משחקי הכס: עונה 6, פרק 4

Game of Thrones Series Review

תמונת כתבשרון טהר על "משחקי הכס: עונה 6, פרק 4":
"פרק מרגש, שקידם את העלילה מאוד"
פוסטר Game of Thrones
משחק ניקולאי קוסטר וולדו  פיטר דינקלג'  לנה הידי  אמיליה קלארק  
פנטזיה
ביקורת סדרה למשחקי הכס: עונה 6, פרק 4 מאת שרון טהר | מבקרת טלוויזיה
ציון המבקר
"סגירת מעגל"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפרק הרביעי, שבא עלינו לטובה, בהחלט מראה התקדמות מרשימה בעלילה. מה שגורם לי לתהות האם עכשיו כשלא נותרו ספרים להתבסס עליהם נזכה לפרקים יותר שלמים ומלאי עניין? אם זה כך, העונה השישית מהר מאוד תסתמן להיות אחת העונות האהובות עליי.אחת מגולות הכותרת בפרק הזה היה, האיחוד בין ג'ון לסאנסה. כמה ייחלנו וקיווינו לסגירת המעגל הזה בצורת איחוד סטארק. הכינו את הממחטות, לו רק בשביל זה היה שווה לקום לתחייה. אז כנראה שג'ון סנואו יצטרך לדחות את הטיול אחרי צבא שתכנן, כי לסאנסה תכניות אחרות לגמרי. כבר לא הילדה המפוחדת שהייתה בתחילת הסדרה, עתה היא רוצה לחזור הביתה, ולכבוש מחדש את ווינטרפל וגם לנקום בסדיסט שפל בשם רמזי בולטון (אם אפשר).
מה יש לו לג'ון עם ג'ינג'יות? האם זה עוד רמז המצביע על הקשר הברור בינו לבין אש ובית טארגאריין? אז מסתבר שלא רק סאנסה אחותו צמודה אליו עתה, אלא גם מליסנדרה ובאמונה שלמה בכך שהוא הנסיך החדש (ולא סטאניס עליו השלום). כאשר מנסה דאבוס ללמוד על גורלה של שירין הנסיכה ממליסנדרה הוא נקטע על ידי בריאן שמתרברבת ברציחתו של סטאניס. האם היא באמת רצחה אותו? לא ברור. כבר למדנו שבריאן בוחרת להשמיט מידע חשוב. ניתן רק לשער לנוכח הפער המספרי בין הצבאות של רמזי לאלו של קאסטל בלאק, שיש צורך בנס מאל האש לנצח את הקרב על ווינטרפל. גם "אצבעון" השולט באבירי הבקעה, מחליט להצטרף לאחים סטארק (ללא ידיעתם) ולצאת למלחמה בלורד בולטון. ייתכן ש"אצבעון" הבוחש התמידי בקלחת, מתכנן למעשה לכבוש את ווינטרפל לעצמו?ת'יאון גרייג'וי עזב את איי הברזל בעונה השנייה של משחקי הכס, כעת הוא חוזר אליה כ"סרחן" החוזר בתשובה. איפשהו בתוך בליל הבכי שלו, הוא מוצא את כוח הגברא שלו ומודיע לאחותו שחזר בשביל להפוך אותה למלכת איי הברזל (אולי משהו טוב יצא מכל ההתעללות הזו). ייתכן שאחרי שיסדירו את כל עניין היורש לכס הברזל, יחליטו האחים גרייג'וי לצאת להילחם בלורד בולטון כנקמה, יחד עם האחים סטארק. בינתיים, אין פרק של "משחקי הכס" בלי קצת דם, אז רמזי מספק את הסחורה כשהוא משפד את אושה הפראית, בזמן שריקון סטארק נותר שבוי.
במירין, טיריון נפגש עם האדונים של מפרץ העבדים בנסיון להגיע להסכם שלום. תומכיה של חאליסי והעבדים ששוחררו (בכיכובו של יוסוף סוויד) לא רואים בעין יפה את הפוליטיקה של טיריון. מה שבאמת מעלה את השאלה, כמה זמן הוא יצליח לאזן את השלטון במירין.? במקביל, חאליסי ממתינה למשפט בו הנהגת הדותראקים יחליטו האם יכירו בה כאלמנת החאל (ותירקב כל ימיה במקדש) או שתהפוך לחפץ בידי המנהיגים שיעשו בה כרצונם. אבל אין לה מה לדאוג, ג'ורה ודאריו בדרך להצלה. הם מגיעים רק בשביל לגלות שלחאליסי יש תכניות הרבה יותר גדולות לדותראקים מאשר בריחתה. ובדה-ז'ה-וו רציני היא יוצאת במחול אש מתוך מקדש הדותראקים הבוער, והנה לכם סיבה טובה להפגין את מיטב תפארתה של אם הדרקונים.בזמן שמרג'ורי מקבלת עוד נאום "הנזיר שמכר את הפרארי" מפיו של הדרור העליון, ג'יימי וסרסיי מוצאים את הדרך לגייס את סבתא טיירל והמועצה הקטנה נגד הדרורים. הם מגלים להם שמצעד בושה נוסף מתוכנן בווסטרוז, הפעם למלכה. מעניין לראות מה סרסיי מתכננת למרג'ורי כשתחזור לצדו של המלך.בהתאם לנבואה שקיבלה סרסיי, טומן סופו למות, ולמרות שסרסיי מאמינה שמרג'ורי היא המלכה הצעירה שניבאו כי תחליף אותה, חאליסי היא הימור בטוח יותר. איחוד שבע הממלכות על סף קריסה, וכפי שאמרתי בעבר, אפשר כבר להריח את הקאמבק של בית טארגריין. האם תהיה זו חאליסי או ג'ון סנואו שיכבשו את כס המלוכה?. יחד עם זאת איכשהו כולם מתעלמים (או לא מודעים) מצבא המתים שרק הולך ומתחזק מעבר לחומה, ובהחלט יכול לטרוף (דו משמעית) את כל הקלפים.
משחקי הכס 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט