הומלנד: עונה 4, פרק 5

Homeland Series Review

תמונת כתבאלעד שלו על "הומלנד: עונה 4, פרק 5":
"פרק עמוס יותר, הומלנד מתחילה לחזור לכיוון הנכון"
פוסטר Homeland
משחק קלייר דיינס  מנדי פטינקין  רופרט פרינד  סוראי שארמה  
מתח
ביקורת סדרה להומלנד: עונה 4, פרק 5 מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"תופסת כיוון"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.2/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פרק עמוס יותר של "הומלנד" ונדמה כי העונה מתחילה קצת יותר לתפוס כיוון. במאית אורחת בפרק הייתה שרלוט סילינג, הבמאית הדנית של ה"גשר" שרק לפני שבוע הגיעה לישראל כאורחת כבוד בפסטיבל חיפה ואת חוויותיה מעבודתה עם קלייר דיינס תוכלו לקרוא בראיון שקיימה איתנו באתר.ולענייני הפרק - קארי ממשיכה לקרב את עייאן אליה ומצליחה לגרום לו להיפתח ולגלות את הסוד הגדול שהסתיר – חקאני חי. מעניין כיצד קארי שכבר ידעה מידע זה קודם לכן, תצליח לגרום לעייאן להיפתח עוד יותר ולגלות את מקום מחבואו של חקאני ואם תצליח לעמוד במגבלת הזמן בת שלושה ימים לפני שעייאן יתחיל לחשוד שהיא לא באמת מתכוונת להוציא אותו מפקיסטן (לאור העובדה שלעונה יש עוד שבעה פרקים סביר להניח שהעלילה עוד תצליח להסתבך).
קווין ופארה, שהפכה בעל כורחה לסוכנת שטח, מצליחים לאתר את איש הדת שנפגש עם חקאני. אולם בזמן שהם צריכים את הסיוע של קארי לאמצעי מעקב אווירי אחר איש הדת, הם לא מצליחים להשיג מענה ומאבדים את החשוד. קווין מודה בתחילת הפרק כי קארי היא מניפולטיבית ומסוגלת לתמרן כל אחד לצרכיה ואנו מבינים כי הוא מדבר בעצם על עצמו. כעס זה משתחרר על קארי בסוף הפרק כאשר קווין צועק עליה כי היא "שוכבת עם הילד" בזמן שהוא היה זקוק לאישורה לצורך ביצוע המעקב. אין ספק שהפיצוץ בין הדמויות יגיע ועייאן המסכן ייקלע לאמצע המשולש, שהוא לא יודע שהוא חלק ממנו.בינתיים בעלה של השגרירה, דניס בויד, ממשיך להיות "לוזר" כדבריה, מנסה להשיג צילומים מביתה של קארי, מתחרט ומשתכר בבר, כמעט חושף את הסחיטה שהוא עובר בפני אחד מעובדי ה-CIA ולבסוף חוזר ופורץ לביתה של קארי. סביר להניח שעלילה זו שנדמית משנית למדי ופחות רלוונטית כעת, תשתלב בהמשך באופן הדוק ביותר בעלילה הראשית ונראה את הקשר בין שירותי הביטחון של פקיסטן שסוחטים את דניס לבין הטרוריסט חקאני.
"הומלנד" כבר לא תחזור להיות מה שהייתה, אבל לפחות סדרת ריגול טובה עם עומק רגשי של הדמויות והיכרות שלנו עם ההיסטוריה שמניעה אותם היא יכולה להיות והפרק הזה הוא חזרה מבורכת לכיוון זה.
הומלנד - עונה 4 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אלעדגיל: 2711/12/2014 13:59:38
10/10אייקון ציון
אפשר לצפות בה ב-yes oh
שם: זוהרגיל: 6508/12/2014 22:57:40
10/10אייקון ציון
סליחה על הבורות, היכן אפשר לצפות בטלויזיה? יש ב "יס"?
שם: עמיתגיל: 2012/11/2014 01:11:28
9/10אייקון ציון
הסכמתי עם רוב המוחלט של הביקורות שלך, אבל עם הביקורת הזו ממש לא! זה לא פרק של 2 וחצי כוכבים - זה פרק של 5 ואם היה אפשר יותר אז הייתי נותן יותר. רק על המשחק של קלייר דאניס הייתי נותן לפרק הזה את מלוא הנקודות! היא פשוט מדהימה מדהימה אותי. והסצנה עם ברודי ללא ספק המחישה אתה רגשות האשם שלה לעייאן הכי טוב שרק אפשר! לא מבין איך אפשר לתת לפרק פנומאנלי כזה כזו ביקורת. מה תלוש בקו העלילה הנוכחי? לדעתי הומלנד חוזרת לתקופה הטובה שלה, היא לא תצליח לחזור לרמה של עונות 1-2, אבל את עונה 3 היא כבר בדרך
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט