הורדוס איילנד ביקורת סרט

Hordos Island Movie Review

תמונת כתבמתן יניב על "הורדוס איילנד":
"קולנוע ישראלי עצמאי קיצי בועט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hordos Island
משחק בן פרי, ליאור דראל, שני קליין, גבי עמרני, אורי גבריאל, עמית איצקר, אלון דהן, יונית טובי, נטליה פאוסט במאי/ת נלי גיא  
ישראלי
ביקורת סרט להורדוס איילנד מאת מתן יניב | כתב אתר סרט
ציון המבקר
"קליל ומצחיק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע83.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די4.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כולם רצים לשם, מבלים את הלילה שם, אך לא כולם בהכרח נוהרים לגור שם. עיר הבילויים והמסיבות משחקת תפקיד מרכזי בחייהם של חצי מהמדינה. גיא נלי הוא כנראה אחד האנשים האלה וסרטו הראשון באורך מלא מרגיש כמו טיול מבורך ברחבי תל אביב והצצה לאורך חיים בועט ומהיר שעלול אף להיות מהיר מדי עבור התושבים.העלילה עוקבת אחרי סודה (בן פרי) וקפטן (ליאור דראל), שני חברים ושותפים לעסקים אשר מנסים להתמודד עם בעיית החנייה בעיר בדרך יצירתית. הם פותחים שגרירות פיקטיבית שמעניקה להם מקום חנייה פרטי משלהם. העניינים מסתבכים כאשר מספר אנשים הרבה פחות יצירתיים והרבה יותר מסוכנים לוקחים את העניין ברצינות.
השניים מתרגלים פרזנטציה שאותה הם אמורים להציג לאנשים בעלי השפעה רבה על עבודתם. חבריהם ששומעים את הפרזנטציה כמעט נרדמים ושני החברים נלחצים וכמובן שהתוצאות לא ממהרות לבוא. הסצנה הזו ממקמת את הדמויות ואת הסיפור בדיוק במקום בו הבמאי רוצה בעיר ללא הפסקה שבה קשה להצליח, קשה לעמוד בקצב וכמעט בלתי אפשרי לעמוד בתנאי החנייה.אבל בואו לא ניקח את הסרט ברצינות יתרה, זה סרט שמטרתו היא בעיקר להעלות חיוך רחב. למרות ש"הורדוס איילנד" הרבה יותר שנון והרבה פחות שטחי מסרטי שי כנות ודומיו, הרי שאתם ממש לא תרגישו חכמים יותר אחרי צפייה בסרט ואתם גם ממש לא תזכרו שם של אף דמות.
כותבי הסרט פנו לדמויות בצורה מאוד סטראוטיפית, כפי שנעשה בסרטי הבורקס הקלאסיים. אך מה שמבדיל את ששון ופארוק הוא שתמיד הייתה הצדקה להקצנה שלהם, בין אם זה לרדוף אחרי הגברת לולה או לתפוס את צ'רלי. בן פרי וליאור דראל נראים כאן לחוצים, לחוצים מדי, וקשה להזדהות עם דמויות כאלו.מה שכן, יורשה לי להחמיא שזהו אחד הסרטים היחידים שיצאו בשנים האחרונות שפונים לכל סוגי האוכלוסייה בארץ. כותבי הסרט מאזנים בקלות בין בדיחות צעירות וחדשות לבין בדיחות בסגנון הבורקסי הישן. גם גבי עמרני הגדול זוהר כאן לרגע וגונב בקלות את ההצגה. אופיו הקליל של הסרט מצליח ליצור בידור קיצי קליל ומצחיק.
הורדוס איילנד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אילתגיל: 4817/10/2018 19:58:16
6/10אייקון ציון
גבי עמרני והמטפלת הנינג''ה שלו היו נפלאים, כשהוא נראה על המסך חייכתי בהנאה. מעבר לזה, אותי אישית הסרט שעמם ולא הצחיק. חתיכות מודבקות לכאילו סיפור. מי שבעיות החנייה בתל אביב מציקות לו אולי יתמלא הבנה לרעיון שעומד בבסיס התסריט. זהו. שוין. תכלס 5, ריחמתי ונתתי 6.
שם: Shirrrגיל: 3025/08/2018 16:02:28
9/10אייקון ציון
האמת שלא באתי עם ציפיות, ובסוף ממש נהניתי! סרט ישראלי מצחיק וכיפי, עם שחקנים טובים והפקה שמרגישה ממש איכותית.
שם: קטיגיל: 3723/08/2018 15:20:39
8/10אייקון ציון
הסרט סבבה, קליק, קליט, מצחיק, רק קצת מוגזם הצחוק על שב"כ. בסך הכל בסדר, לא הייתי מגדירה אותו כקורע מצחוק, לא מתאים לילדים מתחת לגיל 10.
קישורים
חץ הורדוס איילנד (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ישראלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט