ג'וני ואבירי הגליל: פרקים 2+3

Johnny and The Knights of Galilee Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "ג'וני ואבירי הגליל: פרקים 2+3":
"הסדרה ממשיכה לעורר עניין עם שני פרקים לא רעים"
פוסטר Johnny and The Knights of Galilee
משחק עוז זהבי  אושרי כהן  מלי לוי  יואב לוי  יפתח קליין  יוסף סוויד  
ישראלי
ביקורת סדרה לג'וני ואבירי הגליל: פרקים 2+3 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"מרתקת ואמיצה"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
מדד פופולריות
5.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
במרכז פרק 2 עמד המפגש המקרי בין ג'וני לארוסתו לשעבר, הודיה, ובעלה במסעדה שג'וני הגיע אליה עם לקוחה שביקשה חוויה רומנטית לפני הסשן. המפגש מוביל לארוחת ערב משותפת בביתה של הודיה ובעלה שם אנחנו מגלים קצת על העבר של ג'וני והודיה ואת העובדה שג'וני עזב אותה שבועיים לפני החתונה. סצנת ארוחת הערב המשותפת הייתה עשויה נהדר ועבדה לכל אורכה. אם בפרק הראשון מערכת היחסים של ג'וני והודיה נראתה כנושא לא מעניין הרי שבפרק הזה היא מקבלת קצת נפח והופכת לרלוונטית. העובדה שהודיה מספרת לו שהיא בהריון היא עוד מכשול בדרך של ג'וני אליה ויהיה מעניין לראות איך ואם הוא יתמודד עם זה.בנקודה הקומית של הפרק הייתה סצנת הסקס של איתמר עם לקוחה לא שגרתית, שביקשה סקס תוך כדי נסיעה ברכב. הסצנה הייתה עשויה טוב והצליחה להצחיק בכלל, אם יש משהו שבינתיים חף מטעויות בסדרה זה הבימוי המצוין של דני רוזנברג.
שני הפרקים מתמקדים ביחסים בין שימי לאשתו, אילנית, שרואה תחילה את המקצוע שבעלה בחר כבגידה אך לאט לאט מבינה שזו הדרך המהירה לצאת מהבוץ הכלכלי שהיא ובעלה נמצאים בו. הסצנה בה שימי שוכב פעם ראשונה עם לקוחה ובכלל עם אישה שהיא לא אשתו הייתה איטית ושידרה ביישנות. מדובר בהחלטה נכונה שכן מדובר באחת הסצנות היותר טובות שהיו בסדרה עד עכשיו. השיחה בין שימי ואשתו כשהוא חוזרת הביתה מרמזת על המשבר שעומד להגיע ומאיים לפורר את חיי הנישואין שלהם ובהחלט יש למה לצפות בגזרה הזו.בפרק אנחנו מגלים שהמשבר שעבר על חלי, אחותו של ג'וני והסרסורית של העסק החדש משפיע גם על הלימודים שלה. ג'וני לא מצליח להגיע לאסיפת הורים בזמן ובמקומו מגיע קייס שמתחזה לג'וני ועוזר לחלי להוציא את המורה מהוריד שלה. זה אמנם עוד רחוק אבל אני בהחלט רואה התאהבות של חלי בקייס בהמשך. יהיה מעניין לראות אם ליוצרים יש מספיק אומץ לעסוק ברומן בין קטינה לנער ליווי.
קייס, שכזכור פרש מהעסק, מוצא את עצמו חוזר אליו מהר מאוד כדי לעזור לקרוב משפחה שהסתבך. הוא שוכב עם לקוחה שלו שעובדת במשרד עו"ד ומבקש ממנה עזרה תמורת סקס. היא מסבירה לו שמלבד לסקס הוא יצטרך גם לשלם על שירותיה כעורכת דין מה שמוביל אותו להודיע לחלי שהוא מצטרף לחבורה של ג'וני.בסצנת הסקס הקומית המרכזית והמשונה אנחנו רואים את ג'וני עם לקוחה שפשוט לא מצליחה לגמור. אחרי אינספור ניסיונות ג'וני מנסה משהו אחר ולוקח אותה ליער, אלא שנחש מכיש אותו במקום לא כל כך נעים. כמו בפרק הקודם גם הסצנה הזו נועזת, מצחיקה ועשויה נהדר.מדובר בצמד פרקים טובים של ג'וני, אם כי לא מדהימים. הסדרה ממשיכה לנוע בשני קווים של דרמה אפקטיבית מצד אחד וקומדיה פרועה מצד שני ובינתיים עושה את זה בהצלחה. היא אולי לא ממש מדייקת בתיאור האופן בו מרגישים אנשים שעוסקים בזנות, שכן מדובר בדרך כלל באנשים הרבה יותר אומללים מאיך שהסדרה מציירת אותם, אבל היא בהחלט מספקת את הסחורה. ההרגשה היא ש"ג'וני ואבירי הגליל" נכנסת יותר ויותר עמוק ויהיה מעניין לראות עד כמה רחוק היא באמת תעז ללכת.
ג'וני ואבירי הגליל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: sean.bגיל: 2113/11/2015 02:54:18
10/10אייקון ציון
סדרה טובה מאוד שווה מאוד לראות!!
שם: Hגיל: 4203/09/2015 08:54:59
2/10אייקון ציון
מאכזב. הכותבים רכבו על גימיק של גברים שהם זונות. כל נושא הוא ראוי, רק ששכחו להכניס נשמה לתסריט - כך יוצא שהתסריט בעיקר טכני ומקדם עלילה בינונית ומלאה בקלישאות. חוץ מעוז זהבי (שאגב משחק מעולה ועושה את המיטב עם מה שנתנו לו), אני לא מאמינה שנשות פריפריה ישלמו אלפי שקלים בעבור לילה עם שלושת הגברברים האחרים - נא לבקר באתרים/סרטים שעוסקים בצ׳יפנדייל. בחורים כמו צ׳יינינג טייטום, מת׳יו מקונוהי שיחקו כאלה בעבר...
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות ישראלי
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט