אול אין ביקורת סרט

All In Movie Review

תמונת כתבמעיין הררי על "אול אין":
"נבחרת שחקנים שקשה לפספס איתה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר All In
משחק שלומי קוריאט, צחי הלוי, יוני זיכהולץ, עומר עציון, דנה פרידר, יעל בר זוהר, דינה סנדרסון, זהר שטראוס, מיכאל הנגבי, צחי גראד, מאור כהן במאי/ת יהונתן בר אילן  
ישראלי
ביקורת סרט לאול אין מאת מעיין הררי | כתב קולנוע
ציון המבקר
"קצבי ומסעיר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע55.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בימים של בחירות, התכתשויות פוליטיות ופילוג בעם אין כמו קצת אסקפיזם משובח. הרבה זמן לא הייתה בארץ קומדיה טובה ובאופן כללי זה ז'אנר שלא נראה הרבה על המסך הגדול בארצנו רוויית הדרמה. כמה טוב שיש מי שזוכר להביא למסכים גם סרטים קלילים ולהזכיר לנו מהי חברות ישראלית.הבמאי יהונתן בר אילן ("חתולים על סירת פדלים"), ששותף בכתיבת התסריט, התגעגע לחברים שלו אז הוא החליט לחצות איתם ברכב את שביל ישראל- מדן ועד אילת, מה שהביא לו בהמשך את הרעיון לסרט. העלילה מתארת את עלילותיהם של ארבעה חברי ילדות: יקי הצ'ארמר והדבק שבחבורה (צחי הלוי), מורד - בחור דומיננטי שמתמודד עם משבר גירושין ומנסה להחזיר אליו את אהבת נעוריו (שלומי קוריאט), צופי הרגיש שמתמודד עם גמילה מאלכוהול ומחפש יציבות (עומר עציון) ובנסון - הרפתקן עייף שמחפש אהבה (יוני זיכהולץ, שגם היה שותף בכתיבת התסריט).
החבורה נפגשת שנים לאחר הפעם האחרונה בה התראו במטרה לצאת למסע משותף על מנת לסייע במשימתו של יקי ולפזר את האפר של סבו ברחבי הארץ. לאחר מספר אירועים משונים הם מוצאים את עצמם מפסידים סכום כסף רב, בדיוק בזמן בו הם מוזמנים למשחק פוקר גורלי, משחק באמצעותו הם מנסים ליישב סכסוך ישן שמציף בהם את חוויות העבר. בנוסף הם ימצאו את עצמם נלחמים על כבודם מול יוזם המשחק ויריבם מהתיכון - אורן קלירס (זוהר שטראוס, שנכנס שוב לנעלי הפושע הרגיש והקריזיונר).למרות שזו אולי נשמעת כמו קומדיית פשע מופרעת טיפוסית, העלילה גם טומנת בחובה לא מעט דרמה כשתוך כדי המסע מגלים החברים את חברותם מחדש, סוגרים מעגל עם עברם ונחשפים לחלקים חדשים בעצמם. נוסף על התנועה בין קומדיה לדרמה, קיימת בסרט גם לא מעט רומנטיקה שהופכת אותו לסרט עשיר מבחינה סיפורית אך מעט מבולבל, בייחוד במניעי הדמויות. אך על אף חוסר האחידות, הדבר שהכי תיקחו מהסרט הזה הוא שניכר שכל שותפיו לעשייה נהנו מיצירתו.
עיקר העלילה סובבת סביב ארבעת החברים, אבל מי שמובילות אותה לא פחות הן דמויות הנשים החזקות והמרעננות שבו, בראשן איה (יעל בר זוהר) חברתם מהילדות שעומדת במרכזו של משולש רומנטי בין מורד לאורן שהיו בני זוגה בעבר ומנסים לזכות בה שנית, בזמן שלה יש תכניות אחרות והילי (דינה סנדרסון)- בלשית מתחילה, אמביציוזית ובעלת מוסר מפוקפק שעוקבת אחר הארבעה בדרכם למשחק במטרה להפליל את אורן קלירס.זהו סרט מבדר עם עלילה קצבית וליהוק מוצלח של נבחרת שחקנים שקשה לפספס איתה, ביניהם- עומר עציון שמגלם את דמותו של צופי עם המון רגש וכנות ודינה סנדרסון שמשלבת בתפקידה איכויות דרמטיות וקומיות, יחד עם מגוון דמויות המשנה ובייחוד- צחי גראד ומאור כהן בתפקידים קטנים אך משמעותיים שמוכיחים שוב כמה שהם מעולים. מתאים לחובבי קומדיות פרועות ועלילות לא קונבנציונליות.
אול אין - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5015/04/2022 09:17:16
5/10אייקון ציון
תת רמה. הבעיה היא לא בזה שמדובר בסרט אידיוטי אלא בכך שהוא חסר קלאס. אתה לא מתחבר לאף דמות, המשחק חובבני, הדיאלוגים והעלילה לא מצחיקים.
שם: ברברי100גיל: 1924/09/2019 19:26:27
10/10אייקון ציון
קורע מצחוק קומדיה טובה לא משעממת לרגע משחק מצוין ממליץ בחום לראות אותו בקולנוע
שם: זוהרגיל: 4727/04/2019 00:59:27
7/10אייקון ציון
סרט ישראלי מטומטם, אבל מצחיק. כיף להעביר איתו ערב שישי.
קישורים
חץ אול אין (עמוד סרט)
צחי גראד
ביקורות נוספות של סרטי ישראלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
Radical4רדיקליציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.3
White Bird A Wonder Story5ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט