חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חמישה סרטים חדשים עולים השבוע על מסכי הקולנוע בארץ. רובם סרטים עצמאיים בהם שחקנים כמו טום קרוז, וקים באסינגר מפגינים משחק מצויין. נוכל גם למצוא את החתיך הלטיני התורן גאל גרסיה ברנל (חינוך רע) בסרט "דרום אמריקה באופנוע" שסגר את פסטיבל חיפה השבוע ומי שרוצה להעריך את חייהם של הכבאים יהנה מ"תחנה 49" עם חואקין פיניקס וג'ון טראבולטה. לחובבי האלימות ומשלים פילוסופיים, ישנו הסרט הקוריאני המרשים "שבעה צעדים".דלת נסתרת

ג'ף ברידג'ס וקים בייסינגר, שניים מהכוכבים הותיקים והמוערכים בהוליווד, משתפים פעולה בדרמה משפחתית עוכרת שלווה. זוג בשנות הארבעים המאוחרות לחייהם חווים את האובדן הנורא מכל – מות שני בניהם הגדולים. הבעל, סופר ומאייר ספרי ילדים, מצליח למצוא נחמה ברישומי עירום ופלרטוט עם הדוגמנית שלו. האשה שוקעת בדיכאון ומפתחת ניכור גם כלפי בתם הקטנה. בניסיון להקל עליה, הבעל מכניס לביתם עוזר צעיר ומפלס לו את הדרך לגופה של אשתו, בתקווה שההתעוררות הפיסית תוביל גם לסוג של קתארזיס נפשי ואימהי.

דרום אמריקה באופנוע

גאל גרסיה ברנאל, כוכב הלהיטים: "אהבה נושכת", "ואת אמא שלך גם" ו"חינוך רע" מככב בסרט המבוסס על זיכרונותיו של צ'ה גאברה כאשר היה בן 23. הוא וחברו הטוב, אלברטו גראנאדו, שני סטודנטים צעירים לרפואה יוצאים להרפתקאה לפני שהם מסיימים את הלימודים. הם חוצים את ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל, ופרו כדי לעזור לנזקקים. בהתחלת המסע הם מחפשים חתיכות להעביר איתם את הלילה, אבל החיים האמיתיים מתנפצים להם בפרצוף. סרט מסע, שהוא סרט על התבגרות והתפתחותה של מודעות חברתית ופוליטית אצל נער צעיר ופוזז. הבמאי של הלהיט הברזילאי "תחנה מרכזית, ברזיל" ביים את הסרט הזה.

הנוסע

מקס חי את חייו השגרתיים בשקט ובשלווה. הוא נהג מונית במשך שתיים עשרה שנה. עשרות פנים נכנסות ויוצאות מהמונית שלו במשך היממה. הוא אף פעם לא זוכר מי הם האנשים הללו ולאן הם רצו לנסוע, אך את הלילה שבו וינסנט נכנס למונית שלו הוא לעולם לא יישכח. וינסנט נשכר על ידי המאפיה לחסל ארבעה עדים מרכזיים במשפט ועליו לבצע את המשימה תוך לילה אחד. מקס עושה את הטעות של חייו כאשר הוא מסכים להיות הנהג של וינסנט במשך הלילה. הוא מוצא את עצמו נרדף על ידי משטרת לוס אנג'לס והאף.בי.אי ומאוים על ידי וינסנט. מותחן פעולה אלים ואפל בכיכובו של הילד הרע החדש של הוליווד, טום קרוז.
שבעה צעדים

לראשונה יוצא למסכי הקולנוע בארץ סרט של הבמאי הדרום קוריאני המעולה, פארק צ'ו-ווק, ("סימפטיה למר נקמה", "איזור בטחון"). כנראה הזכייה בפרס הגדול של חבר השופטים בקאן גרמה למפיצים זריזים לקנות את הסרט למרות האלימות הרבה שבו. הסרט עוקב אחר גבר זועף שנכלא בבית כלא למשך 15 שנה, מבלי שיידע מדוע. לאחר שחרורו מבית הכלא, יוצא הקורבן לנקום את מחיר שלילת חירותו. הבעיה היחידה שעומדת מולו היא שאין לו מושג במי לנקום. אדם אכול זעם, טעון מרירות המשוטט בצורה חופשית בכרך הגדול זה כנראה הדבר האחרון שהרשויות צריכות על הראש. העלילה מסתבכת כאשר הכולא המסתורי יוצר קשר עם האסיר לשעבר וגורם לו לצאת למסע עצמי גדוש פרצי דם, קטיעת, עקירת וכריתת איברים. אם האסיר לשעבר ייכשל במסע ולא יחשוף את הסיבה לכליאתו הוא יאבד את אהבתו החדשה.

תחנה 49

אחרי אירועי ה-11 בספטמבר שבהם הפכו הכבאים לגיבורים הגדולים ביותר של ארה"ב במאה ה-21, זו הזדמנות מספיק טובה עבור הבוסים הגדולים של הוליווד לנצל את הפטריוטיזם של האמריקאי ולעשות עוד קצת ירוקים. אם חשבתם שאחרי "המגדל הלוהט" ו"מלכודת אש" ראיתם הכל, אתם טועים. ג'ק הוא כבאי צעיר ונמרץ המוכן לקחת כל סיכון אפשרי כדי להציל קורבנות שריפה חפים מפשע. באחד מאותם אירועים הוא נכלא בלבו של בניין בוער והוא אינו מצליח להמלט. במהלך ההמתנה לחבריו כדי שיצילו את חייו, הוא נזכר כיצד החל לעבוד במכבי האש, מפקד התחנה, חבריו הכבאים המסכנים את חייהם מדי יום, אשתו וילדיו. חואקין פיניקס בסרט הפעולה הגדול הראשון שלו ואילו ג'ון טרבולטה מגלם את מפקד התחנה הנערץ.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית טום קרוז
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט