חדשות קולנוע וסרטים

מה נאכיל את ה- DVD בנובמבר?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: בן חכים

החורף החליט להקדים. מה שאומר שהגיע הזמן להכין איזו כוס שוקו חם, לפרוס את שמיכת הפוך בעוד הסערה משתוללת בחוץ ולהכין את עצמינו למסיבת הוידאו הביתית האולטימטיבית (בתקוה שלא תעצור אותנו הפסקת החשמל הקלאסית) - כי חודש נובמבר הולך להמם אותנו בלהיטים שיחממו לכם את החורף ולא ייתנו לכם לקום מהכורסא (טוב, אולי רק למקרר ואי אילו צרכים של הטבע).

אז מה צופן לנו חודש נובמבר הקריר? לא מעט בלוקבסטרים קולנועיים וטלוויזיוניים, הכוללים בין היתר, חיות מונפשות, רביעייה מצחיקה, מכוניות מירוץ ומשימה בלתי אפשרית.

[*]

ב - 7 בנובמבר, חברת "גלובוס יונייטד" תוציא את להיט האנימציה החדש שכבר זכה לתשבוחות המבקרים ואהדת הקהל ברחבי העולם - "מעבר ליער".

"מעבר ליער", קומדיית האנימציה החדשה מבית "דרימוורקס", מספרת על אר. ג'יי, רקון נודד העוסק בנוכלות, המגיע ליערות סמוכים לפרברי ארה"ב ומופתע לגלות שהחיות במקום לא נוהגות להתערות עם בני האדם ולנשנש את האשפה שלהם. אר. ג'יי חוזר ומשכנע את החיות לעבור לצידה השני של הגדר, שמעבר לה, נבנה פרבר חדש. החיות מגלות את נפלאות האשפה של בני האדם, אולם הקרבה החדשה, מסכנת את הקהילה שלהם.

[*]

ואם כבר מדברים על סרטים מונפשים, חברת "פורום פילם", מתכננת להוציא ב - 14 בנובמבר את סרטה השביעי והמצליח של חברת "פיקסאר", שכבר זכה, כמו כל סרטיה, לשיווק מסחרי עצום בארץ ובעולם - "מכוניות", זה השם.

ספידי מקווין (בקולו של אוון וילסון), הוא מכונית מירוץ יהירה ושחצנית, שנמצאת בדרכה למירוץ הגמר הגדול על האליפות, אך תאונה בלתי צפויה בדרך, מובילה אותו לעיר רפאים שתושביה הם מעט תמוהים ומוזרים, שאפילו לא שמעו על מכונית המרוץ המפורסמת.

[*]

כעת, בעוד הוא תקוע בעיר שכוחת האל הזו, כאשר כל רצונו הוא להגיע בזמן אל המירוץ המיוחל, תושבי העיר המוזרים ילמדו אותו דבר או שניים על נאמנות, חברות והדברים הבאמת חשובים בחיים. (בנוסף לסרט, ייצורף גם הסרט הקצר המקסים שהוקרן בקולנוע טרם הקרנת "מכוניות" - "להקה של אדם אחד".)

חברת פורום פילם מתכוונת להוציא בנובמבר גם את "לאלף את אבא" (The Shaggy Dog ) שדילג על בתי הקולנוע בארץ. מדובר על גרסה מחודשת של חברת "דיסני" לסרט הקלאסי שלה משנת 1959.

[*]

קומדיה מטורפת ומוזרה על אב משפחה למופת, שמנסה לעשות רק טוב למשפחתו, למרות העובדה שמדי פעם הוא נהפך לכלב. הוא יעשה הכל כדי לבטל את הקללה הנוראית, וזה כולל לעצור את האיש שהטיל עליו את הכישוף. עד אז הוא פשוט חי חיי כלב.

אז אבי המשפחה היה פרד מקמוריי ובגרסת 2006 זה טים אלן (סנטה במשרה חלקית) כוכב המשפחה האולטימטיבי של דיסני בשנים האחרונות. עוד משחקים בסרט, רוברט דאוני ג'וניור, קריסטין דייויס ודני גלובר.

[*]

אבל, מסתבר שלא רק סרטים מתוכננים לצאת אלינו במהלך חודש נובמבר, כי אם גם סדרות - ואם כבר סדרות - אז למה לא הסדרה הקומית המצליחה ביותר שנוצרה אי פעם? (ניחושים, מישהו?).

במהלך חודש נובמבר, חברת "פורום פילם", מתכננת להוציא את עונתה השביעית והמדוברת של הסדרה הקומית שעשתה היסטוריה בעולם כולו - "סיינפלד".

[*]

עונתה השביעית והבלתי נשכחת של סדרת הקאלט הנצחית, שהיא על הכל, אך על שום דבר, מביאה את הגיבורים הניו יורקים, ג'רי, ג'ורג', איליין וקרמר - לסיבוב נוסף. בין פרקי העונה השביעית, ניתן למצוא את פרקי "האירוסין", "המאסטרו", "הספוגית", "הקאדילק", "ההזמנות", וכמובן, אחד הפרקים האהובים בכל הזמנים - "הסופ נאצי".

הוצאתה של העונה השביעית כוללת גם לא מעט תוספות: "מלכת הטירה: סיפורה של איליין בניס", "לארי דיוויד אומר להתראות", "הצצה פנימית אל מאחורי הקלעים", "לא שיש בזה משהו רע: פספוסים", "בכספת: קטעים שהושמטו בעריכה", "יאדה, יאדה, יאדה: הערות של היוצרים והשחקנים" ו"קטעי סטנד-אפ של ג'רי שלא נראו בשום מקום".

[*]

הסרט שחותם לנו את הכתבה, הוא אחד מהמשכוני הפעולה המדוברים ביותר של השנים האחרונות, אשר זכה לאהדה גורפת מצד המבקרים וביסס את השחקן טום קרוז טוב טוב בראש רשימת השחקנים הגדולים והריווחיים ביותר כיום בשוק הקולנועי - "משימה בלתי אפשרית 3".


"משימה בלתי אפשרית 3", בהפצת חברת "גלובוס יונייטד", עתידה לצאת גם היא ב - 7 לחודש נובמבר אל המדפים, ומחזירה אלינו שוב את המרגל האהוב, איתן האנט, שפרש ממשרתו בכדי לאמן יחידה חדשה של סוכנים, אך הוא מוצא את עצמו מתגלגל בחזרה לאקשן, בכדי להתעמת פנים מול פנים עם אוייבו הגדול ביותר עד כה - אוון דוידן (פיליפ סימור, זוכה פרס האוסקר על תפקידו ב"טרומן קפוטה"), ספק מידע ונשק בינלאומי, חסר מצפון או רחמים. התכנית: להציל את חברתו, יוליה (מישל מונהאגן היפייפיה, אותה אולי זיהיתם לאחרונה ב"קיס קיס באנג באנג" החביב) מזרועותיו של הנבל המרושע, דוידן. האמצעים: חבריו הטובים לצוות, שכיבדו אותנו בנוכחותם גם בסרטים הקודמים. אקשן: יש והרבה.

[*]

עוד סרטים שנראה, "טיסה 93" (שכבר אפשר למצוא בחלק מהספריות), החלק השלישי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" - "מהיר ועצבני טוקי ודריפט" וסרט הילדים "מסביב לעולם עם פליקס".

אז, למה אתם מחכים? יאללה, למדפים...

הערת מערכת: תאריכי ההפצה רשומים לפי התאריכים המפורסמים באתר האינטרנט של חברת "גלובוס יונייטד" ו"פורום פילם".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט