סושי לטיני ביקורת סרט

East Side Sushi Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "סושי לטיני":
"סרט אוכל שנעשה באהבה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר East Side Sushi
משחק דיאנה אליזבת טורס, יוטקה טקוצ'י, רודריגו דוארטה קלארק במאי/ת אנטוני לוצרו  
דרמה
ביקורת סרט לסושי לטיני מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"עצמאי ומשובח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע80.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די13.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
התקציר של הסרט "סושי לטיני" (במקור "איסט סייד סושי" - האזור המזרחי של אוקלנד שמיושב בעיקר על ידי לטינים), נדמה על פניו כעוד אחד מסרטי האוכל המציפים את בתי הקולנוע בישראל חדשות לבקרים כדי להשביע את תאבונו של הקהל המקומי והגרגרני. חואנה ההיספנית עובדת למחייתה סביב השעון וגרה עם אביה ועם בתה. היא מתחילה לעבוד במטבח של מסעדת סושי ולאט לאט הופכת לשפית. אז מה עוד חדש?אולם כבר חמש הדקות הראשונות של הסרט הבהירו לי כי הדבר האחרון שאפשר להגיד על "סושי לטיני" הוא שזהו עוד סרט אוכל. הבמאי אנתוניו לוצ'רו בסגנון מגורען לוקח את הצופה לסיבוב בממלכת האנשים קשי היום שנולדו בצד הלא נכון של פסי הרכבת. הגיבורה חואנה מותקפת ונשדדת בהיפר ריאליזם בוטה בדוכן הפירות שלה בקרן הרחוב שבה היא מוכרת את הפירות שחתכה בעמל רב.
הסרט הוא בעצם מיצג כמעט דוקומנטרי ואותנטי להפליא על הישרדות תמידית ורצון בוער להצליח כנגד כל הסיכויים. חואנה הופכת בזכות כישרון והתמדה ממנקה במטבח לשף סושי מומחה ואף מגיעה לתחרות בסגנון "מאסטר שף".הסרט הזה זועק קולנוע עצמאי דל תקציב מהרגע הראשון. אתרי הצילום, השחקנים הלא מקצועיים, הדיאלוגים שלרגע נדמים כמסכת בהצגת סוף שנה בבית הספר – מזה זמן רב לא הציג בבתי הקולנוע בארץ סרט עצמאי אמיתי. כיף לראות סרט שלא נראה כמו 200 מיליון דולר.
"סושי לטיני" הוא סרט קטן וצנוע שמייצר קולנוע אמיתי שמדבר היישר לליבו של הצופה ללא התחכמויות מיותרות. הסרט הזכיר לי את חווית הצפייה שלי בעוד סרט קטן שיעלה בקרוב למסכינו, "פאטי קייקס", שגם מספר את סיפורם של אנשי ונשות השוליים. האנשים השקופים שיש להם את הסיפור האישי שראוי לספר ולראות על המסך הגדול.כל האנסמבל שנאסף, כולל אלו שמגלמים את משפחתה של חואנה, ובמיוחד השף במסעדה היפנית ובעל המסעדה - כולם משפריצים כנות שקשה למצוא היום על המסך הגדול. מעל כולם זורחת דינה אליזבת טורס בתפקיד חואנה - אנושית, סובלת וזועקת את זעקת העשוקים שרוצים להתקדם ולהצליח בחייהם.עוד לא דיברתי על מטעמי הסושי שנגלים לעיני הצופה וגורמים לו לרצות ולפצוח מיד אחרי הצפייה בארוחה יפנית לתפארת. "סושי לטיני" הוא משב רוח מרענן, סרט קולינרי שהוא הרבה מעבר לעיסוק בקולינריה.
סושי לטיני - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5005/11/2021 19:13:30
7/10אייקון ציון
המקסימום שאפשר להפיק מחומר הגלם. אין כאן סיפור יוצא דופן ובעצם הסרט לא מצטיין באף אספקט ועדיין הוא טוב. חואנה היא אישה היספנית צעירה ואם חד הורית משכבה סוציואקונומית נמוכה. היא חיה עם ביתה ועם אביה המבוגר ומתפרנסת מעבודות פשוטות.כאשר היא מתקבלת לעבודה במסעדה יפנית כעוזרת שף של טבח שמסייע לה ללמוד את רזי המקצוע,היא מביאה לידי ביטוי את כל תכונותיה הטובות. חריצות,עקשנות וכמובן גם כישרון. אלו יעזרו לה להתגבר על היותה אישה וגם לא יפנית.חלומה הוא להיות שפית ולתת פרשנות משלה לאוכל היפני וגם מנהל המסעדה הקשוח לא יעמוד בדרכה. למרות שיש כאן קיטש ושום דבר שהוא יוצא דופן, הציון 7.5.
שם: אלוןגיל: 3320/04/2018 23:42:42
8/10אייקון ציון
כמו שאמרו קודמי, הסיפור אומנם קצת צפוי ותוכן העלילה מאוד מוכר. יחד עם זאת, הסרט מקסים ונעים לצפייה, השחקנית הראשית מתוקה מאוד. הסרט יעביר לכם את הזמן בכייף ויתן לכם תאבון לקצת סושי וסאקי. סרט חמוד מאוד, למרות שהוא מעט צפוי אני נותן לו 8 :)
שם: איתיגיל: 4818/11/2017 01:49:31
7/10אייקון ציון
דרמה קומית חביבה
קישורים
חץ סושי לטיני (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט