חדשות קולנוע וסרטים

חמישה כוכבים: הסרטים האהובים על אלמה קישון ומיכאל גבעתי

מדור חמישה * כוכבים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המדור מארח השבוע את אלמה קישון (נכדתו של אפרים קישון) ומיכאל גבעתי ("כיפת ברזל") שמככבים בסדרת הנוער החדשה "דאנסטורי" ובוחרים את חמשת הסרטים האהובים עליהם. הסדרה משודרת בימים א'-ה' בערוץ דיסני ב-yes
הבחירות של אלמה קישון

רטטוי - "הסרט האהוב עליי ביותר. ראיתי אותו לראשונה בכיתה ו' בפסטיבל הסרטים בירושלים, הוא פתח את הפסטיבל ובאותה השנה ראיתי אותו כמעט כל יום. נראה לי שהתאהבתי בו בעקבות האוכל ופריז. אני אוהבת גם את כל שאר הסרטים של פיקסאר שמצליחים ליצור עולמות מדהימים".

על הסרט: בראד בירד כתב וביים עולם בו עכברוש קטן בשם רמי, שחולם להיות שף, עוזר לעובד מסעדה כושל להיות שף מוצלח. זוכה פרס אוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר ופרס גלובוס הזהב לסרט האנימציה.



ילדות רעות - "זו קומדיית הנעורים של בנות בשכבת הגיל שלי. סרט שעובד עד היום ואני משוגעת עליו, אחלה קומדיה".

על הסרט: מבוסס על הספר לעזרה עצמית "Queen Bees and Wannabes" של רוזלינד וייסמן, בו מסופר על חברויות בין בנות בתיכון וההשפעות המזיקות שיכולות להיות להן על בנות. במה שהפך להיות סרט פולחן שכתבה טינה פיי, מככבות לינדזי לוהן ורייצ'ל מקאדמס וזו הייתה ההופעה הקולנועית הראשונה של אמנדה סייפריד. לוהן קטפה שלושה פרסים בטקס פרסי בחירת הנוער על תפקידה בסרט שעודנו מצוטט.



ספרות זולה - "אני מתה על טרנטינו, יש לו פסקולים מדהימים בכל הסרטים שלו וזה הסרט הכי אסתטי, יפה ומוצלח שלו. הכל שם עובד והמוזיקה מדהימה".

על הסרט: קוונטין טרנטינו משלב בעולם הפשע שהוא יוצר קווי עלילה שמצטלבים זה בזה: צמד רוצחים שכירים עם נטייה לדיונים פילוסופיים, מתאגרף כושל, זוג שודדים זוטרים ועוד. זוכה דקל הזהב בפסטיבל קאן ופרס אוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר.



לה לה לנד - "אני אוהבת אסתטיקה וזה אחד הסרטים הכי אסתטיים שיש. הכל שם יפה, עשוי ומוקפד. יש לי גם הערצה קלה לאמה סטון וראיין גוסלינג".

על הסרט: סיפור אהבה מוזיקלי של פסנתרן ג'ז קשה יום (ראיין גוסלינג) ושחקנית מתחילה (אמה סטון) בלוס אנג'לס. זוכה שישה פרסי אוסקר, כולל לפסקול הטוב ביותר ובשבעה פרסי גלובוס הזהב.



אי הכלבים - "סרט בבימויו של ווס אנדרסון שאני תמיד אוהבת וזה הסרט הכי טוב שהוא הוציא אי פעם. הכל שם יפה בטירוף: השימוש בשפות, האסתטיקה היפנית והאנימציה המהממת ואני אוהבת דברים יפים". על הסרט: העלילה מתרחשת ביפן דיסטופית בעתיד הלא רחוק. נער בן 12 וחבורת כלבים, מחפשים את כלבו האבוד באי אליו הוגלו כל הכלבים בעיר, לכאורה בשל התפרצות שפעת כלבים. אנסמבל המדבבים כולל מגוון שחקנים מוכרים כמו אדוארד נורטון וסקרלט ג'והנסון. ווס אנדרסון זכה בפרס דוב הכסף על הבימוי בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בברלין.



הבחירות של מיכאל גבעתי

רוקדים ברחובות - "השפיע עליי מאוד כילד וגרם לי להתחיל לרקוד. פעם ראשונה בחיי שראיתי ברייקדאנס זה היה שם".

על הסרט: בעולם תחרותי של ריקודי רחובות, בו צוותים נלחמים זה בזה על כבוד וכסף, זוג חברים מנהיג את אחת הקבוצות. ככל שמאתגרים יותר את הקבוצה אותה הם מנהיגים, כך גם החברות שלהם עומדת במבחן והם חייבים להוכיח את עצמם. זוכה בטקס הכוריאוגרפיה האמריקאית על הישג יוצא דופן בכוריאוגרפיה של סרט עלילתי.



הזאב מוול סטריט - "כתוב מעולה ומשחק מעולה של ליאונרדו דיקפריו".

על הסרט: מבוסס על סיפורו האמיתי של ג'ורדן בלפורט – ברוקר לשעבר ומרצה מוכר, שעסק בסחר לא חוקי של מניות ומופיע בעצמו בתפקיד קטן בסיום הסרט. היה מועמד בחמש קטגוריות של פרסי אוסקר, בהן לסרט הטוב ביותר ולבמאי הטוב ביותר למרטין סקורסזה. זוכה פרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר (לאונרדו דיקפריו) ובפרס AFI (מכון הסרטים האמריקאי) לסרט הטוב ביותר.



דוקטור סטריינג' - "אני מאוד אוהב את מארוול באופן כללי, אבל באופן ספציפי בסרט הזה משחק בנדיקט קמברבאץ' - שהוא לדעתי אחד השחקנים הכי טובים בעולם".

על הסרט: דוקטור סטריינג' הוא מכשף בעל כוחות מאגיים. בעברו היה נוירוכירורג מוכשר ונודע אך אנוכי, אשר עדיפותו הראשונה הייתה לצבור הון. זוכה בין היתר בפרס אנני על הישג יוצא מן הכלל של אפקטים מונפשים בהפקת לייב אקשן.

האביר האפל - "סרט מצוין שמושך אותך אליו בעיקר בגלל הדמות של הג'וקר שהית לדג'ר זיכרונו לברכה גילם. זה סרט שאני יכול לראות עוד מאה פעמים".

על הסרט: כריסטופר נולאן ביים בשובר הקופות את הית לדג'ר בתפקידו האחרון, הג'וקר שבאטמן (כריסטיאן בייל) נאבק בו ובטענות הפילוסופיות המנוגדות שהוא מנסה להוכיח. בסרט, שמלא בפעלולים ואפקטים, ניתן לראות גם כיצד הפך הארווי דנט לדו-פרצוף. נחשב לאחד הסרטים הטובים בכל הזמנים, זוכה בין היתר בפרסי אוסקר לשחקן הית לדג'ר (לאחר מותו) ובפרס לעריכת הסאונד.



קוראים לי סם - "סרט שאני מאוד ממליץ עליו מכל הבחינות. אהבתי שם את המשחק של שון פן ומישל פייפר וגם מבחינה עלילתית זה סרט מעולה".

על הסרט: העלילה מתמקדת בסם (שון פן), אב מוגבל בשכלו אשר נלחם מול רשויות הרווחה על הזכות לחיות עם בתו לוסי (דקוטה פנינג). שם הסרט מבוסס על "לא רעב ולא אוהב", ספרו של דוקטור סוס שמופיע במהלכו, ופסקול הסרט כולו הוא גרסאות כיסוי לשירי הביטלס. שון פן היה מועמד לפרס האוסקר על תפקידו ודקוטה פנינג זכתה בפרס השחקנית הצעירה מאיגוד מבקרי הקולנוע האמריקאי.

נמרוד שובל - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ קוראים לי סם (עמוד סרט)
חץ רוקדים ברחובות (עמוד סרט)
חץ אי הכלבים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט