חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: עונה שנייה ל"טהרן" ומותו של כוכב "הצלצול הגואל"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
העונה השנייה של ''טהרן'' יוצאת לדרך בשיתוף עם אפל TV, "'מתיר עגונות'' ו-''אורי ואלה'' הישראליות נמכרות לשידור בחו''ל, סדרה חדשה על חייו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, עתידה לעלות בתאגיד השידור וכמו כן דרמה קומית חדשה ב-YES העונה לשם ''למה מי מת?''. בעולם- HBO ממשיכה להכריז על סדרות בת לסדרה שמסרבת לצאת מחיינו- "משחקי הכס" וסקריץ' מ"הצלצול הגואל" הלך לעולמו בגיל 44 בלבד
העונה השנייה של "טהרן" יוצאת לדרך

סדרת המתח והריגול המצליחה של כאן 11, ''טהרן'', יוצאת לדרך בעונה שנייה. עוד לפני שעלתה לשידור עם עונתה הראשונה, שמה של הסדרה הופיע רבות בכותרות הודות לעסקת הענק שנחתמה כשענקית הסטרימינג "אפל TV" רכשה את זכויות השידור וההפצה של הסדרה בסכום גבוה. כעת לאחר הצלחת העונה הראשונה והביקורות החיוביות, דרמת הריגול יוצאת לדרך עם עונה חדשה בשיתוף עם ''אפל TV", ועתידה להתחיל בצילומים כבר בחודשים הקרובים, בתקווה שתעלה לשידור לקראת סוף 2021. הישגיה של הסדרה "טהרן" בקרב הקהל, מהווים רק חלק מרצף ההצלחות הגדולות של כאן 11, שהפכו בשנה האחרונה לדבר שבשגרה עם סדרות כמו "שעת נעילה" שנמכרה ל-HBO, "מתיר עגונות", "חזרות" ועוד.

[*]

על המפה: היצירה הישראלית ממשיכה להכות גלים בעולם

אחרי שנה פוריה בעשייה ישראלית מקורית שהפכה לפופולרית מאוד והצליחה לכבוש את לבבות הקהל הישראלי, עכשיו הגיע זמנן של שתי סדרות ישראליות לנסות ולכבוש את המסך גם בחו"ל. השבוע פורסם כי סדרת הדרמה של כאן 11 ''מתיר עגונות'', בכיכובו של אביב אלוש, נמכרה לרשת השידור הטלוויזיונית SBS ותשודר באוסטרליה. הסדרה מגוללת את סיפורו של הרב יוסף מורד המתמחה באיתור סרבני גט ושיכנועם לחתום על הגט אשר יתיר את מחוייבויותיהן של נשותיהם העגונות וישחרר אותן לחופשי.

יצירה ישראלית נוספת החולקת בשורה משמחת דומה היא הסדרה "אורי ואלה" שנמכרה בשבוע שעבר לרשת הטלוויזיה האמריקאית HBO. הסדרה, ששודרה לפני ארבע שנים בספקית התוכן HOT, מתארת סיפור נוגע ללב ומציגה מערכת יחסים בין אב לביתו, המתמודדים יחד עם אבדן אם המשפחה זה לצד זה. את הסדרה כתבה דינה סנדרסון (בתו של דני סנדרסון) שגם משחקת בתפקיד הראשי לצידו של שלמה בראבא.



"שרון": הסדרה החדשה על ראש הממשלה אריאל שרון

סדרה חדשה של כאן 11 מציעה לנו לקבל הצצה אל תוך סיפור כהונתו של ראש הממשלה לשעבר- אריאל שרון. הסדרה שנוצרה על ידי לוי זיני, שיצר בעבר עבור התאגיד את הסדרה "ימי בגין" על ראש הממשלה מנחם בגין, שוזרת את סיפורו של שרון דרך מנהיגותו ודמותו הציבורית בצל אירועים פוליטיים שנויים במחלוקת. עוד היא מגוללת את חוויותיו כאיש צבא וכשר בממשלות ישראל, לצד פרקים נבחרים בחייו של שרון כאדם פרטי, כילד בכפר מלל וכאיש משפחה. בין המרואיינים בסדרה אפשר למצוא את: גלעד שרון, עו"ד דב וייסגלס, אייל ארד, אורי שני, משה קפלינסקי, ישראל מימון, אסי שריב, ציפי ליבני, גדעון סער ואריה אלדד. הסדרה עתידה לכלול כשלושה פרקים אשר ישודרו החל מיום רביעי ה-17 בפברואר בשעה 21:15 בכאן 11.

[*]

(בתמונה: אריאל שרון. צילום יורם מילוא)

"למה מי מת?" - סדרה חדשה ב-yes

תחילתו של החודש השני לשנת 2021, מביא איתו ציפייה לקראת מבול התכנים והסדרות הישראליות שהובטחו לנו ועתידות לעלות על מסך הטלויזיה שלנו בשנה הקרובה. והפעם, סדרת דרמה ישראלית חדשה העונה לשם ''למה מי מת?', העוקבת אחרי דמותו של ערן, שנזרק על ידי חברה שלו ביום בהיר אחד. אם זה לא מספיק, מיד לאחר מכן הוא מאובחן כחולה בסרטן סופני.

כשערן פוגש בבית החולים את מיכל- חולת סרטן המנוסה בהתמודדות עם המחלה, היא עוזרת לו להתמודד עם המחלה ומלווה אותו לאורך מסע קומי רומנטי מלא במרירות ואופטימיות כאחד. לצד הופעתה של ליהי קורונובסקי ("לאבד את אליס") שגילחה את ראשה במיוחד לכבוד הסדרה, תוכלו לראות את השחקן אורי עטיה והופעות אורח של קותי סבג ("האח הגדול") ולאה שנירר ("מעושרות"). הסדרה זמינה החל מהתאריך ה-21.2 ביס דרמה.

דסטין דיאמונד ("הצלצול הגואל") מת בגיל 44

מי שגדל בשנות ה-90 ודאי זוכר את דמותו המיתולוגית של סקריץ' (דסטין דיאמונד) התלמיד החנון שהפך לעוזר המנהל בסדרה "הצלצול הגואל". אתמול, שבועיים לאחר שאושפז עם סרטן ריאות במצב מתקדם, הלך דיאמונד לעולמו בגיל 44 בלבד בבית חולים בפלורידה. דיאמונד כיכב בסדרה המקורית בין השנים 1989-1993 ובשתי סדרות ההמשך, אך היה חבר הקאסט היחיד שלא השתתף באתחול לסדרה שעלה בשנת 2020 לאחר שחשף סיפורים פרובוקטיביים מאחורי הקלעים של הסדרה בספר שפרסם.

[*]

סדרת בת נוספת ל'משחקי הכס"

למרות ש"משחקי הכס" הייתה חלק בלתי נפרד מחיינו במשך שנים, עם סיום הסדרה נראה שהיא חלפה מחיינו בסערה כמעט כמו שנכנסה אליהם. אולם כל כמה חודשים יוצא לנו להתעדכן בסדרת בת חדשה העתידה להצטרף לפרנצ'ייז האפי- פנטסטי, ונראה שסדרות הבת הפוטנציאליות המציעות לפתח את אותו עולם אהוב ממשיכות להיערם עוד ועוד.

עכשיו, מודיעה HBO על פריקוול חדש שנמצא בפיתוח לסדרה אשר יתבסס על סדרת הספרים של ג'ורג' ר. ר. מרטין- "עלילות דאנק ואג". בדומה לספרים, הסדרה תתלווה אל הרפתקאותיהם של סר דאנקן ואייגון טרגריין הצעיר ותתרחש 90 שנים לפני אירועי הסדרה המקורית. סדרה זו מתווספת לסיקוול "משחקי הכס- בית הדרקון", המהווה סדרת בת נוספת של HBOאשר נמצאת בתהליכי הפקה ועתידה לעלות לקראת שנת 2022.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ טהרן (עמוד סדרה)
חץ מתיר עגונות (עמוד סדרה)
חץ משחקי הכס (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט