקנים מעולים,מדובר בבזבוז זמן של שעתיים.
שם: דניאלגיל: 2824/03/2019 23:39:09
8/10אייקון ציון
סרט מצוין. העלילה מרתקת. שחקנים נהדרים. הסוף מרגש מאוד.
שם: ערןגיל: 2706/02/2018 16:10:11
6/10אייקון ציון
טוב אך הוליוודי. הציפייה מסרטים כאלו היא שיהיו אמינים יותר, שיתארו את מה שקרה כמה שקרוב לאמת. בסרט הזה יש פער, יותר מדי סצנות הוליוודיות מדי. אוטנתי ואמין זה לא, אבל עדיין מעניין.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט