סוויט טות' - נער עם קרניים: ביקורת עונה שנייה''

Sweet Tooth Series Review

תמונת כתבלירן יושעי על "סוויט טות' - נער עם קרניים: ביקורת עונה שנייה''":
"הסדרה הכי מרגשת על המסך"
פוסטר Sweet Tooth
משחק כריסטיאן קונברי  נונסו אנוזי  אדיל אקטר  ויל פורטה  דניה רמירז  
פנטזיה
ביקורת סדרה לסוויט טות' - נער עם קרניים: ביקורת עונה שנייה'' מאת לירן יושעי | כתב קולנוע וטלוויזיה
ציון המבקר
"קסומה ומרגשת"
דירוג הגולשים
0/10
?
מדד פופולריות
3.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קשה שלא להשוות את העונה השנייה של "סוויט טות': נער עם קרניים" בנטפליקס ללהיט של HBO "האחרונים מבינינו" שתיהן שעוסקות בעתיד פוסט־אפוקליפטי ובמאבקם של בני האדם לשרוד אותו. למרות השוני במקורות (משחק וידאו לעומת קומיקס) ובסגנון האסתטי של שתי הסדרות, אפשר למצוא ביניהן קווי דמיון רבים. "האחרונים מבינינו" התקבלה בקול תרועה, ששון ופדרו פסקל, ואילו העונה השנייה של הסדרה בכיכובו של גאס, ילד הצבי, עלתה בשקט חריג – וזה סוד הקסם שלה. "סוויט טות'" משכילה להציג לנו עתיד שחור־ורוד, אבל יותר מהכל – היא עושה את זה עם לב ונשמה. העונה נפתחת באותה נקודה שבה נפרדנו מהראשונה – בגן החיות. צבא אחרוני האדם בפיקודו של גנרל אבוט השתלט על המתחם וכלא את בני הכלאיים עם גאס ביניהם באחד הכלובים. בינתיים, ג'אפ (נונסו אנוזי, "טד לאסו", "סינדרלה") ואיימי מנסים למצוא דרך לשחרר את הילדים. במקביל, דוב (סטפני לה וי אואן, "עכבישים מנייר"), המפקדת המודחת של צבא החיות, מקבלת מסר עבור גאס ויוצאת למסע להציל אותו בזמן שד"ר אדי סינג (אדיל אקטר, "אנולה הולמס", "פן") עובד מסביב לשעון כדי למצוא תרופה שתחסל את הווירוס אחת ולתמיד ותציל את אשתו ממוות ודאי.
יותר מדי זמן עבר מסיומה של העונה הראשונה, אבל הקסם של הסדרה נשמר. העונה הנוכחית נכנסת לעומקן של הדמויות הראשיות, מנתחת אותן ומציגה את ההיסטוריה הכואבת של כל אחת מהן. כל פרק מתעלה על קודמו מבחינת רמת המתח והדרמה, אבל בעיקר בזכות השינויים הגדולים שכל דמות עוברת. השינוי הגדול שמור לד"ר סינג, שלאחר שנופלת לידיו תגלית משמעותית, הופך מרופא עדין ומבויש למעין מדען מטורף בחסות המסע ההרואי שהוא עושה בעל כורחו להצלת האנושות. מסע ההתבגרות והגילוי העצמי של גאס נמשך, ובמקום בן החסות חסר האונים שהיה בעונה הקודמת, הוא הופך למנהיג צעיר עם קרניים. הוא יודע לשקר כשצריך להגן על הקבוצה ומפגין יכולות הישרדות מפתיעות. כריסטיאן קונברי הצעיר ("חומר דוב", "לוציפר") מצדיק בפעם השנייה ברציפות את האמון שנתנו בו המפיקים (בהם רוברט דאוני ג'וניור). הוא מציג דמות חזקה, דידקטית ולוחמת. לילד יש כישרון אמיתי, ויהיה מסקרן לראות אותו בעתיד.
כל גיבור צריך נבל, וגנרל אבוט הוא הנבל המושלם. מי שמגלם בגאונות את הגנרל הפסיכי הוא ניל סנדילנדס הדרום אפריקאי. עד לפני כמה שנים טובות סנידלינדס היה מוכר בעיקר בארץ מולדתו, שם שיחק בסדרות ובסרטים והיה לכוכב מקומי. לאחר כמה תפקידים קטנים בהוליווד גילם סנדילנדס את "החושב" (The Thinker) בסדרה "הפלאש" של רשת CW, אבל עדיין לא פרץ – עד היום. הגנרל אבוט הוא אחד הנבלים הטובים ביותר שראינו לאחרונה. הוא כתוב היטב, מנומק להפליא ומטיל אימה אמיתית. סנדילנדס לוהק לאחרונה לסרטו ההוליוודי הגדול הראשון, "ממלכת כוכב הקופים". אם הוא יגיע לאחוז קטן מהרמה שהוא מפגין בסדרה, יש סיכוי גבוה מאוד שזו תהיה הצלחה מטאורית. אפשר להגיד על נטפליקס המון דברים. ההפקות שלה נהנות מתקציבי ענק וכושלות בזו אחר זו, אין יותר מדי תוכן ראוי לצפייה ועכשיו, כשתיכנס לתוקף הרפורמה בשיתוף הסיסמאות – סביר להניח שנראה הרבה נטישות. אבל אפשר לומר לזכותה של הרשת שדווקא הסדרות שהיא מעלה בשקט־בשקט, בלי באזז מטורף הן ההצלחות הגדולות שלה. דוגמה מצוינת לכך היא העונה השלישית של "אקדמיית המטרייה". זו הייתה עונה נפלאה שעלתה בסוד מוחלט והייתה נהדרת. העונה השלישית והאחרונה של "סוויט טות'" כבר הוכרזה, וסגירת סיפור בשלוש עונות בלבד היא לא דבר שבשגרה. עובדה זו מוסיפה למוצר השלם והמושלם שהיא "סוויט טות'" – פתיח, אמצע וסוף עם קשת התפתחות מושלמת של הגיבור (בינתיים), נבל מרכזי מצוין ועלילה קוהרנטית ומושקעת בחסות רשת סטרימינג שנויה במחלוקת.
סוויט טות': נער עם קרניים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט