מלכות: ביקורת שלושת פרקי פתיחת העונה השנייה

Queens Series Review

תמונת כתבקרן כהן (קייסי) על "מלכות: ביקורת שלושת פרקי פתיחת העונה השנייה":
"מהודקת, משעשעת, שופעת בדמויות צבעוניות ועם פרגון גדול לכוח נשי"
פוסטר Queens
משחק ריטה  דאנה איבגי  מלי לוי גרשון  ליהי קורנובסקי  יגאל נאור  אורלי זילברשץ  נופר סלמאן  
פשע
ביקורת סדרה למלכות: ביקורת שלושת פרקי פתיחת העונה השנייה מאת קרן כהן (קייסי) | כתבת
ציון המבקר
"כיף שחזרו"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"מלכות" הייתה הסדרה הנצפית ביותר של HOT כששודרה ב-2018, ולא בכדי. הסדרה השכילה לשלב סיפור פשע גדול מהחיים, קאסט מרשים של שחקניות ומידה מכובדת של הומור שנון ואף נמכרה לשידור בדרום אמריקה ואפילו תזכה לגרסה אמריקאית בהפקתה של לא אחרת מגל גדות. שלוש שנים ומגפה עולמית אחרי, דרמת הפשע הקומית שמבוימת על ידי איתי מורג ונוצרה ע"י גל ורותי זייד ודני רוזנברג, חזרה ואיזה כיף שכך. ב-11 הפרקים של העונה הראשונה, למדנו על נשות משפחת מלכה, שנותרות לבדן עם עידו (בנימין שובה) הנכד היחיד שנותר בחיים, לאחר שכל גברי המשפחה נרצחו על היאכטה שלהם בעיצומה של מסיבת רווקים של אייל מלכה, ראש אימפריית פשע מקומית. הנשים, שמגולמות על ידי מיטב שחקניות ישראל, הן דמויות מאוד צבעוניות. כל אחת מביאה את השיגעון שלה למשפחה, כולל המאהבת של אייל, ספיר (ליהי קורנובסקי). עיקר רצונן – לשרוד לאחר שהגברים כבר לא עימן ולשמור על כוחה של משפחת הפשע הגדולה, שממנה בעצם מגיע ממונן.
את העונה השנייה אנו פותחים בהלוויה של אח של ספיר שנרצח על ידי גיא פרנסיס (רוי מילר), אויב מושבע של משפחת מלכה אשר מנסה לחזק את מעמדו (ומצליח), כעת כשהמשפחה מנוהלת על ידי הבת הצעירה ליזי (דאנה איבגי). הבת לוקחת את המושכות של העסק המשפחתי, כולל ניהול החיילים של המשפחה, ודואגת שהעסק ימשיך לכלכל את כולן. בפרקים הראשונים אנו למדים שהמשפחה מאבדת מכוחה. אלברט (יגאל נאור) האחראי לרצח כל הגברים ולכך שהנכד נמלט עם אימו (מלי לוי) לחו"ל נעצר. כיוון שאלברט הוא עושה דברה של דורי (אם המשפחה המגולמת ע"י ריטה) ומאוהב בה כבר שנים, למרות היותו בעבר חברו הטוב ושותפו של בעלה, היא מחליטה לנצל זאת כדי ללכוד אותו ולהחזיר את נכדה. כיף לראות את כשרון המשחק של ריטה חוזר לפעולה אחרי שנים שהתמקדה רק בשירה.
במקביל ספיר (המאהבת) מנסה להיגמל מהרס עצמי בתמיכת המשפחה ובעזרתה של נעמה מלכה, הפסיכולוגית במשפחה וגרושתו של אייל ואם בנו; הבת החיילת של נעמה (נופר סלמאן) מנסה לצאת לקצונה ולא להיכנע לגורל המשפחתי; האחות המטורללת של דורי, ציפי (אורלי זילברשץ המדהימה), מנסה לגלות את גורל בנה שנעלם. הסדרה מגוללת עוד המון סיפורי משנה כאשר כל סיפור נרקם בצורה מוגזמת אך מצחיקה. ייחודה של "מלכות" הוא בכך שעל ידי הומור עצמי ולמרות שימושה בשלל סטריאוטיפים מעולם הפשע, היא מצליחה לרתק אותנו למסך ולגרום לנו לרצות לצפות באופן מידי בפרק הבא. העריכה של הפרקים מאד מהודקת ויש בסדרה מין בדיחות דעת עם פאנץ' בכל סצנה. העונה השנייה ממשיכה בהצלחה את מה שנבנה בראשונה ומביאה לנו סדרה שנונה ומשעשעת, שופעת בדמויות הצבעוניות, עם משחק מעולה ופרגון גדול לכוח נשי.
מלכות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ מלכות (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות פשע
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט