



"מרתק ומרשים"דם אש ותמרות עשן עם יותר מידי דיבורים בהתחלה ויותר מידי קולות נפץ בסוף . משהו מתפקשש בסרט הזה ששי לו את כל הפוטנציאל להיות מרתק לכל אורכו. מדובר בספור אמיתי על פיצוץ באסדת נפרט במפרץ מקסיקו , הארועים שהובילו לפיצוץ והמאבק הקשה של עובדי האסדה להינצל. 11 מקפחים חייהם על האסדה. הצופים מתבקשים להיערך עם מסיכת חמצן וסבלנות....
מומלץ סרט יפה שמספר סיפור אמיתי ועצוב. הסרט משלב סיפור יפה יחד עם קטעי אקשן/מתח מעניינים שממחישים מה קרה באותו אסון בלב ים. כולל גם משחק נחמד של מארק וולברג ומתאר את המקרה מהצד שלו.
סרט טוב ולא אחיד !!! השחקנים נהדרים, הצילום מצוין, הפס-קול מעולה מרבית האפקטים יפים ומציאותיים אבל רוב הדיאלוגים משעממים ומתישים והתסריט והעלילה מרדימים וחסרי עניין מאוד בחצי הראשון אך בחצי השני מצמררים, מרגשים ומטלטלים (חצי ראשון- 4, חצי שני-10). בקיצור, סרט שלא מיועד לכל אחד ובמיוחד לא לחסרי סבלנות. למרות כל המגרעות, כדאי לראות אך ורק בגלל החצי השני של הסרט !!!
סרט משעמם ברמות, לא מתקדם לשום מקום והעלילה חסר המון פרטים.. כל הסרט חיכיתי להתרוממות וחשבתי איך יכול להיות שקיבל ציון 7.5 בIMDB, והתשובה היא פשוטה - האמריקאים הם טיפוס של עם וברגע שנותנים להם סרט שמבוסס על סיפור אמיתי שהאומה מזדהה איתו זו הדרך שלהם להפגין גאווה לאומית. פשוט סרט טיפשי, רוב הפרטים בכלל לא ריאליים (למרות שמבוסס על סיפור אמיתי).. אי אפשר אפילו להשוות לסרט אסון אחר דוגמת קפטן פיליפס - פשוט לא בליגה שלו. אף פעם אני לא מקשיב לתגובות אבל בפעם הזאת פשוט נדהמתי שהסרט קיבל ציון כזה גבוה בIMDB.. בושה
סרט פעולה מלא אקשן, אבל בגדול מאכזב ואפשר לוותר