זרים אינטימיים ביקורת סרט

Confidences Trop Intimes Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "זרים אינטימיים":
"היצ'קוק היה אוהב את זה !"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Confidences Trop Intimes
משחק סנדרין בונאר, פבריצה לוצ'יני, מייקל דוקאוסי, אן ברושט, גילברט מלקי, לורנט גמלון, הלן סורגר במאי/ת פטריס לקונט  
זר
ביקורת סרט לזרים אינטימיים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"היצ'קוק היה אוהב את זה !"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קומדיה רומנטית שהיא מותחן פסיכולוגי אפלולי – לא יאמן, אבל הז'אנרים הקולנועים הכל כך שונים אחד מהשני מסוגלים ללכת שלובי זרועות לעבר השקיעה בלי לחרוק לרגע אחד. "זרים אינטימיים" הוא אולי הסרט הרומנטי הטוב ביותר שיצא מצרפת בשנים האחרונות.לכאורה מדובר בעלילה קומית שבלונית לחלוטין: אנה הולכת לפסיכיאטר אך טועה בדלת ונכנסת לתוך משרדו של יועץ המס המרובע, וויליאם פאבר. זה לא מספיק לתקן אותה על טעותה והיא שופכת את כל אשר על ליבה לפניו. אבל מי זו באמת אנה ? האם היא באמת לא מודעת לטעות שלה ? ומדוע יועץ המס אינו חושף את זהותו האמיתית ? מה יקרה כאשר זהותו תיחשף ?
"זרים אינטימיים" הוא בעצם קומדיה רומנטית, סיפור אהבה נוסחתי, אבל לקונט בונה אותו כמו סרט מתח אפלולי, מוסיקה בלשית, קלוז-אפים מסתוריים, מסדרונות ארוכים וחדרים חשוכים. מערכות יחסים רומנטיות טריות תמיד גורמות למשתתפים לחשוף את הסודות הכמוסים ולעיתים האפלים ביותר, שאף אחד בעצם לא באמת מעונין לחשוף. מערכות יחסים אינטימיות הנוצרות בין אנשים זרים הן תמיד בגדר תעלומה. זה הנושא שעוסק בו הסרט.בעזרת תסריט מבריק המכיל דיאלוג ציני וחוש הומור יבש. סנדרין בונר ופבריס לוקיני, שני שחקנים נפלאים, יוצרים מערכת יחסים עדינה ומרגשת בעזרת ניואנסים צנועים. הצילום אפלולי וחושני ועם זאת מעודן ואינטימי בצורה חריגה. מאז "מצב רוח לאהבה" לא נראה צילום אינטימי יפה כל כך. לא פעם האווירה בסרט הזכירה לי את הסצינה המבריקה מסרטו של היצ'קוק "חלון אחורי" שבו צל מאיים מכסה את פניו של ג'ימי סטיוארט ואז מסתבר שאותו צל מאיים זו אהובתו גרייס קלי.
נראה כאילו לקונט החליט ליצור סרט רומנטי באווירה היצ'קוקית והוא עושה את זה ובגדול. למרות שאין כאן תעלומת רצח, ריגול או חטיפה, לקונט לוקח אותנו למסע אפלולי ומותח יותר מכל סרט מתח שנראה בתקופה האחרונה. כאשר סצינה מתחילה אין לך מושג כיצד היא תיגמר, כל שיחה מרמזת למשמעות נוספת, כמו מערכת יחסים טרייה שאין מושג לאף אחד מהמשתתפים בה כיצד היא תתפתח. סנדרין בונר שאף פעם לא הצטיינה בחושניות יתר, מצליחה לבלבל את קהל הצופים. מצד אחד היא מגושמת ומצד שני חושנית וזאת בלי לחשוף את חלק מגופה אפילו לשנייה אחת."זרים אינטימיים" נוסך בקהל הצופה בו ספק, חוסר וודאות, מסתורין ויוצק לתוכם ביישנות, תשוקה ואינטימיות שכמעט ולא קיימת יותר בצורת הבידור הכל כך פופולארית הזו שנקראת קולנוע.

"זרים אינטימיים" היא יצירה קולנועית אפלה שבסופה יש התחדשות, התגלות ואור גדול המעלה חיוך על השפתיים.
זרים אינטימיים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אורנהגיל: 6216/08/2020 12:14:58
9/10אייקון ציון
סרט רגיש ונעים. מציג יחסי נשים גברים באור שונה ומפתיע באינטימיות הנוצרת המהלך הסרט. ממליצה לאוהבי רומנטיקה.
שם: שירלי קנטורגיל: 3307/09/2004 22:32:31
8/10אייקון ציון
אכן סרט מקסים ונעים; ללא סערות ודרמות גדולות, אבל עם הרבה מאוד רגשות וחן. צילום יפה, משחק מענג, כימיה נהדרת בין השחקנים. סרט על העזה, על נכונות, על מעצורים, ועל מה שמחכה מעבר להם, למי שמוכן להתאמץ ולעבור אותם... נהניתי מאוד
שם: איה שניגיל: 4001/08/2004 11:59:27
10/10אייקון ציון
סרט נפלא, העולם מלא באנשים טובים, אבל לכל אחד יש את השריטות שלו, בסרט הזה אפשר לראות איך כל אחד למרות השריטות שלו יכול לעזור למשהו אחר. סרט אנושי בצורה בלתי רגילה, זורם, עם הומור. שימו לב לבמאי הזה פטריס לקונט, יש לו אמירה מיוחדת, צורת צילום מיוחדת. נכון אם אתם לא אוהבים סרטים קטנים ואנושיים אל תלכו אליו, זה סרט שנוגע בך, אבל צריכה להיות לך קצת רגישות כדי שיצליח לעשות זאת.ממליצה בחום לאוהבי הקולנוע הפשוט והאמיתי.
קישורים
חץ זרים אינטימיים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט