לב חצוי ביקורת סרט

The Heart of Me Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "לב חצוי":
"הטלנובלה הגיעה לבריטניה."
  שתף/י
פוסטר
משחק  
דרמה
ביקורת סרט ללב חצוי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הטלנובלה הגיעה לבריטניה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סיפורן של שתי אחיות, מדליין ודיינה. מדליין היפה אך הקרירה מתחתנת עם ריקי, אבל ריקי אוהב דווקא את דיינה העכברית אך החמימה. דיינה נכנסת להריון ונוסעת רחוק, וריקי מתגעגע, ואז טרגדיה. מדליין חושפת את הקשר בין השניים ובהזדמנות הראשונה נוקמת. האם המרושעת עוזרת לה לבצע את הנקמה. ריקי נכנס לדיכאון ונוקם במדליין. דיינה עוזבת את העיר ואז שוב פעם טרגדיה. האם האחיות יוכלו אי פעם להשלים או שריקי יעמוד במרכז חייהם לנצח נצחים?אין רגע דל בסרט "לב חצוי". על אף שהוא מתרחש בשנות השלושים והארבעים של המאה העשרים, זה מרגיש יותר כמו תרכיז מאד צפוף של "טלנובלה" מערוץ ויוה או במקרה היותר טוב כמו פרק אינטנסיבי במיוחד של "מלרוז פלייס" ז"ל. אירוע רודף אירוע, הדמויות נטולות כל עומק, אין הסברים הגיוניים למעשים שהם עושים והכל בקצב כל כך מסחרר שאתה לא מספיק להגיד "הלנה בונהם קרטר" וכבר היתה תפנית עלילתית מסעירה שמשאירה אותך עם פה פעור וסימני שאלה נוספים.
את הטלנובלה הזו ביים ביעילות רבה תדיוס או'סאליבן שהייתי ממליץ לו בחום למצוא עבודה באחת הסבוניות של אהרון ספלינג, הוא יעלה להם במקצת את הרמה עם הטאץ' האנגלי שלו ועדיין ישאיר אותם רדודים ומבדרים. זה גם היחס שלי כלפי הסרט הזה: הוא רדוד כמו אופרת סבון ממוצעת ועם זאת מצליח לבדר, השאלה אם הוא ראוי להקרנה על מסך גדול. כנראה מי שחובב מלודרמות זולות יתמוגג וימצא בסרט עניין. אני חושב שהוא היה יכול להמשיך לשכב על המדף של המפיצים ולעלות אבק, זה בדיוק מה שהוא עשה במשך השנה וחצי (אולי יותר) האחרונות. די תמוה בכלל שנמצא לנכון להוציא אותו להקרנות מסחריות.בסרט "לב חצוי" מככבים שחקנים טובים שכבר היו להם תפקידים הרבה יותר מוצלחים בעבר מאשר בסרט הזה, גם אם רמת הביצוע לא ירדה לרגע אחד. כולם עושים את תפקידם ברצינות תהומית ומעוררת השתאות. את הצוות מובילה הלנה בונהאם קרטר כדיינה הפריקית הכעורה. את האחות היפה והקרירה מגלמת אוליביה וויליאמס שזכורה כאשתו של ברוס וויליס המת בסרט "החוש השישי". את ריקי, הצלע הגברית במשולש מגלם פול בטאני שחקן בריטי מצליח שבתקופה האחרונה מופיע בהמון סרטים ביניהם "אדון ומפקד" ו"דוגוויל". כל השלושה שחקנים טובים הסוחפים אותך לתוך העלילה הקלושה והדי תלושה ובדרך נס מצליחים לעורר בה קצת עניין.
"לב חצוי" הוא לא סרט משעמם, אבל הוא גם לא סרט טוב, ובספק אם הייתי רוצה לראות אותו ביומית בבית הקולנוע, כי לא חסרות סבוניות מהסוג הזה בערוצי הסרטים בלווין ובכבלים. בכלל, נראה לי שערוצי הסרטים הם הבית המושלם בשביל מוצר קולנועי מהסוג הזה.
לב חצוי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
חץ לב חצוי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט