אימפריית הפשע: עונה 5, פרק 5

Boardwalk Empire Series Review

תמונת כתבישראל גת על "אימפריית הפשע: עונה 5, פרק 5":
"פרק מסחרר ועמוס - לטוב ולרע"
פוסטר Boardwalk Empire
משחק סטיב בושמי  קלי מקדונלד  מייקל שאנון  גרטשן מול  שיי וויגהם  
פשע
ביקורת סדרה לאימפריית הפשע: עונה 5, פרק 5 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"מסחרר ועמוס"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
מדד פופולריות
3.4/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בפרק החמישי של העונה שלטה התמה העיקרית של העונה הזו המוצגת בשתי שאלות שבעצם כל אחת מהדמויות שלנו נתקלו בהן: 1. מי אתה? 2. מה אתה רוצה?/לאן אתה רוצה להגיע? וכמה קווי עלילה היו לנו בפרק הזה: הפלאשבקים מתקדמים בהיסטוריה הפרטית של נאקי. אנחנו פוגשים את נאקי בן ה- 20 ומשהו, פוגשים לראשונה את אשתו, אהבת חייו, מייבל, ומתחילים להבין את ההשפעה שהייתה לה ולצורך של נאקי להוכיח שהוא ראוי לה, על חייו ומעשיו.
האימפריה מתמחה בשמות בלתי מובנים לפרקים, שקרויים על שם הפריטים הכי טריוויאליים ובלתי מורגשים לכאורה. הפרק שלנו נקרא "מלך נורווגיה" – על שם התמונה שתלויה במטבח של ואן אלדן/מיולר, בסצנה המצחיקה והמפתיעה של הפרק. ואן אלדן ואשתו הרודנית והמביכה מארחים את איליי ואשתו (פתאום איליי כבר לא כל כך "בגלות", ולמה בכלל הוא לא יכול לחזור? ומה הוא עושה כל כך רחוק מאטלנטיק סיטי ועוד בתפקיד כל כך זוטר?) וכשאיליי נתקל במקרה בתמונה הזו הוא נזכר פתאום שהוא כבר היה במטבח הזה, עם אשתו של ואן אלדן, בנסיבות הרבה פחות לבושות, בואו נגיד. עכשיו גם הבנו מאיפה התמונות המקריות שאיליי חולם עליהן שוב בתחילת סצנה זו. חלק מהנה במיוחד בפרק היה לצפות באלגנטיות הקשוחה של מרגרט, בחתימת ההסכם עם אלמנתו של ארנולד רוטסטיין, עליו השלום, תענוג אמיתי. וייט חוזר לחליפות שכל כך התרגלנו לראות עליו, סוחט מחווה אנושית מרגשת מנאקי (האם נאקי מסוגל בכלל לעשות משהו רק מתוך "חברות" ולא כאינטרס עסקי?), וקטע קומי קורע ממיקי דויל. ההופעה של קאפון בפרק הזה הייתה קצת מיותרת בעיני, רק כדי להעמיק קצת יותר את הדמות (כוחני, מסוכן, ומצחיק בהיסטריה) אבל בלי קידום אמיתי של העלילה שלו.
ג'יליאן בשתי סצינות הזויות ומבעיתות במוסד שבו היא כלואה, היא הדמות הכי אניגמטית כרגע בעונה הזו, למה היא עוד בסדרה? איזה נזק היא עוד תגרום? (טוב, כבר הבנו מזמן, לא יכול לצאת מהאישה הזו).ונאקי? הוא ניצל מניסיון התנקשות שמבהיר לו סופית מי נגד מי ביחסים שלו עם טוריו, לנסקי ולוצ'יאנו (טוב, אז הם לא בדיוק בצד שלו, אם פספסתם) ומשלים פרק עמוס לעייפה, אך גם מסחרר ומרתק למדי.
אימפריית הפשע 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: motekooגיל: 3524/05/2017 23:13:12
8/10אייקון ציון
סידרה מעולה. פשע מאורגן ,רציחות, סמים ,הברחות, אלכוהול,קומבינות פשע לעקיפת חוק היובש באמריקה. 5 עונות 12 פרקים בעונה רץ במהירות מסחררת. עשוי טוב מאוד,חובה : סבלנות וזיכרון טוב מי הדמויות והיסטוריה של כל דמות. כמובן שחקנים כובשי לבבות עד שהם נירצחים , איך לא. תלבושות משגעות הזמנתי כזה כובע !! לפני כל פרק חדש רצוי לראות את סוף הפרק הקודם. 8 בסולם MOTEKOO נהניתי מכל הפרקים.
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פשע
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט