ג'וני ואבירי הגליל - פרקים 6+7

Johnny and The Knights of Galilee Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "ג'וני ואבירי הגליל - פרקים 6+7":
"הסדרה ממשיכה לצנוח עם שני פרקים רעים"
פוסטר Johnny and The Knights of Galilee
משחק עוז זהבי  אושרי כהן  מלי לוי  יואב לוי  יפתח קליין  יוסף סוויד  
ישראלי
ביקורת סדרה לג'וני ואבירי הגליל - פרקים 6+7 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"משעמם וקלישאתי"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
מדד פופולריות
5.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי שנפתחה בצורה מבטיחה ומשיכה בצורה צולעת "ג'וני ואבירי הגליל" מגיעה לשפל חדש עם שני פרקים פשוט רעים. פרקים שש ושבע של הסדרה היו הגרועים ביותר עד כה בפער די גדול מהשאר, כשכמעט שוב דבר מעניין לא קורה ורוב קווי העלילה הולכים בכיוון הלא נכון.קווי העלילה המרכזיים הפכו לקיטשיים ומשעממים, כשבראש הרשימה עומד הסיפור של ג'וני והודיה שהפך מכזה שלא מעניין לכזה שכבר מעיק על הסדרה וכרגע לא נראה שזה בדרך להשתנות. הסצנה המרכזית של השניים. בה מגיע ג'וני לביתה של הודיה בחנוכה ורואה את משפחתה יחד עם ניר הייתה מלאה בקלישאות. הגזרה של חלי וקייס גם היא לא מבשרת שינוי והפכה להיות פשוט גנרית לחלוטין. השניים מקיימים רומן ו.. זהו בערך עם מפגשים רומנטיים ביניהם שמתאימים לתכנית נוער ולא לתכנית דגל של אחד מגופי הטלוויזיה המרכזיים בישראל.
בנקודות החיוביות אפשר לציין את שימי ואילנית שהסיפור שלהם ממשיך להתפתח בצורה מעניינת. הפעם השניים החליטו לפרוש מהחברה של ג'וני ולהקים עסק משלהם. בפרק 7 אילנית מחכה בחוץ בזמן ששימי מגיע לקולגה של אילנית כלקוח. כשהוא יוצא המתח בין השניים ניכר ועשוי מצוין והסדרה מצליחה לשמור על העניין בתחום הזה.עוד נקודה חשובה שיש לציין היא סצנת הסקס הנועזת של איתמר בפרק 6. כשהוא מגיע כפיצוי ללקוחה שאוהבת את הדברים קצת אחרת ומבקשת ללבוש סטרפ-און ולקיים יחסי מין איתו. הסצנה לא מאוד גרפית אבל לא משאירה הרבה מקום לדמיון. ליוצרי הסדרה ול”YES” מגיע ח"ח על התעוזה.
מלבד מה שציינתי לצערי לא ניתן לעלות עוד נקודות טובות בשני הפרקים האלה. סצנת הלקוחות הקבועה בפרק 7 הייתה מאולצת מאוד ולמרות ליהוק מבריק של מירב גרובר המדהימה לתפקיד הלקוחה הסצנה לא סיפקה את הסחורה. הסדרה ממשיכה בהידרדרות שלה ומה שבהתחלה נראה כמו ירידה לצורך עלייה נראה כרגע כמו צניחה חופשית. כולי תקווה שהפרקים הבאים יביאו איזשהו רוח של שינוי לסדרה כי כרגע כל הפוטנציאל שלה נזרק לפח וחבל.
ג'וני ואבירי הגליל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: sean.bגיל: 2113/11/2015 02:54:18
10/10אייקון ציון
סדרה טובה מאוד שווה מאוד לראות!!
שם: Hגיל: 4203/09/2015 08:54:59
2/10אייקון ציון
מאכזב. הכותבים רכבו על גימיק של גברים שהם זונות. כל נושא הוא ראוי, רק ששכחו להכניס נשמה לתסריט - כך יוצא שהתסריט בעיקר טכני ומקדם עלילה בינונית ומלאה בקלישאות. חוץ מעוז זהבי (שאגב משחק מעולה ועושה את המיטב עם מה שנתנו לו), אני לא מאמינה שנשות פריפריה ישלמו אלפי שקלים בעבור לילה עם שלושת הגברברים האחרים - נא לבקר באתרים/סרטים שעוסקים בצ׳יפנדייל. בחורים כמו צ׳יינינג טייטום, מת׳יו מקונוהי שיחקו כאלה בעבר...
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות ישראלי
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט