משחקי הכס: עונה 5, פרק 7

Game of Thrones Series Review

תמונת כתב על "משחקי הכס: עונה 5, פרק 7":
"פרק שמספק סגירות מעגל וטוויסטים צפויים אבל דרושים"
פוסטר Game of Thrones
משחק ניקולאי קוסטר וולדו  פיטר דינקלג'  לנה הידי  אמיליה קלארק  
פנטזיה
ביקורת סדרה למשחקי הכס: עונה 5, פרק 7 מאת
ציון המבקר
"הגיע הזמן!"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.3/10
?
מדד פופולריות
3.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זה היה פרק גדוש בפרטים ובסגירת מעגלים השבוע במשחקי הכס כשלחלקם ציפינו כבר הרבה מאד זמן. בחומה, ג׳ון עוזב עם הפראים ומשאיר את חברו הנאמן, סאם, לבד. מאסטר אאמון, הטארגריאן השורד היחידי מלבד דיאנריז נפטר בסצינה מרגשת. נדיר לראות דמות במשחקי הכס שמתה מזקנה, מה שרק מחזק את מעמדו המיוחד של מאסטר אאמון. "סאם נשאר ללא חברים" לוחש לו אליסר תורן בנימה מאיימת. אבל מצבו של סאם משתפר לאחר שהוא מציל את גילי מאונס (עם עזרה מחבר בעל ארבע רגליים) ואנו עדים לסצינת סקס מביכה וקשה לצפייה למדי בין השניים. יחסיהם של סאם וגילי נרמזו בצורה בוטה כבר הרבה זמן, לפחות עכשיו ג׳ון הוא לא היחידי שהפר את שבועתו למשמר הלילה.בווינטרפל, סנסה כה נואשת עד שהיא פונה לריק, הלא הוא ת׳און לשעבר, לעזרה. ת׳און בוגד בה ומספר הכל לאדונו רמזי ורק מחזק את ההשערה שמה שנשאר מאותו נער יהיר ובטוח בעצמו בעונה הראשונה זו קליפה. אם סטאניס או בריאן לא יבואו לעזרתה בקרוב, גורלה של סנסה יהיה מר. נראה שהתקווה שהיא תהפוך לדמות עצמאית שאחראית לגורלה ממשיכה להתפוגג.
במירין, דא׳אריו, הידוע בכינויו ״הדמות הכי מגניבה עם הכי קצת זמן מסך״, מספק לנו מספר ציטוטים זכירים שהוא חולק עם דאינריז במיטתה. הוא נוטף בטחון עצמי ונראה כבן זוג מושלם לאם הדרקונים, אבל היא נתנה את מילתה שתתחתן עם אחד האדונים במירין כדי לזכות בשלום. ״את האדם היחידי במירין שאינו חופשי״ אומר לה דא׳אריו ומציע לה לאסוף את כל האדונים בטקס פתיחת בורות הלחימה ולהרוג את כולם. אם היא תקשיב לעצתו, אולי זה סוף סוף יקדם את קו העלילה שלה למעלה המלך.במעלה מלך, סרסיי ממשיכה בחגיגות לאחר שתכניתה הצליחה. אפילו אולנה, מלכת הקוצים, לא מצליחה לשחרר את נכדיה לאחר שהיא נפגשת עם הדרור הגבוה. זהו סוג הרגעים שאני הכי אוהב בסדרה, כששתי דמויות מנהלות דו-קרב מילולי המאפשר לשחקנים להשוויץ בכישוריהם. אנו מבינים שהספטון החדש באמת רוצה לשרת את אמונתו, ושום איום או שוחד לא יעבדו עליו ולכן הוא כה מסוכן. זוהי דמות בעלת עקרונות ולכן אולנה הרגילה למזימות ולאג׳נדות נסתרות, נתקלת בקיר בלתי נראה כשהיא עומדת מולו.
הישועה כרגיל מגיעה מפטיר בייליש, לאחר שהוא מספר לאולנה על לאנסל לאניסטר, בן דודה של סרסיי, מאהבה בעבר, ודרור מאמין בהווה, הרוצה לכפר על חטאיו. היוצרות מתהפכות על סרסיי לאחר שביקרה את מרג׳רי בצינוק כדי לשמוח לאיד, היא נשלחת בעצמה לצינוק בעקבות חטאיה. זהו הרגע לו ציפינו מאז תחילת הסדרה, רק שהטוויסט בפרק היה כה צפוי שהוא היה חסר כל דרמה.רגע נוסף לו חיכו המעריצים עוד מהעונה הראשונה הוא מפגש פסגה בין טיריון לדאינריז. ז׳ורה וטיריון נשלחים להלחם על חייהם במירין ומחכים לתורם, אבל כשדאינריז מגיחה להתבונן במתמודדים המדממים, ז׳ורה מגלה יוזמה, פורץ אל הבמה ומביס את כל אויביו בלי להרוג אותם. קבלת הפנים לה הוא ציפה לא מתממשת ודאינריז מתכוונת להעיף אותו עד שטיריון גם הוא מגלה יוזמה ומציג את עצמו כמתנה שז׳ורה הביא לה. נשאר לנו רק לנחש כיצד היא תגיב בפרק הבא.הפרק השביעי בעונה עסק בהרבה סגירת מעגלים, רובם היו צפויים ולמען האמת, היו צריכים להתרחש לפני הרבה זמן, אבל זה עדיין משמח שהסדרה מתחילה לסגור קצוות כשאנו מתקרבים לסוף באחת העונות הכי לא ברורות שהיו ל"משחקי הכס".
משחקי הכס 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עידןגיל: 1625/09/2015 00:54:16
10/10אייקון ציון
סדרה הכי טובה שראיתי
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט