"פולמון": ביקורת פרק הבכורה''

Full Moon Series Review

תמונת כתבניצן המבורג על ""פולמון": ביקורת פרק הבכורה''":
"מתחיל חלש ומשתפר בהמשך"
פוסטר Full Moon
משחק תומר קאפון‏  אורטל בן שושן  יובל שרף  אלישע בנאי  רוסלנה רודינה  ירדן הראל  מאור שוויצר  און רפאלי  צחי הלוי  מיכל ינאי  
ישראלי
ביקורת סדרה ל"פולמון": ביקורת פרק הבכורה'' מאת ניצן המבורג | כתב
ציון המבקר
"טעם של עוד"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
מדד פופולריות
3.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
העלילה של "פול מון", סדרת הדרמה היומית החדשה של HOT, מתמקדת בבר, בכיכובה של אורטל בן שושן ("השוטר הטוב"), ובבן-זוגה במציאות הלא הוא – תומר קפון ("תאג"ד", "פאודה"), שמגלם את עידן, האקס שלה. בר ועידן לא נמצאים בקשר כבר ארבע שנים. ביום בהיר אחד מקבלת בר מייל בלתי צפוי מהאקס, ששוהה בתאילנד. במייל עידן מזמין אותה אליו לתאילנד לכפר סאנוק, ושולח לה כרטיס טיסה. מספר שנים קודם לכן, כשעידן ובר רק נפרדו, עידן נפגע בפעילות מבצעית בשירותו הצבאי וזיכרונו נמחק כליל ואיתו אבד כל עברו - כולל עברו עם בר. אחת לחודש זה קורה. הירח מתמלא בלבן, ובתאילנד, כמו בתאילנד, הישראלים לא שוכחים לנצל זאת כסיבה למסיבה. בר, שעובדת כמגישה בטלוויזיה ונמצאת בתוך מערכת יחסים, מרגישה שהיא חייבת את זה לעצמה כדי ליישר את העניינים בינה ובין עידן, נענית למייל ויוצאת לדרכה לתאילנד. לבסוף היא מוצאת את עידן במסיבת הפול-מון, שהוא ארגן בעצמו, ונדהמת לגלות שהוא לא זוכר אותה, ובטח שלא טרח להזמין אותה. מכאן העניינים רק יוצאים משליטה.
את "פול מון" כתבה היוצרת שירה אלון ("שוברי גלים", "חצויה") ובשיתוף האחים לבימוי דורון ויואב פז ("מתים לרגע"), הם הוציאו את הסדרה הישראלית אל מחוץ לגבולות המדינה. למרות הפרק הראשון, שהיה עמוס למדי, עדיין קשה לשפוט. עלילת הסדרה לא ריאליסטית במיוחד, למרות שעל פניו הסיפור ייתכן. עם זאת, "פול מון" מקפידה לשלב אלמנטים רבים: מתח, אקשן, משולש רומנטי ואף נגיעות של קומדיה בדמות הופעתו של אלישע בנאי. יש לציין כי הפרק לא התחיל בצורה טובה, כראוי לפרק ראשון בסדרה. השתלשלות העניינים בעלילה התפתחה בקצב מהיר מדי, המשחק נראה מאולץ ואפילו קצת חובבני, מה שיכול להזכיר התחלה של סדרת נוער בערוץ הילדים, אלא שמחציתו השנייה של הפרק פיצתה על כך. הגעתה של בר מישראל אל האי המרוחק הביאה איתה את הישועה. אט אט התהווה לו מתח וסוף הפרק מעיד על כך. היעד הושג – נשארנו עם טעם של עוד בציפייה לפרק הבא.
הטלנובלה, שצולמה ברובה בתאילנד, מעוטרת בקאסט מעניין: הדוגמנית יובל שרף ("ניויורק"), רוסלנה רודינה, דין מירושניקוב ("תאג"ד"), מיכל ינאי, סיון מסט, צחי הלוי ("פאודה"), ירדן הראל ואפילו און רפאלי, אחיה הצעיר של בר, שמגלם בה את תפקיד הביכורים שלו.
פולמון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ פולמון (עמוד סדרה)
יובל שרף
ביקורות נוספות של סדרות ישראלי
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט