



"שובב ואמיץ"
מרשים ומטלטל. המדקדקים יימצאו פגמים כאלו ואחרים אבל הצופה הרגיל שמתיישב למשך קרוב לשעתיים, יהנה בסך הכל גם אם היה מקום לקצר מעט. סיפורה של הסופרת השוודית אסטריד לינדגרן כאשר היצירה שלה נדחקת לשוליים אבל מוזכרת לעיתים והקשר שלה למאורעות בחייה. אסטריד גודלת במשפחה שמרנית שמקפידה בקנאות על ערכי הדת הנוצרית. בהיותה בת 16 היא מתקבלת לעבודה בהגהה שמערכת עיתון קטנה. היא מנהלת רומן עם העורך שהוא גבר נשוי הנמצא בתהליך גירושין.חייה עוברים שינוי כשהיא נכנסת ממנו להיריון ואחרי לידת בנה ,נאלצת למוסרו לגידול אצל אומנה בדנמרק.היא נאלצת לעזוב את בית הוריה ולעבור לשטוקהולם שם היא מוצאת עבודה. היה חסר לי יותר התמקדות ביצירה שלה והקשר של זה לחוויות חייה, אם כי במסגרת היריעה אפשר לטעון שלא היה מקום לכך.המשחק טוב וגם הקצב לא רע אם כי ההתחלה מעט איטית.
סרט יפה ונוגע ללב, היה מתאים להופכו למיני סידרה על כל חייה של הסופרת המוכשרת והיצירתית הזו גם מעבר לגיל 22 או 23 בו הסרט נעצר. ועדיין, סרט מרגש שכולו רק מנקודת המבט של אסטריד ואולי קצת חבל...
סרט מעולה מומלץ !

שנות התבגרותה ועיצוב אישיותה של אסטריד לינדגרן בשוודיה של שנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת.עקשנית,דעתנית,שובניסטית, פורצת סדרי עולם מיושנים בכפר הקטן בו גדלה.סרט מעורר השראה,רגיש וגם מצחיק.

סיפורה הנוגע ללב של סופרת הילדים האהובה החל מילדות נוקשה במשפחה מאוד דתית ועד לבגרותה ורומן עם גבר נשוי ב 1920.לאורך הסרט אנו חווים את הצלחתה כסופרת דרך מכתבי הילדים, קוראי הספרים אליה.מומלץ מאוד