גבהים ביקורת סרט

Heights Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "גבהים":
"משחק מעולה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Heights
משחק גלן קלוז, ג'יימס מרסדן, אליזבת בנקס, ג'סי ברדפורד, איזבלה רוסוליני, מתיו דיוויס, ג'ורג' סיגל במאי/ת כריס טריו  
דרמה
ביקורת סרט לגבהים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"משחק מעולה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע50.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בדרמה הניו יורקית החדשה "גבהים" אתם עומדים להיחשף ליממה שתשנה את חייהם של הדמויות המרכזיות בו. לראשונה הדמויות מעזות להתמודד עם השאיפות, החלומות והסודות האפלים שהם מחביאים עמוק בארון ומגלות שכדי לחיות את החיים האמיתיים כדאי להכניס בהם קצת תשוקה ולוותר על הפשרות היומיומיות שאוכלות להם את הלב.לפני הכול, "גבהים" נשען על תסריט ובימוי מקצועיים שלתוכם מזריקים חיים צוות שחקנים מעולה. המפורסמת ביותר בקאסט הנוצץ והצעיר של הסרט היא דווקא המבוגרת שבחבורה. גלן קלוז שמוכרת בעיקר מתפקידיה בסרטים הקלאסיים, "חיזור גורלי" ו"יחסים מסוכנים" משתפת פעולה עם קבוצה של שחקנים צעירים שזו הפעם הראשונה שניתנת להם במה להפגין את יכולתם כשחקנים דרמטיים רציניים.
גלן קלוז, שנותנת כאן את הופעתה הטובה ביותר מזה שנים, מגלמת את דיאן, שחקנית תיאטרון שעל הבמה היא גדולה מהחיים אבל במציאות בעלה משפיל אותה בפומבי כאשר הוא מנהל פרשיית אהבים עם המחליפה שלה. יש לה בת שהיא צלמת מאוד מוכשרת שעומדת להתחתן עם עורך דין יהודי. האם הדאגנית חוששת שבתה תחזור על הטעויות שלה ולכן היא מטרידה אותה בנושא. קלוז מצליחה לנוע בכישרון בין מלודרמטיות תיאטרלית על הבמה עם מודעות עצמית משעשעת במיוחד.דיאן מלאת חיים ולמרות שהיא בעסק כבר עשרות שנים היא רחוקה מלמצות את אהבתה לתיאטרון. דיאן חיה חיים של הגשמה עצמית, ולכן היא מוטרדת מכך שבתה איזבל, עומדת לוותר על חלומה הגדול - להיות צלמת. את איזבל מגלמת אליזבת בנקס שמוכרת בעיקר מתפקידה בלהיט "בתול בן 40". בקומדיה היא מגלמת צעירה בלונדינית חרמנית במיוחד שעובדת בחנות ספרים. ב"גבהים" היא צלמת רצינית ומאוד אפרורית שרוצה לצלם יותר מחתונות וכאשר נופלת בידה ההזדמנות היא נאלצת לוותר עליה בגלל שהיא עומדת להתחתן עם ג'ונתן – עורך הדין.
את ג'ונתן בן זוגה, עורך דין יהודי, מגלם ג'יימס מרסדון שמוכר לנו בעיקר מתפקידו כצייקלופ בסרטי "אקס-מן". מדובר בתפקידו הטוב ביותר של השחקן החתיך שהתפרסם בעיקר בתפקיד קבוע בסדרה "אלי מקביל" וכשחקן משנה בלהיט מלפני שנה, "היומן". מדובר בדמות מאוד מורכבת ולפי דעתי הכי מאתגרת מבחינת משחק בסרט. לכן די מפתיע שמרסדון נבחר לגלם את הדמות המדוברת. לשמחתי אפשר להכריז שזו הפעם הראשונה שאפשר להגיד שג'יימס מרסדון נראה משחק ולא רק נראה טוב.את אלק, הצלע הרביעית המרכזית בסרט מגלם ג'סי בראדפורד הצעיר שמוכר לקהל הישראלי מהסרט, "מעודדות צמודות". בראדפורד שכיכב בעיקר בסרטי נעורים משכנע כשחקן צעיר באוף, אוף ברודווי שמנסה לפלס את דרכו אל מרכז סצנת התיאטרון ומפגש עם דיאן יכול לשנות את חייו. ארבעה אנשים מאוד בודדים בתפוח הגדול שלמרות כמות האנשים העצומה שמסתובבים בה בלי הפסקה יכולה להיות גם מאוד קרה ומנוכרת.הסרט "גבהים" מבוסס על מחזה אל איימי פוקס והוא שוכתב על ידי הבמאי הצעיר כריס טריו והמחזאית עצמה. לשניהם זהו סרט קולנוע ראשון. השניים מצליחים ביעילות רבה ליצור את אחד הסרטים העירוניים היפים ביותר שראיתי מזה זמן רב. "גבהים" זה סרט על הגשמה עצמית וכיצד אותם סודות קטנים בעצם מונעים מאתנו לחיות את החיים האמיתיים. על הפחד שלנו להכיר את העולם שבו אנחנו חיים. על הפחד שלנו להכיר בעצמנו ובדרך החיים הנכונה לנו. "גבהים" הוא סרט על כך שאנשים צריכים ללכת אחרי התשוקות של עצמם ולא לפחוד, אחרת הם עלולים לגלות שלחייהם אין טעם.
גבהים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אמנון אלביגיל: 9922/01/2006 10:54:47
6/10אייקון ציון
משעמם.
קישורים
חץ גבהים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט