חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "סנדמן" תהפוך לאחת הסדרות היקרות בתולדות נטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסדרה "סנדמן" המבוססת על ספרו של ניל גיימן מתקרבת למסך בזכות שיתוף פעולה בין נטפליקס והאחים וורנר, עזיז אנסרי חוזר לסטנדאפ שיעלה מחר, סדרת האימה החדשה של מייק פלאנגן, פרטים חדשים על סדרת הפנטזיה "המכשף" ו"נערות דרי" ו"נערות הכבלים" חוזרות
"סנדמן" של ניל גיימן תהפוך לאחת הסדרות היקרות בתולדות נטפליקס

לאחר שנים של חבלי לידה והפקה קשים במיוחד, עיבוד לייב-אקשן לספר "סנדמן" של ניל גיימן קורם עור וגידים, הודות לשיתוף פעולה מפתיע בין נטפליקס והאחים וורנר. כאמור, נטפליקס נתנה אור ירוק להפיק סדרה המבוססת על הקומיקס, העוקב אחר מסעותיו של מורפיאוס, אנתרומורפי המפעיל מניפולציות על חלומות ומציאות. אלן היינברג, התסריטאי של "וונדר וומן", מונה לכתוב את התסריט, והוא חובר לגיימן עצמו ולדייויד ס. גוייר כמפיקים בפועל.

לפי כמה מקורות, אולפנים רבים (כולל HBO) קיבלו את ההזדמנות לעבד את סנדמן, אלא שהפקתו נחשבת ליקרה במיוחד, בטרם נטפליקס נכנסה לתמונה. אחד המפיקים אף התראיין ואמר, "זו כנראה הפקת הטלוויזיה היקרה ביותר שחברת די.סי. [מבית האחים וורנר] הייתה מעורבת בה אי פעם". אמנם אין חדשות אודות הליהוק או אילו היבטים מן המיתוס של סנדמן ייכנסו לסדרה, אולם העסקה עצמה מעניינת בשל המעורבים בהפקתה. במהלך השנים, הוכיחה נטפליקס את יכולתה לייצר תכנים איכותיים המבוססים על ספרי קומיקס, בין היתר, בשל סכומי הכסף העצומים שהאולפנים נוהגים להשקיע במיזמים מסוג זה.

עכשיו, כאשר עסקת מארוול ונטפליקס התפוגגה, ענקית הסטרימינג מחפשת אחר מקורות תוכן גדולים, שיכולים למלא את פער הקומיקס שנשאר בקטלוג שלה. אמנם הסדרה "לוציפר" נוספה לאחרונה למערך השידורים (ולעוד עונה אחת ואחרונה בקרוב), אך משודרות לא מעט סדרות של די. סי. בנטפליקס, וסדרה כמו "סנדמן" יכולה להיות בדיוק הדבר הדרוש לה כדי לשמור על קהל החובב סוגה זו.

[*]

עזיז אנסרי חוזר ממחשכים לסטנד-אפ

נטפליקס מפתיעה עם סטנד-אפ חדש של הקומיקאי עזיז אנסרי. הספיישל, שכותרתו "עזיז אנסרי: תמונת מצב", יעלה מחר (9 ביולי). לפי הכיתוב: אנסרי משתף בתובנות עמוקות (ומצחיקות עד דמעות) על מודעות לצדק חברתי, על משפחה ועל האקלים התרבותי, בספיישל קומי שביים ספייק ג'ונז ("אדפטיישן"). מה שמפתיע, כי הקומיקאי שכבר שיחק בסדרה "מחלקת גנים ונוף", ואף כיכב וכתב סדרה מצטיינת וזוכת פרסים בנטפליקס: "מומחה לכלום", נעלם מזה זמן מאור הזרקורים בשל האשמות על התנהגויות מיניות בלתי הולמות נגדו. עתה הוא חוזר בספיישל אשר הוקלט באקדמיה למוזיקה של ברוקלין בניו יורק, ולדברי כמה מהנוכחים בהופעות, אנסרי משוחח גם על ההאשמות נגדו. "מיסת חצות" של המפיק מייק פלאנגן

נטפליקס הזמינה הסדרה בת שבעת הפרקים מכונה בלועזית "Midnight Mass", מהמפיק והיוצר של "מי מתגורר בבית היל" - מייק פלאנגן. הסדרה מתמקדת בקהילה על אי בודד, שם מתרחשים אירועים מופלאים, וגם כמה טקסים מפחידים ביותר, לאחר הגעתו של כומר צעיר, כריזמטי ומסתורי. בתוך כך, לעונה השנייה של "מי מתגורר בבית היל", פלאנגן מצרף שוב את טרבור מייסי, אלא שעונה זו של אנתולוגיית הזוועות תכונה: "The Haunting of Bly Manor" (אין עדיין שם עברי). ההזמנה לסדרה החדשה, כמו לעונה שנייה של "מי מתגורר בבית היל", מגיעה כחלק מהסכם רב-שנתי שחתמה נטפליקס עם פלאנגן.

[*]

"המכשף" מתקרב למסך עם פוסטר חדש

נטפליקס סיימה לאחרונה את צילומי הסדרה המדוברת "המכשף" ( "The Witcher") ועתה מתפרסם הפוסטר החדש. הסדרה מבוססת על סדרת ספרי הפנטזיה הנמכרים ביותר של הסופר הפולני, אנדז'יי סאפקובסקי, ומתוארת כסיפור אפי על גורל ומשפחה. הנרי קאביל (הזכור לנו מתפקידו כסופרמן) מגלם את הדמות המרכזית של גראלט מריביה, צייד מפלצת בודד אשר נאבק למצוא את מקומו בעולם, שבו אנשים לעיתים קרובות יותר רשעים ממפלצות. אבל כאשר הגורל מפגיש אותו עם מכשפה חזקה ונסיכה צעירה עם סוד מסוכן, על השלושה ללמוד לנווט ביבשת המתרחבת.

מי שאמון על בימוי ארבעה מתוך שמונת הפרקים הוא אריק סחרוב ("בית הקלפים", משחקי הכס"), כולל הפיילוט. אלכס גרסיה לופז ("דרדוויל") יביים שני פרקים ושרלוט ברנדסטום ("זרה") תביים את השניים הנוספים. התפקיד המרכזי של סירי, נסיכת סינטרה, מגולם על ידי פרייה אלן ("מלחמת העולמות"). דמויות אחרות כוללות את המלכה קלנת'ה (ג'ודי מיי, "משחקי הכס") ובעלה - האביר אייסט (ביורן הלינור הרלדסון, "רצח בדם קר"), יחד עם מרוסק הדרואיד (אדם לוי, "אבירי הלילה").

[*]

נערות דרי ונערות הכבלים חוזרות לנטפליקס בחודש אוגוסט

הסדרה הבריטית "נערות דרי" תשוב לעונה 2 בשני באוגוסט. על רקע הסכסוך הפוליטי של צפון אירלנד בשנות התשעים של המאה ה-20, תלמידות (ותלמיד) תיכון מתמודדים עם האתגרים האוניברסליים שכל המתבגרים בעולם מתמודדים איתם. הסדרה הספרדית "נערות הכבלים" תשוב לעונה 4 ב-09 באוגוסט. העלילה מתרחשת במדריד, בשנות העשרים של המאה הקודמת. ארבע נשים בחברת הטלפון הלאומית שומעות את המהפכה מתרחשת ומנהלות רומנים, חברויות וגם את מקום העבודה.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט