ג'וני ואבירי הגליל: פרקים 10+11

Johnny and The Knights of Galilee Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "ג'וני ואבירי הגליל: פרקים 10+11":
"הסדרה ממשיכה לדרוך במקום"
פוסטר Johnny and The Knights of Galilee
משחק עוז זהבי  אושרי כהן  מלי לוי  יואב לוי  יפתח קליין  יוסף סוויד  
ישראלי
ביקורת סדרה לג'וני ואבירי הגליל: פרקים 10+11 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"בינוני מאוד"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לאחר שני הפרקים האחרונים שהיו הטובים בסדרה עד כה, ג'וני שוב לא מצליחה לנצל את המומנטום ומספקת שני פרקים בינוניים.איתמר (אושרי כהן) נשאר בפרקים אלו בתור הדמות הכי מפוספסת בסדרה ושום דבר דרמטי לא קורה איתו וחבל כי מדובר באחד השחקנים המוכשרים בקאסט. הקטעים הטובים של איתמר הם הקטעים הקומיים דוגמת הרגע הנועז בפרק 9 בו הוא מכניס את כל ידו, לבקשתה של לקוחה שלו, לאיבר מינה ונכנס גם הוא בסצנה סוריאליסטית למעין גן עדן. הסצנה הזו הייתה הזויה וממש לא מתאימה לרוח של הסדרה אך עדיין הרגישה מעניינת ומרעננת ובעיקר מקורית ולא שגרתית לטלוויזיה הישראלית. על כך מגיע ליוצרים שאפו.
קייס לא מצליח להתמודד עם כל המכשולים ומודיע לחלי שהוא מרים ידיים ובעצם נפרד ממנה. חלי, בתגובה, שוכבת עם ניקו, ידידה הטוב אך מהר מאוד מתחרטת. אצל קייס העניין יותר מסובך. הוא נפגש עם לקוחה שמבקשת לשחזר את הלילה האחרון עם בעלה, שאחרי ריב יצא לבדו להופעה ונהרג בתאונת דרכים. הלקוחה מבקשת מקייס לשחזר את אותו ערב, עם שינוי אחד קטן- לפני שהוא יוצא להופעה היא מתפייסת עימו והשניים שוכבים. כשמגיע רגע האמת אותה לקוחה לא מצליחה לעשות את זה ומבקשת מקייס להפסיק. היא מסבירה לו שהיא צריכה לחיות עם זה שהיא קיבלה את ההחלטה הלא נכונה וחייה נהרסו בגלל זה. קייס בין שעשה טעות וכותב מכתב לחלי. כל כך בנאלי וכל כך קלישאתי, חבל.שימי ואילנית, שהיו הדבר הכי טוב בסדרה עד כה, מקבלים קליימקס משעמם מאוד. שימי, שחושד שאילנית בוגדת בו עוקב אחריה בזמן שהיא הולכת לעצור לו את הסשן, כשהוא מתעמת עימה, היא מסבירה לו שהיא לא בוגדת בו אלא רוצה שהוא יפסיק לעבוד בזנות. השניים מתחבקים ואני מאוד מקווה שהיוצרים ימצאו דרך להציל את הסיפור הזה כי כרגע נראה שהסדרה איבדה את האלמנט המרכזי שעליו היא נשענת.
ניר חוזר הביתה ומציע לאשתו, הודיה, לעבור למרכז ולמכור את המטע. החזרה של ניר גורמת להודיה להבין שהיא לא רוצה להמשיך את חייה ככה. הודיה מגיעה לג'וני להתוודות על אהבתה ומוצאת אותו עם יעל, לה הוא ארגן סשן מיוחד שמדמה נישואין. הודיה, שחושבת שג'וני ויעל עדיין ביחד, עוזבת בעצבים. כשג'וני מנסה להשלים איתה הוא רק מסבך את עצמו יותר עם ההסבר המאוד לא משכנע שליעל יש בעיות והוא דואג לה וזו בעצם מהות הקשר. הודיה, כמובן, מעיפה אותו.הבינוניות של שני הפרקים האלה משקפת את העונה כולה עד כה. הסדרה לא מצליחה להתרומם ומלבד שני פרקים טובים והברקות פה ושם "ג'וני ואבירי הגליל" לא ממריאה לשום מקום וחבל.
ג'וני ואבירי הגליל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: sean.bגיל: 2113/11/2015 02:54:18
10/10אייקון ציון
סדרה טובה מאוד שווה מאוד לראות!!
שם: Hגיל: 4203/09/2015 08:54:59
2/10אייקון ציון
מאכזב. הכותבים רכבו על גימיק של גברים שהם זונות. כל נושא הוא ראוי, רק ששכחו להכניס נשמה לתסריט - כך יוצא שהתסריט בעיקר טכני ומקדם עלילה בינונית ומלאה בקלישאות. חוץ מעוז זהבי (שאגב משחק מעולה ועושה את המיטב עם מה שנתנו לו), אני לא מאמינה שנשות פריפריה ישלמו אלפי שקלים בעבור לילה עם שלושת הגברברים האחרים - נא לבקר באתרים/סרטים שעוסקים בצ׳יפנדייל. בחורים כמו צ׳יינינג טייטום, מת׳יו מקונוהי שיחקו כאלה בעבר...
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות ישראלי
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט